Lagos, Lagos
9 comments
With Company response Not resolved

i ordered for five plus size dresses precisely size 16 and 18 from fashionmia on 24th of april 2016, four bad quality clothes with 2xl were delivered to me after one month and two weeks.The clothes were a joke of what was shown on their website.

i wrote them via email about my dissatisfaction and how i can return the clothes for a refund, there was no respond from them.

i decided to go through paypal as a mediator since my payment was made through them, initially fashionmia offered 50% refund while i keep the clothes which i rejected because the clothes cannot be wore by anyone, not even a househelp can use those clothes.

so i offered to ship the clothes back to them not minding bearing the expense of the shipping cost and a tracking number was sent to paypal for monitoring on the 23rd of June.Up till now fashionmia did not refund my money.

Review about: Bowtie Bodycon Dress.

I didn't like: It was awefull, Poor quality, Unwillingness to give refund, No response from customer service.

Review #877579 is a subjective opinion of a user.

1.4
Location
Website
Diversity of Products or Services
Value for money
Staff
Warranty
Product or Service Quality
Advertised vs Delivered
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Customer service
PRODUCT OR SERVICE
Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Not specified / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Fashionmia?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
FashionmiaCares
#1182142
Fashionmia Response
Hello Oghogho,
Thank you for your order from Fashionmia. Sincere apology for this unfortunate situation.
Checked your order, however, we didn't receive your returned parcel. Could you please offer me the tracking number or receipt offered by your local post office? Once I can track it in China, I will refund you within 5 business days.
Fashionmia is a reliable store, and we never escape our responsibility. Thank you.
Doris
Fashionmia.com
Anonymous
to Fashionmia Response Ikeja, Lagos, Nigeria #1182149
Here is the tracking number RR052405831NG. This item have been in China since June 7th
Anonymous
to Anonymous Ikeja, Lagos, Nigeria #1182150
When I tried tracking the item this was what I got and I can't read Chinese
Number: RR052405831NG
Package Status: Alert
Destination Country: China
2016-07-06 02:05 北京互换局, 已出口开拆
2016-07-01 13:43 广州互换局, 已出口互封(国内经转) 2016-06-29 08:57 广州互换局, 已出口开拆,备注(退回) 2016-06-27 17:15 广州市邮政局江高支局, 离开,下一站【广州航站】 2016-06-27 15:06 广州市邮政局江高支局, 已封发 2016-06-27 14:55 广州市邮政局江高支局, 已收寄 2016-06-27 14:55 广州市邮政局江高支局, 已退回 2016-06-27 14:42 广州市邮政局江高支局, 到达投递局 2016-06-26 14:44 广州互换局, 已进口互封(国内经转) 2016-06-15 13:37 广州互换局, 已进口互封(国内经转) 2016-06-15 13:36 广州互换局, 移交海关 2016-06-14 09:36 广州互换局, 已进口开拆 2016-06-07 16:31 北京互换局, 已进口互封(国内经转) 2016-06-07 12:47 北京互换局, 已进口开拆 2016-06-01 13:40 拉各斯, 已出口直封 2016-06-01 11:22 拉各斯, 离开 2016-06-01 11:21 尼日利亚拉各斯, 到达互换局 Origin Country: Nigeria 2016-06-01 10:22 NGLOSA, INSERT ITEM INTO BAG 2016-06-01 10:21 NGLOSA, RECEIVE ITEM AT OFFICE OF EXCHANGE ====================================== Powered by www.17track.net
Anonymous
to Anonymous Lagos, Lagos, Nigeria #1184668
Hello,
The five working days promised for the refund is running out. just a reminder.
Anonymous
to Anonymous Lagos, Lagos, Nigeria #1182588
Hello, you asked me to close the dispute case i opened with paypal, but what is the assurance that i will get my refund back.
FashionmiaCares
to Anonymous Xian, Shaanxi, China #1182981
Fashionmia Response
Hello Oghogho,
Thank you for your assistance.
Refund request has been submitted to PayPal, refund will be back within 5 business days.
Have a nice day!
Best regards,
Doris
Anonymous
to Anonymous #1188802
Hello Doris,
Is being close to three weeks since you promised that I will get my refund within five days, up till now. I have not heard from you.
What I'm I supposed to do, I didn't get my money back, I didn't get the clothes back and I gave you all the details you required from me yes
Anonymous
to Anonymous Lagos, Lagos, Nigeria #1189920
Good morning Doris,
You instructed me to close the dispute I opened with PayPal to enable you process my refund. Now you and PayPal are tossing me around for my own money,
PayPal claimed because the dispute have been closed they can't do anything rather I should relate with fashionmia, you on the other hand is claiming that you have informed PayPal to refund my money.
This is the message I received from PayPal.
Dear Maureen Oghogho,
Thank you for contacting PayPal. PayPal understands your concern and desire to resolve the dispute in question. However, once a claim has been canceled, it's considered resolved and can't be reopened. Should you have the need to file another claim in the future, we suggest that you do not cancel the claim until you have received the merchandise or a refund. We encourage you to continue to work with the seller for a mutual resolution. We value your business and regret that you have had this experience. Please let me know if you need further assistance. Sincerely, Nurdin Protection Services Department PayPal. So where do I stand in all this. Wonder shall never end, you guys received my money with no excuse, refunding it back when you didn't deliver have become like eternity.
Anonymous
to Fashionmia Response Lagos, Lagos, Nigeria #1191234
Since on the 7th i opened a complained on this platform, these have been the conversation between us via email.
Hello Oghogho,
Thank you for your order from Fashionmia. Sincere apology for this unfortunate situation.
Checked your order, however, we didn't receive your returned parcel. Could you please offer me the tracking number or receipt offered by your local post office? Once I can track it in China, I will refund you within 5 business days.
Fashionmia is a reliable store, and we never escape our responsibility. Thank you.
Waiting for your reply. Have a nice day! Best regards, Doris The tracking number RR052405831NG Hello Oghogho, Thank you for your reply. What's the carrier? I will contact them to track it. I used Nigeria Nipost which was the same courier service I received the parcel from. Is a local post office in Nigeria Hello, Thank you for your updated info. Yes, parcel is in China. I notice that you opened a dispute with PayPal. Could you please close it or refund will be failed. Waiting for your reply. Have a nice day! Best regards, Doris from me,Please what is the assurance that if I close the dispute that my money will be refunded? Hello, i want to close the dispute case i opened with paypal, but what is the assurance that i will get my refund Hello Oghogho, Thank you for your reply. I totally understand your worries because I am a consumer of other sellers off work. I saw your review on Pissed Consumer and contacted you. If I wanted to cheat
... Show more

You May Also Like

"768090 I sent you the letter some days ago telling you I was still waiting for the rest of my clothes. I think I already received all even though I..." Read more
"I have decided to write a review because I want the customers who shop the store to know what they will experience in terms of customer service and the quality..." Read more
"I spent $85 and at least $72 was totally wasted due to wrong size description. When I measured, 4 of 5 items I ordered are at least 1 inch smaller..." Read more
"It took 4 months for all of my order to arrive,Half in one country and the other half delivered in China because I had gone back to my office there...." Read more
"I was told to wait for my battery order to arrive by the seller. order was valued $713USD The seller went into radio silence, would not reply to emails or..." Read more
"Run away from this Company! This is a very very dishonest group. I was to receive a ready to run complete engine from a 1974 Wagoneer it was to be..." Read more
" Philadelphia trans Dominatrix Mistress Tissa gave me an STI and has now destroyed my health, my marriage and my life, I've been doing BDSM sessions for over twenty years..." Read more
"I have had this mattress for about 8 months, it starts to show in my body a lot of hip and neck pain. I do not recommend this mattress at..." Read more