Product: Fashionmia Shirt Clear all filters (12 of 31 reviews match)
filters
Product:
With Official Company Response
one should not waste Time looking at this site even.... It uses Cheap material and provides unreliable service .....Complete Wastage of time and money. Pricing is not cheap in terms of cost but the quality of shirt is Worst.. I will not recommend anyone to buy any item from Fashionmia...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1546546

Dear Customer Thank you for your order and sharing. We are sorry for the inconvenience to you. we have checked this order and sent your an email to your email address, please check your inbox then let us know if anything you need our assistance :) Thank you FashionMia

Review
#1337633 Review #1337633 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Bad quality
Loss
$20
With Official Company Response
5.0
Details
What an amazing online store that I'd never seen before. SUCH a cute, clean and organized store. loved all of the items they carry. They have a fine selection of random items. Lots of great clothes for both men and women, blankets, jewelry, etc. etc. to choose from. i...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1495414

Thank you, we feel delighted that you are in love with the products and our service !Fashionmia will always be your best friends and fashion adviser.Any problem with the order, just feel free to contact us. We are always here to serve you.

Review
#1272817 Review #1272817 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Good quality
With Official Company Response
4.4
Details
He totally loves it and can't wait to put it on when he just opened it! Thanks Fashionmia. Keep up the good work. Will choose another for myself. we can find thousands of popular and original designed clothes, with high qualitied, and exclusive fashionable clothing at...
View full review
2 comments
Anonymous
#1490267

fashion mia is a BIGG SCAM : NO#1--I placed my order on 5/18, the of the order status is still in processing. NO #2- I want to cancel this order due to items not being shipped, however I cant seem to contact your 24/7 customer service . ONLY A RECORDING This is very POOR SERVICE.

View more comments
Review
#1265847 Review #1265847 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Fast order processing
With Official Company Response
1.9
Details
Ordered 2 shirts beginning of February. CC was billed on Feb 08, After numerous complaints and given different excuses I finally received my shirts, One at end of April the other one in the beginning of May. Both shirts ordered & received were size XXL, The sizing was...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1481170

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

Review
#1255439 Review #1255439 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Delivery, sizing, customer service
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response
5.0
Details
After a week, I received my package and found great quality clothes. My sister LOVED the dresses and I was impressed with the quality of the shirt. Everything was just as I had seen them online. Thanks Fashionmia for your great ads! I finally received a hug from my...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1476943

Thank you for your order and sharing, happy to know you are satisfied with our products and service, welcome visiting us again!

Review
#1249754 Review #1249754 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Good quality
With Official Company Response
1.9
Details
Fashionmia - Horrible Refund experience
As explained in other people's complaints I received an order I was dissatisfied with clothing.Unbeknown to me I had to pay out of pocket for return costs. I was told refund would be a credit to my "wallet" which meant store credit. After further argument and demands...
View full review
5 comments
jmccrear
#1343477

I had similar experience! Ordered two dresses (same dress, two sizes) that were awful and nothing like the website description/pictures.

Paid nearly $7 to ship items back and they have had my items for several weeks. Told they would't refund shipping costs (paid for expedited but still arrived too late for our event) even though their return/refund policy doesn't state this is the case. Weeks later, money has been "withdrawn" from "My Wallet" (their ridiculous refund method which is basically store credit) but no refund showing up in my Paypal account. Getting lots of excuses despite numerous emails and online chats.

Terrible customer service -- sound very apologetic but indicate there is nothing they can do to help me. They are very shady!

DO NOT ORDER from this company! Don't believe the positive reviews!!!

View more comments
Review
#1058462 Review #1058462 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
4.2
Details
I contacted Fashionmia via email and they immediately removed one of the items and credited my bank account. No issues whatsoever. I appreciated the expeditious handling of my inquiry and, I must say, that this company always aims to please their customers. I highly...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1297572

Thank you for your order and sharing here with us,there are a lot more promotions on the way → http://www.fashionmia.com/

Come find out !

Review
#1015656 Review #1015656 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Good customer service
With Official Company Response

Fashionmia - Shirt Review from Hurstbourne Acres, Kentucky

Very poor quality They misspelled a word in a shirt and they do not want to give me my money back. The size chart is wrong Terrible company. I will never buy clothes with this company.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1219352

Hello Paloma,

Thank you for your review.

If products are small, please contact our customer service to get a return address to get a exchange or return. Once we can track products are in China, we will arrange resend or refund.

Best wishes!

Fashionmia.com

Review
#926054 Review #926054 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Bad quality
With Official Company Response

Fashionmia Shirt Review from Southaven, Mississippi

1.3
Details
My experience was AWFUL. I received the wrong size shirts. They don't measure anywhere near what the size chart says. One was several sizes too large and one was about 6 inches shorter than listed online. Fashion Mia said they did not send the wrong size even though they did and would do nothing to correct their mistake. Do not order from this company.
View full review
4 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1166267

Dear Ena,

Thanks for your order from Fashionmia.

Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.

May I have your order number if you do not mind. Rest assure that we will check it for you and deal with it immediately.

Looking forward to hear from you soon.

Customer Service from Fashionmia

E-mail: linda@fashionmia.com

Anonymous
#1166269
@Fashionmia Response

B1429972 is my order number. I have spoken with numerous people from your company regarding the fact that you sent the wrong sizes.

I have made it very clear that I want to return the items because they are wrong and get a refund. I do not feel that I should be out any cost to return the items since your company sent the wrong size to begin with.

Everyone I have spoken with says they will help but no one has done anything to refund my money. This is been going on for several months now your company is a scam

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1166625
@Fashionmia Response

Dear Ena,

We are sincerely sorry for the inconvenience about the refund issue this time.

I will confirm with our financial department again and arrange the refund to you as soon as possible.

Would you please confirm the mount of the refund($13.25) and check your account in three to seven business days.

If there will be any other problem then, please let me know.

Thank you.

Customer Service from Fashionmia

E-mail: linda@fashionmia.com

Anonymous
#1166630
@Fashionmia Response

Two of the items that you sent were the incorrect size. The grey shirt only measured 21 inches in length which was not the measurements listed on your size chart.

So I want a credit for both of those purchases please. Neither of those two items were the size that you sold them as.

Your company sent the wrong size. Please refund me for both items

View more comments (3)
Review
#856203 Review #856203 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Not as described/ advertised

Contact Fashionmia Customer Service

Mailing Address:
FashionMia.com
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
All Fashionmia Contacts
With Official Company Response

Fashionmia in Phoenix, Arizona - My Two Blouses

I ordered two blouses a few weeks ago and when they came I found them to be too small. I am now working with the company to resolve this and so far things are going fine. I do like the styles of the blouses and the price is right. They are very well made and appear to be a value for the money. Hopefully the sizing issue will be resolved, they seem to run smaller than what is quoted, probably since Americans are bigger than the Chinese. Just saying. SO it probably would be best to order three sizes larger, I am thinking.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1163592

Dear Customer,

Thank you for your feedback.

We are sincerely sorry for the size problem here.

As for the size issue, we have a detailed size chart in the product description section for your reference. 

If you are not sure about the size choosing, please feel free to contact our Customer Service Team(service@fashionmia.com) with offering the information about your preferred items, your detailed body measurements including bust, waist and etc. for the purpose of our recommendation to you next time.

We are looking forward for your next purchase.

Have a good day.

Customer Service from Fashionmia

E-mail: linda@fashionmia.com

Review
#852774 Review #852774 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Not as described/ advertised