Wappingers Falls, New York
2 comments
With Company response Not resolved

Order cancelled when it didn't show up.Assured I'd be refunded within 8 days.

Emails back and forth saying sorry for the delay please be patient and it will be done within 8 days. This was in April. It's now June. No refund ever received.

Dishonest crooks.Do not order from them.

Review about: Several Tops.

Review #861817 is a subjective opinion of a user.

1.0
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Website
Value for money
Discounts and Special Offers
Location
Warranty
Staff
Product or Service Quality
Delivery Service
Customer service
Price Affordability
Advertised vs Delivered
Diversity of Products or Services
PRODUCT OR SERVICE
Not specified
Reason of Review / Monetary Loss Return, Exchange or Cancellation Policy / Not specified
Preferred solution Not specified

Had an Experience with Fashionmia?

Submit review

Comments

Comment as anonymous or
Terms of Service
Post Comment
Cancel
Anonymous
South Yarra, Victoria County, Trinidad And Tobago #1179984
https://www.facebook.com/groups/1805888169646902/
FashionmiaCares
#1171951
Fashionmia Response
 Dear Dsneyd, sorry for what happened to your order.Please accept our sincere apology.Could you please give us a chance to rectify your case by emailing me your order number and your problem details to linda@fashionmia.com? I will spare no efforts to help you solve it.

You May Also Like

"I spent $85 and at least $72 was totally wasted due to wrong size description. When I measured, 4 of 5 items I ordered are at least 1 inch smaller..." Read more
"the size was supposed to be 5X, looked more like 5T, they told me if I left a positive review, they would send me something else?? why would I bother??..." Read more
"I ordered and paid for 8 dresses from Fashion Mia on the 27th of November 2015. 2 months and several emails and a couple of phone calls later, i got..." Read more
"Loved it ^-^ great service and great prices as well as very satisfied with the clothes I can use them for maternity wear or after I have baby ..." Read more
"Wendy Kinnear ID no: 7696892 72 campsie Road, Dear sir/madam, I have received tickets for Good Morning Mr's Brown that I ordered for Viagog and I think you have sent..." Read more
"I have had this mattress for about 8 months, it starts to show in my body a lot of hip and neck pain. I do not recommend this mattress at..." Read more
"We are Providers of all types of BG and SBLC with the best workable procedures. Our BG/SBLC ranges from MT799, MT760,(Both two way confirmation), MT103/23, MT103 (Both can be one..." Read more
"This woman is a disgrace! Not sure how she is still employed there! I am a single mom of 2 with no support from anyone else. I couldn't pay my..." Read more