Show reviews that mention
order service money customer service customer items dress refund quality size
Filter review
1.0
Details
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120

Update by user May 24, 2019

FashionMia gave me my refund.

Original review posted by user May 21, 2019

April 29, 2019 you received the return package with Order Number B2527120 April 30, 2019 you told me that my refund is on process that will take 7-15 days to process. May 15, 2019 I checked my account and I didn’t received anything today....
View full review
2 comments
FashionmiaCares
#1690659

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you.

Your order has been checked and our customer service has emailed you. Please pay attention to your inbox. Thanks for your patience.

Any question, please feel free to contact us via comment@orderplus.com. Fashionmia

View more comments
Resolved
ID
#1539010 Review #1539010 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Clothing
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
2.6
Details
Fashionmia - Size, quality and return issues

Update by user Dec 10, 2018

I received a credit from VISA for the full amount.

Original review posted by user Nov 10, 2018

I ordered two dresses. Return address on package was Rosemead, CA. I couldn't wear either dress.. the first was a size issue and the second was a size, quality and appearance issue. I emailed to see about returning the...
View full review
5 comments
Lily A
#1596382

" would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com" Entire site written in Chinese. Impossible to use.

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1397887 Review #1397887 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • Exchange cancellation and refund policy
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$48
Preferred solution
Full refund

Update by user Jul 19, 2018

I've finally got an email from Kitty from customer service, when I asked for a refund this is the answer I got from her "Dear customer, Please just ignore that invoice, it is fraud, do not offer your personal information. We have asked our colleague to take charge of...

View full review
3 comments
Anonymous
#1506620

21/06/18 i emailed my order number and the problem with it to comment@orderplus.com. Waiting for answer.

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1282752 Review #1282752 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Order processing issue
1.0
Details
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!

Update by user Jun 14, 2018

Refund! Justice won!

Original review posted by user Jun 07, 2018

For the love of God, stop saying you are ''sorry for the delay and inconvenience caused'', because you are not! God knows you are not. Are you, people, really-really-really that dishonest and unprofessional? Don't you know by now that you have...
View full review
3 comments
Anonymous
#1500613

think this company has the worst customer service,I have sent numeroius emails about my order that was made on 3/24/18 have not received my order was asked to pay more shipping fees,and they will not refund my money .horriable company do not order from this company!

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1274120 Review #1274120 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Customer service and refund not being received in timely manner
  • Very bad customer service
  • No order or refund 3 mos later
Reason of review
Poor customer service
Loss
$160
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Scam
  • Refund
1.4
Details

Update by user Jun 29, 2018

They have not contacted me, some of my items are still not delivered and never got a refund on items not in stock. I WILL NEVER EVER DO BUSINESS WITH THIS SCAM COMPANY.

Original review posted by user May 30, 2018

Do not order from this company without checking out reviews. I promise your experience will be a...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1491520

Dear customer,Thanks for your post here.We are sorry to hear that. Even if you saw some bad reviews about our websites, everything has two sides, and as the saying goes "Ten thousand people have ten thousanddifferent views on Hamlet."We guarantee the good quality of our products.

Please contact us if you have received damaged product. It will be solved timely till your satisfaction.

Resolved With Official Company Response
ID
#1267264 Review #1267264 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • No credit on items not available
  • Absolutely no customer service
  • Misleading pictures
2.9
Details

Update by user May 18, 2018

It is not resolved still! Yet! How r u guys helping!

Original review posted by user Apr 18, 2018

Has not contacted me and still have not received my order
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1465694

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1235998 Review #1235998 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Poor customer service
1.0
Details
SO I had ordered two dresses from FashionMia on Nov. I received my dresses on Dec 2017. The dresses were so different from the pictures. therefore, I returned them, in less than one week. I request a refund and they keep telling me that they will do it. before four...
View full review
4 comments
Anonymous
#1536451

I agree 100% with you . I ordered total $148.18 Nov Last year , the clothes totally different from the picture , returned January, still not getting the refund.

I tried to dispute from credit card company, but got reverse back yesterday. One of my friends tried to buy blouses for choir as uniform, ordered 20 ,paid full amount but was told the blouses were out of stock, she asked for money back for so many times , Fashionmia only gave her store credit. This is the worst on line shopping experience I ever had.

I do'nt think customer should be treated like this. Please tell anyone you know do not shop Fashionmia.

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1182438 Review #1182438 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Poor customer service
Loss
$89
Preferred solution
Full refund
FashionMia - Still Waiting...For More than 2 Months!

Update by user Nov 02, 2017

Company contacted me via email with status and I received the dress within 3 days

Update by user Nov 02, 2017

Received two contacts from FashionMia providing me with a status on the shipment. I also received my dress within 3 days from post and it is exactly what I expected and wanted. Except for...

View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1384914

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

Resolved With Official Company Response
ID
#1121182 Review #1121182 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Pros
  • Look of product
Cons
  • No respect the delay
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$28
Preferred solution
Deliver product or service ordered
3.0
Details
Fashionmia - Still waiting for refund
I had ordered several items from Fashionmia, one of the dresses was sold out and the other was not as shown on the site. I contacted customer service, several emails and pictures later they agreed that the dress was not as shown and suggested I could either keep it and...
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1320549

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

View more comments
Resolved With Official Company Response
ID
#1039094 Review #1039094 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Pros
  • Low prices
  • Dress prices
  • Styles and prices
Cons
  • Inability to efficiently handle refunds
  • Refund not being processed after 5 months waiting
  • No refund after i retunred items
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$56
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Unacceptable business practices
  • Awful Customer Service
  • Poor Refund Policy

Contact Fashionmia Customer Service

Website:
Mailing Address:
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
Contact Fashionmia Customer Service

Fashionmia Products and Services Reviews

Compare Companies

Fashionmia
Fashionmia
2793 reviews
3.6
VS
DressLily
DressLily
3404 reviews
1.8
Compare Fashionmia vs DressLily

Latest Question

Fashionmia Questions
2.0
Details
This company sucks.. I have tried to buy items here, But the LONG LONG LONG WAIT !!!!!!!! for my items, and or refunds , is just so unfair.. Avoid this company !! they have some cute clothes, but the sizes are very very small , and of course, the lack of employees who...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1317201

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

Resolved With Official Company Response
ID
#1034517 Review #1034517 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$11
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
  • Scam Fashionmia