Product: Fashionmia Top Clear all filters (0 of 33 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:

With Official Company Response

address FashionMia emailed me to send them to - I had delivery confirmation, yet they never acknowledged they got them. Ordered 3 items in May, several weeks go by & no replies to my polite emails asking where's my items - UNTIL they saw I left a negative review...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, Thanks for your order and post here. We are sincerely sorry that you are not satisfied with this shopping experience. We are always working on improving our ser...

Anonymous
TO *** WITH THEM

I also brought clothes from here. Wow, what a horrible experience. Took over a month a half to receive, material was horrible, nothing fit and they want to give you coupons to...

Product
Fashionmia Top
#1387948
Reply to reviews

With Official Company Response

As a costumer, I'm very disappointed in length for delivery ...3 months in total,. Firs parcel I received after 2 months, then again month later. Some items still missing but checked in the parcel as delivered to you, items coming in pieces, very poor quality as well...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

"Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with yo...

Product
Fashionmia Top
#1362051
Reply to reviews
I do not know where they get their sizing information, but I ordered all tops in Size XL, and they did not fit - seemed to be mediums. 1 top was cancelled and I am still waiting for a refund after 6 weeks. They do not respond, nor return phone calls. I create a...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here.We are so sorry for the delay and the size problem you mentioned. we are always working on improving our service.Could you ...

1.0
Product
Fashionmia Top
I liked
  • Horrid
I didn't like
  • Entire experience
  • Poor quality no refund
  • That i never got my refund
#1286342
Reply to reviews

With Official Company Response

I bought 3 tops all size large but when I received them they were all way too small, almost like toddler's sizes. They were very cheaply made and in cheap fabric. There is no customer service and they do not return emails and you cannot call and speak to a human, they...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your...

1.0
Product
Fashionmia Top
#1261725
Reply to reviews

With Official Company Response

Merchandise poor quality, way too small. Their so called customer service is ABSOLUTELY Non Existing... The website is a joke, it wont attack images and the security code wont accept, so you cant send email request to exchange or refund. No what u try that wont work....
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

1.0
Product
Fashionmia Top
#1201173
Reply to reviews

With Official Company Response

They are ignoring these kind of requests, after chasing some time, i got offered voucher of £10 when the top i bought was around £15. I am never planning to buy again from fashionmia so after i refused voucher i got no answer at all. They are probably waiting for one...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number the problem with your order to comm...

Anonymous
William

OK then, lazy, get off your duff and go try things on before you buy them.-quote- "This is the most horrible experience i had"You are obviously very young or very naïve if thi...

1.4
Product
Fashionmia Top
#1186903
Reply to reviews

With Official Company Response

I purchased [2] tops from company.The size charts were not accurate and I told them so over and over. They asked me to submit pictures to show they were not accurate to my size. The one top was advertised as a sweatshirt but it was made of lingerie material .They...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Anonymous
Anonymous

Futile or fruitless - pick one lol

1.4
Product
Fashionmia Top
I liked
  • Pictures on site
I didn't like
  • Quality or accuracy of description
#1026291
Reply to reviews
This time round for this review, I snapped up some of their new basic tops (they were pretty affordable!) as well as a couple of sale pieces! However, I'm not a big fan of their PayPal only payment mode but on a brighter note - at least they have self collection...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thanks for your order, we do offer free shipping for orders over $79, preparing items as soon as possible in 2-5 days and ship them! Hope you can keep following us and finding...

4.2
Product
Fashionmia Top
#1007804
Reply to reviews

With Official Company Response

Great site to shop on for awesome women Fashion as well as men's to.It don't just stop at that you can shop for the whole family as I did for the holidays. They also have awesome tops an bottoms.I even shopped for jewelery, bags even accessories. I have been shopping...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you so much for your order and sharing ,FashionMia love you back and welcome visiting us again !

5.0
Product
Fashionmia Top
I liked
  • All of there items
I didn't like
  • Sizing
#1003236
Reply to reviews

With Official Company Response

I ordered 3 tops and a coat all size M.When they didn't arrive I got in touch with pay pal because that's who I paid through. I also got in touch with Mia Fashion who said they hadn't got an order from me. So when pay pal got onto them they sent out 2 tops and the coat...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your comment here,We are sorry for the inconvenience,would you please email me your order number with pictures of real products you received to loll...

Product
Fashionmia Top
#993078
Reply to reviews