filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Resolved
1.0
Details
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
April 29, 2019 you received the return package with Order Number B2527120 April 30, 2019 you told me that my refund is on process that will take 7-15 days to process. May 15, 2019 I checked my account and I didn’t received anything today. May 16, 2019 You sent me an...
View full review
2 comments
FashionmiaCares
#1690659
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you. Your order has been checked and our customer service has emailed you. Pl...

Review
#1539010 Review #1539010 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Resolved With Official Company Response
2.4
Details
Fashionmia - Size, quality and return issues
I ordered two dresses. Return address on package was Rosemead, CA. I couldn't wear either dress.. the first was a size issue and the second was a size, quality and appearance issue. I emailed to see about returning the clothes at my expense and they said I'd have to...
View full review
5 comments
ModernBloodhound611
#1596382

" would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com" Entire site written in Chinese. Impossible to use.

Review
#1397887 Review #1397887 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Exchange cancellation and refund policy
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$48
Preferred solution
Full refund
Resolved
3.5
Details
On April 9, 2018, I requested to transfer my money in the amount of $178.44, which FashionMia held in something they call "My Wallet" to my PayPal account I originally used to pay for my purchases from their store. Their website promises that the money would be...
View full review
2 comments
Anonymous
#1545509

I've had the same problem getting my refund 6 month later they are telling me they cant give me a refund because it be out too long. I emailed them every few weeks asking for ...

Review
#1328042 Review #1328042 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Transfer my money back to paypal
  • Exchange cancellation and refund policy
Reason of review
Problems with payment
Resolved With Official Company Response
I've done my order29/05/18,a week late I've got email what my order out of stock,I replaced it with some other products,I d'dnt get any respond from them since.customer service not replied ,so no order,no money
View full review
3 comments
Anonymous
#1506620

21/06/18 i emailed my order number and the problem with it to comment@orderplus.com. Waiting for answer.

Review
#1282752 Review #1282752 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
Resolved With Official Company Response
1.0
Details
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
For the love of God, stop saying you are ''sorry for the delay and inconvenience caused'', because you are not! God knows you are not. Are you, people, really-really-really that dishonest and unprofessional? Don't you know by now that you have stolen my money (160$),...
View full review
3 comments
Anonymous
#1500613

think this company has the worst customer service,I have sent numeroius emails about my order that was made on 3/24/18 have not received my order was asked to pay more shippin...

Review
#1274120 Review #1274120 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very bad customer service
  • Customer service and refund not being received in timely manner
  • No order or refund 3 mos later
Reason of review
Poor customer service
Loss
$160
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Scam
  • Refund
Resolved With Official Company Response
1.4
Details
Do not order from this company without checking out reviews. I promise your experience will be a total failure.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1491520

Dear customer,Thanks for your post here.We are sorry to hear that. Even if you saw some bad reviews about our websites, everything has two sides, and as the saying goes "Ten t...

Review
#1267264 Review #1267264 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • No credit on items not available
  • Cusoter service and product
  • Misleading pictures
Resolved With Official Company Response
2.8
Details
Has not contacted me and still have not received my order
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1465694

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

Review
#1235998 Review #1235998 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Resolved With Official Company Response
1.0
Details
SO I had ordered two dresses from FashionMia on Nov. I received my dresses on Dec 2017. The dresses were so different from the pictures. therefore, I returned them, in less than one week. I request a refund and they keep telling me that they will do it. before four...
View full review
4 comments
Anonymous
#1536451

I agree 100% with you . I ordered total $148.18 Nov Last year , the clothes totally different from the picture , returned January, still not getting the refund. I tried to dis...

Review
#1182438 Review #1182438 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$89
Preferred solution
Full refund
Resolved
1.0
Details
I place an order an is taking forever to send it plus I make a cancellation and still haven't deposit my money is been almost a month that's so ridicules and still haven't deposit my money to my bank acct and I don't understand what seems to be the problem delaying to...
View full review
1 comment
Anonymous
#1436925

Yes finally they return my money the $100 they told me to delete the msg I wrote on pissed customer but yes after 2months almost Really helpful thanks

Review
#1175642 Review #1175642 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Horribel
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$9700

Contact Fashionmia Customer Service

Mailing Address:
FashionMia.com
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
All Fashionmia Contacts

Latest Question

Fashionmia Questions
Resolved With Official Company Response
FashionMia - Still Waiting...For More than 2 Months!
Really liked the clothes shown online. Thought I'd try them out and placed an order for a dress in August. After a month passed, I contacted customer service via email to inquire as to the status of the dress. I received response email telling me that it would be...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1384914

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

Review
#1121182 Review #1121182 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Look of product
Cons
  • No respect the delay
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$28
Preferred solution
Deliver product or service ordered