5 comments
With Company response Not resolved
1.0
Details
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Hello, I received this email today.I am just wanting my money back from a return please.

I need my money today. I can not wait a month Thank you... Dear Customer, Thanks for your email back to us. Hope you are doing well.

^_^ I have already contacted with our related department but they are off work today. So the money will be returned back to pyoung215@mail.com in next months. All the best, have a wonderful weekend! Hello: There was a problem in nmoney761@gmail.com my son's paypal account.

So therefore he had to refund you the money back into your account. I want the money resent to pyoung215@mail.com. Thank you. Please find proof of the transaction from paypal..

Transaction Details Refund (Unique Transaction ID # 5YB81233BX893511N) See related 228158025D192913F Original Transaction Date Type Status Details Gross Fee Net Jul 11, 2017Payment From FashionMia,Inc. Refunded You have refunded this payment in full. You have refunded this payment in full. Details$19.95 USD -$1.18 USD $18.77 USD Related Transaction Date Type Status Details Gross Fee Net Jul 12, 2017Refund Completed ...-$19.95 USD $1.18 USD -$18.77 USD Business Name: FashionMia,Inc.

Email: stylishplusbilling@gmail.com Business Contact Information Customer Service Email: service@fashionmia.com Customer Service Phone: +86 8885535616 Total amount: -$19.95 USD Fee amount: $1.18 USD Net amount: -$18.77 USD Date: Jul 12, 2017 Time: 20:16:16 EDT Status: Completed Subject: You have sent $19.95 USD to FashionMia,Inc. with PayPal Note: Hello, I am having major problems with the account nmoney761@gmail.com. This is my son's paypal account. I am not able to get my money out of this account at all.

What I did do is refunded you the money back and I need you to resubmit the money to pyoung215@mail.com. I am so sorry that you have to do this, however I really don't deal with paypal at all.!!!!

Please resubmit money at pyoung215@mail.com.Thank you very much for your cooperation.

Reason of review: Problems with payment.

Had an Experience with Fashionmia?

Write a review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
pyoung215
Lebanon, Pennsylvania, United States #1351301

Never received any email please send payment to pyoung215@mail.com

patience young
Lebanon, Pennsylvania, United States #1351300

YOU PEOPLE ARE REALLY ***.I RECEIVE THIS TODAY MY EMAIL ADDRESS AT PAYPAL IS pyoung215@mail.com NOT patyoung215@gmail.com *** IDIOTS DO THIS *** OVER AND GIVE ME MY MONEY!!!

paypal

FashionMia, Inc.

Has sent you $ 19.95 USD

Hello, patyoung215@gmail.com

I have the honor to inform you that, FashionMia, Inc. $ 19.95 USD sent to you.

Immediately receive your payment Once you have paid, you will be able to: In thousands of consumer online stores that accept PayPal. Withdrawal or transfer to your bank account (takes 3-7 days). Button does not work?

To claim your money, please use the following e-mail address registered account: patyoung215@gmail.com . If you've signed up for a PayPal account, simply add this email address to your account can be. After completion of the above operation, and confirm your email address, the payment will appear in your PayPal account. Sincerely, PayPal Help | Resolution Center | Security Center This email was sent automatically by the system, do not reply directly.

To contact us, please click on Help and Contact Us . Copyright 1999 - 2017 PayPal. all rights reserved. Consumer advisory --PayPal Pte.

Ltd., the holder of PayPal's stored value facility, does not require the approval of the Monetary Authority of Singapore.

We recommend that you carefully read the terms and conditions.PayPal PPX001061: f89c2437cbc9f

patience young
#1351299

I did not get any refund. I want my refund

FashionmiaCares
#1351226
Fashionmia Response

Dear Customer

Thank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to the e-mail you left in our site, would please check your inbox? Thank you.

patience young
to Fashionmia Response Lebanon, Pennsylvania, United States #1351298

Hello, I did not get any message in my email. Could you please tell me when will I get my refund!!!!

You May Also Like

Fashionmia - Review about Maxi Dress from Houston, Texas Fashionmia "Think carefully prior to spending your money online with this company. The dress I ordered online appeared to be a beautiful emerald green, yet the dress I received was..." Read more Fashionmia - I Love Mia Fashions !!! I do not have an issue today. Fashionmia "I discovered MiaFashions online just before the Chinese New Year (2017). MiaFashions was the third Chinese online fashion company I discovered online for the last 5 years, although totally by..." Read more Fashionmia - Fashion mia Fashionmia "The item I ordered don't look like what was in the bag. This place should be out of business. I placed this order back in March the very begin and..." Read more Fashionmia - Is a joke Fashionmia "This is my 2nd order and my satisfaction level still low. Ordered overcoat, saw the picture on website look so good and see what I got then you decides, the..." Read more Cyanic Solution - I GOT A JOB FROM CYANIC -IT SOLUTIONS.... FOR ACCENTURE with 2.5pa Cyanic Solution "HELLO, i got a call from cyanic solutions stating it campus... after going there they made me write the exam/test on Cprogramming after 4 days i got mail stating of..." Read more Proactiv - Not satisfied Proactiv "Hi just need to know ,how come u are calling proactiv that the best product ever and actually is damiging the towel , feel like they are using clor on..." Read more Costway - Defective Washing Machine Costway "I received the washing machine on July 7, 2017. After reading the manual, i started using it. I was able to wash 3 loads of baby clothes, which was my..." Read more A Brighter Tomorrow - Yelp Sucks A Brighter Tomorrow "I sent in a negative review about Yelp not being available to customers but being available 24-Hours a day to people who spend money on advertising money. The sales agents..." Read more