filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Resolved With Official Company Response
Biggest mistake and worst company to order from. Absolutely furious! Bad quality and fake pictures online. The employees are made to lie to costumers. False promises. I've been waiting several months to be reimbursed STILL nothing. Don't ever order from here....
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hi Juhi Lar Pinto,Thank you for your order from Fashionmia. My sincere apology for this unfortunate situation.Checked your order and my colleague has submitted your refund req...

Lyon, Rhone-Alpes
#882192
Resolved With Official Company Response
I ordered two dresses and a light jacket from FashionMia. I received the order timely but when I tried on the items, they were all far too small. They were not made well and the fabric on one dress was not as it was described. The website clearly states merchandise...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello Christine,Thank you for your order from fashionmia.I checked your order, and my colleague promised to offer you a full refund yesterday. Right?So please don't worry, ref...

1.8
I didn't like
  • Service
  • Poor refund policy
  • Make it hard to return merchandise
#881729
Resolved With Official Company Response
I placed an order months ago - it had to have been 4 by now - and when two shirts never came in they sent me a voucher to make up for it. When I placed an order with that voucher and checked my tracking, the website stated that the order had been cancelled. In...
Read more
Anonymous
Anonymous

Same thing happen to me too, they stole my money. I will never again shop here. Worst place ever

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Megan,Sorry for this unfortunate situation.Checked your orders, and the order paid by coupon was canceled because of the failure of our system. Please don't worry. I will...

1.8
I liked
  • Low prices
  • Clothes look
I didn't like
  • Not able to speak with someone on the phone at fashionmia
  • Delivery and refund
#878190
Resolved With Official Company Response
ordered early May for an event i was going to on the 21st of May Goods didn't arrive and i was told after numerous emails that the parcel was lost then emailing for an offered refund that was going to take up to 21 days, which is also pathetic for an online business.. ...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Tracey,Thank you for sharing your experience here. I apologize for the inconvenience caused by us.I checked your order and according to the latest tracking info, your par...

1.0
I didn't like
  • Delivery and refund
  • Refund
#874907
Resolved
Fashionmia - Items never received - Money not refunded
I ordered 6 items from FashionMia on January 11, 2016. After several weeks I received only 2 items. Fashionmia sent me an email stating that the other 4 items were out of stock. I was given a choice of a coupon or a refund. I chose a refund as it seems that...
Read more
renlyd04
renlyd04

I requested a refund on March 23, 2016, for an order I placed on Feb 12, 2016. The order was placed using my debit card. They are telling me they can only refund my money to P...

Anonymous
Anonymous

Ordered Feb. 2 2016 still waiting. Poor customer Service. They take your money and don't send your product.

1.0
I liked
  • Clothes look
I didn't like
  • I have not gotten my refund
  • Items have not been delivered
#838800
Resolved
I ordered 2 dresses. Money came out of my account 2 weeks ago. Have not seen or heard anything else. First time i had ordered from them.
Read more
Candice_933
Candice_933

Report it to Paypal or Visa and get your money back that is what I did. They are a total fraud been fighting with them... They won't give your money back it is a scam....I did...

fashionmia2016
fashionmia2016

Good day. Thanks for your orders in fashionmia.We are sincerely sorry for hearing that you haven't get any information from our customer service team. Sometime it occurred by ...

1.0
#836889
Resolved
I wanted this coat so much and finally bought it. It took a long time to be delivered. Weeks, because it came from China. I can't say how terribly disappointed I was when it arrived. It is at least 3 sizes too small. The material is that of an umbrella; not the soft...
Read more
Candice_933
Candice_933

Report it to Paypal or Visa and get your money back that is what I did. They are a total fraud been fighting with them... They won't give your money back it is a scam....I did...

2.2
I didn't like
  • Poor refund policy
  • Customer services
  • No refund given
#829919