filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show
I placed an order with this company last year and never received anything. Their reason was that they wasn't aware that the product was not in stock or would ever be received again. First red flag! Then they stated that the funds would be placed in what they call your...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, thanks for your post here, we are sincerely sorry for the inconvenience caused, your refund had already been issued, please check your account. If there is any ...

I didn't like
  • It was awefull
  • Bad business ethics
  • Took my money although item was not in stock
#1075999

With Official Company Response

Basically I am trying to get a refund back from a purchase!!! I don't know what the problem is with these people. I am trying to request that my refund be sent to a specific paypal account. I was told that you would. Then I received this email todayI I repeat I do not...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, we are sincerely sorry for the inconvenience caused, please don't worry, your refund will be issued to the correct account within 24 hours. Thanks for your pati...

1.0
I didn't like
  • Do not have live customer service
#1075481

With Official Company Response

Hello, I received this email today. I am just wanting my money back from a return please. I need my money today. I can not wait a month Thank you... Dear Customer, Thanks for your email back to us. Hope you are doing well. ^_^ I have already contacted with our related...
Read more
Anonymous
Larry Mondello

Please keep us all informed with regards to your refund..... I have a terrible feeling in my gut that we may be headed towards another financial crisis similar to 2008/2009 an...

pyoung215
pyoung215

Never received any email please send payment to pyoung215@mail.com

1.0
#1074525

With Official Company Response

returned item 3 months later no refund. I still did not get my refund. I keep getting excuses after excuses and no one hears me. I will be filing a formal complaint today about this company practices. I really dont understand how this company can operate under these...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, Thanks for your post here, sincerely sorry to hear that you haven't received your refund, would you please kindly e-mail me your order No. to: Bella.meng@orderp...

1.0
I didn't like
  • I never received a refund
#1074206

With Official Company Response

Scam clothes from myself and 14 old son. On June 14 2017 I placed an order for 177.42 guest what I never receiver my order til to day. I called and called , left messages no answer I never order clothes on line due to scam like fashion mia, I email I got respond from Ki...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, thanks for buying from us and sorry to hear that you have not received your parcel. There must be sth wrong with your order. Could you please email me your or...

1.0
#1073888

With Official Company Response

june 20th,2017 I ordered a dress for my sons wedding and paid the extra fee to to have it shipped in 3-5 days. never got it I cancelled my order and demanded a refund. they put my money back right away in the fashion mia acct. I requested that the money be put back to...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, thanks for your post, sincerely sorry to hear that you haven't received your refund, would you please kindly e-mail me your order No. to: Bella.meng@orderplus.c...

I didn't like
  • Failure to refund for product never shipped
  • Incompetent customer service
  • I did not get one item
#1073164

With Official Company Response

I commend fashionmia for their designs and the quality of their garments. Some of the dresses look exactly like two piece suits, but they are actually only one piece. The clothes are absolutely gorgeous and so very affordable. I was called a movie star the last time I...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and sharing,happy to know you are satisfied with our products and service,welcome visiting us again!

5.0
#1071324

With Official Company Response

I have had 2 or more ordered cancelled for some reason or another and I was informed the refund was posted to my wallet. When placing new orders I am not able to access the funds. And I have gotten no response to my complaints. PLEASE call me at 646 242 1592 Terry
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Sorry for what happened to you. Please accept our sincere apologies for you. Could you please contact me by Bella.meng@orderplus.com with your order number? I will help solve ...

1.7
#1070366

With Official Company Response

I selected size 2XL. Somehow on the confirm it changed to Size S. I tried to contact the same evening I ordered. The email address provided didn't work. I am trying to catch before the product is emailed. No response, no one to contact. I have an event, don't to know...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer,Sincerely sorry for what happened to you. Please accept our sincere apologies for you. Could you please contact me by Bella.meng@orderplus.com with your order nu...

#1068916

With Official Company Response

Fashionmia - Loved my dresses
Fashionmia - Loved my dresses
I ordered 3 times for a total of 8 dresses. I ordered a size up and loved them all. I auggest you check out the size chart. Also, shipping takes a while, its not amazon, lol
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and sharing here with us, it's been a great honor to know you love our products ^^

4.8
#1067304