filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
Resolved
1.0
Details
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120
Fashionmia - Order Number B2527120

Update by user May 24

FashionMia gave me my refund.

Original review posted by user May 21

April 29, 2019 you received the return package with Order Number B2527120 April 30, 2019 you told me that my refund is on process that will take 7-15 days to process. May 15, 2019 I checked my account and I didn’t received anything today....
View full review
2 comments
FashionmiaCares
#1690659

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you.

Your order has been checked and our customer service has emailed you. Please pay attention to your inbox. Thanks for your patience.

Any question, please feel free to contact us via comment@orderplus.com. Fashionmia

View more comments
Review
#1539010 Review #1539010 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
I order some item two weeks ago i need them for funaral the 24 of march thanks
View full review
72 comments
Anonymous
#1734019

If you ordered from this company and paid by credit card and have not received your item, then call your credit card company to have the transaction reversed.

View more comments
Review
#1214145 Review #1214145 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
1.0
Details
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Fashionmia - Received horribly made dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return
Received horribly made XL dress 6/19/19 and cannot contact vendor for return. Every link I attempt to contact fashionmia through sends me to a blank page. The pictures shows the style dress I ordered and the awkward red thing I received. I photographed the picture...
View full review
Review
#1563787 Review #1563787 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
With Official Company Response
1.2
Details
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
I bought clothes from Fashionmia (https://www.fashionmia.com/) in February 2018. However, I get nothing from them. I tried to communicate with customer service, but they made excuses and never refund me the money. Here are the details. Firstly, I ordered a pair of...
View full review
3 comments
Anonymous
#1590756

1year and 9mo and still no refund, the company made out like a bandit. They have their murchandise to resell and my money.

View more comments
Review
#1360817 Review #1360817 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Suck
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$57
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Fashionmia Thieves
Resolved With Official Company Response
1.0
Details
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!
Fashionmia, stop playing stupid! You promised me a full refund, so do it!

Update by user Jun 14, 2018

Refund! Justice won!

Original review posted by user Jun 07, 2018

For the love of God, stop saying you are ''sorry for the delay and inconvenience caused'', because you are not! God knows you are not. Are you, people, really-really-really that dishonest and unprofessional? Don't you know by now that you have...
View full review
3 comments
Anonymous
#1500613

think this company has the worst customer service,I have sent numeroius emails about my order that was made on 3/24/18 have not received my order was asked to pay more shipping fees,and they will not refund my money .horriable company do not order from this company!

View more comments
Review
#1274120 Review #1274120 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very bad customer service
  • Customer service and refund not being received in timely manner
  • No order or refund 3 mos later
Reason of review
Poor customer service
Loss
$160
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Scam
  • Refund
Fashionmia - Fraudulent company
Fashionmia - Fraudulent company
Fashionmia - Fraudulent company
I places a few orders from South Africa. The first one arrived and what a mess. The threads were hanging from the iems it was so poorly made. I sent photographs whitch I will attach. The sizes were not as advertised but far smaller. The linen and Cotton materials...
View full review
2 comments
Anonymous
#1661933

Do not believe any response from Fashionmia abt rectifying your order. They will continue to drag this on for months and then stop responding

View more comments
Review
#1490778 Review #1490778 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
With Official Company Response
1.0
Details
My money, Fashionmia, my money!!!!!
My money, Fashionmia, my money!!!!!
My money, Fashionmia, my money!!!!!
My money, Fashionmia, my money!!!!!
My money, Fashionmia, my money!!!!!
On the 23th of April, I sent back to fashionmia the 4 dresses I bought from them. It costed me 35 CAD. So far, I paid almost 160 CAD to Fashionmia for NOTHING. Seriously, this company should be out of business! They promised me a full refund. Here is their message from...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1487381

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you please check your inbox? Thank you.FashionMia

Review
#1262839 Review #1262839 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Incorrect sizing chart
  • Entire experience
  • No person to speak to
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response
1.0
Details
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Nothing happened, dear Pissedconsumer! FashionMia says over and over to write them at comment@orderplus, which I did, but they never answer back. It's a standard message they send to all of us (see below), but they never take the time to address our problems with their...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1456258

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number again and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

Review
#1224180 Review #1224180 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Treat customers as fools
  • Failure to refund money
  • Money back guarantee not correct
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$122
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response
1.9
Details
Fashionmia - Let's Respect & Love Self, KNOW Our Divine Worth, & Realize We Deserve MUCH Better
Fashionmia - Let's Respect & Love Self, KNOW Our Divine Worth, & Realize We Deserve MUCH Better
Fashionmia - Let's Respect & Love Self, KNOW Our Divine Worth, & Realize We Deserve MUCH Better
Fashionmia - Let's Respect & Love Self, KNOW Our Divine Worth, & Realize We Deserve MUCH Better

Update by user May 22, 2018

FINAL UPDATE (5/22/2018) I mentioned earlier today, "I posted this same review for practically every FashionMia VIDEO that I could find." However, none of the reviews showed up within so many FashionMia YouTube videos, and it made me wonder if FashionMia was behind it....

View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1485024

Dear CustomerThank you for your order and post here.We are sorry to let you wait for such a long time.We have sent you an email about the order status to your email address you left in our site, would you please check your inbox? Thank you.FashionMia

View more comments
Review
#1260008 Review #1260008 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Customer service often ignores details of emails
  • I have not gotten my refund
  • Unethical
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$70
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Deceptive Business Practice
  • Avoid Giving Refunds

Contact Fashionmia Customer Service

Mailing Address:
FashionMia.com
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
All Fashionmia Contacts

Latest Question

Fashionmia Questions

Fashionmia - I have not received my order

1.0
Details
Fashionmia - I have not received my order
I ordered 2 dresses but I only received one black but I didn’t receive black dress. I called longtime ago but i still didn’t resolve the problems
View full review
Review
#1681824 Review #1681824 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service