filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I ordered a red sexy deep V-neck solid midi skater dress from fashionmia for my wife on our third wedding anniversary; the dress was so elegant and beautiful. There was discount on the dress I ordered for and they also deliver it free of charge. But the dress was a bit...
Read more
5.0
#1240572

With Official Company Response

Los vestidos que ordene de medida xl , llegaron muy chicos . No me quedaron
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

#1240498

With Official Company Response

never shipped my items and after one month i get notified that the item is not in stock w=meanwhile the items is still on fashionmia for sale ...lies lies all the time and the items are not quality ,its been one moth since i ordered and the items are not shipped yet...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

With Official Company Response

This is the best company have ever deal with. They make everything easy, from their customer support to their delivery system. I ordered a dress for my birthday party and it was just few days to my party and it was delivered on time which I never thought it will be...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and sharing.It's delighted to know you are satisfied with our products and service, welcome visiting us again!

#1240366

With Official Company Response

Just want the world to know about the shady business practices of this retailer. On March 27, 2018, another lax representative from their organization contacted me after posting my comments on Pissed Consumer website and as usual did nothing to return my money. Whom...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused again, would you please offer us your order number and the problem with your ord...

I didn't like
  • Not being able to speak with someone
  • That they stole my money
  • All the lying
#1240144

With Official Company Response

I waited for my 2 dresses since January and it's almost May now. I contacted them many times but they always say it's coming. And the last time I emailed them, they never responded. I emailed them again and still no response. I couldn't count anymore *** many times I...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

#1239889

With Official Company Response

Hi, I place an order back in February 15, 2017 . Order number is B2228736 in the amount of $55.01 and I have not received my items. I have tried to track my order but it says cancelled with no explanation. I never received an email about my order being cancelled. This...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and sharing, we have checked this order and sent your order status to your email address, please check your inbox then let us know if any...

1.0
#1239525

With Official Company Response

I dont understand what kind of company is that!!! I ordered 2dresses last year in july but they didn’t fit me. So i sent them back for an exchange. But the items didn’t arrive in right time. So i wanted a full refund from them. But the thing is i’m continuously mailing...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

#1239034

With Official Company Response

Placed my order March 20, 2018 My charge card was charged the full amount March 21, 2018. Heard from the company ( after trying to contact them) that a "partial " shipment is one the way, after 4 weeks! Fashion Mia should let US customers know it will take 6-8 weeks or...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

#1237971

Contact Fashionmia

Mailing Address:
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
More

Fashionmia Recently Discussed

 

With Official Company Response

I ordered 3 items with Fashionmia on 25 December 2017. One of them arrived in the end of January and the quality was horrible, nothing like the picture, the size is completely inadequate and will hardly fit a teenager (not that I would wear it anyway). The other two...
Read more
JumpyCassowary585
JumpyCassowary585

FashionMia advertises like crazy and their photos are lovely...how can we protect other consumers about this scam?

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you...

1.0
#1237701