Fashionmia - I have not received my order.

Hello, My is Deanne Boyd. My payment order number is B1422759. i have not recvieved my complete order. The following items I have not received: Item Price Qty Price buttons Compact Elastic Leggings Color: sky_blue Size: xxl US $18.95 1 US $18.95 Compact Skimny Leggings Color: black Size: xl US $4.95 1 US $4.95 buttons Compact Elastic Leggings Color: orange_red Size: xxl US $18.95 1 US $18.95 buttons Compact Elastic Leggings Color: camel Size: xxl US $18.95 1 US $18.95 Item Subtotal: $116.55 Discount: $0 Shipping cost: $ Grand total: $116.55
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1177023

Dear Deanne, sorry to hear that you have not received all of your items. Have just sent you an email. Could you please check your mailbox?

With Official Company Response
ID
#870322 Review #870322 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
Loss
$80
Preferred solution
Full refund

Fashionmia Shipping Service Review from Maple Heights, Ohio

2.7
Details
I'm not pissed or upset. I did read your reviews sorry, that people wasn't satisfied with their orders. However, the only thing that does take time is the shipment. I love my vest the quality for the price. And waiting for another size (large) since i ordered a medium size to be shipped to me. I had no ideal that it comes from China. So until i recieved the large vest i'll give them the benefit of the doubt.
View full review
4 comments
Dow
#1175308

Doris, this Nora aka Waiting in Ohio item number is WP - 002610519 brown vest

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175341
@Fashionmia Response

Dear Kernpeale980z, you are her friend? Have just replied her email. Please check the mailbox.

Dow
#1175307

Waiting in Ohio...........

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175292

Dear Nora, sorry to hear that you have not received your item.Generally,the item will be sent to our customer in time. But sometimes accidents happen and the item may get lost or be delayed during the transit.

Hope that you can understand it. But please trust us that we do care every customer of us and we will try our best to help you solve your problem.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will reply you asap.

View more comments (3)
With Official Company Response
ID
#867527 Review #867527 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Fashionmia - WORST. ONLINE. SHOPPING. EXPERIENCE. EVER.

1.7
Details
HORRIBLE experience with this company. only received part of my order and over the last 3 MONTHS they have not been able to process a refund for the short shipment. They have repeatedly lied to me via email about a refund and then the money never shows up. I have called my bank and they have no record of any refund or attempted refund. They purposefully lead you on to believe you are going to actually get a refund and by the time you figure out they are lying it is too late to get your bank to reverse the charges. This "company" is a SCAM. Also, of the part of my order I did receive, it is of VERY POOR QUALITY - what is pictured is not what you receive. BUYER BEWARE
View full review
5 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175285

 Dear Anonymous customer, sorry to hear that you have an unpleasant shopping experience.Please accept our sincere apology.Our products updates on a daily basis. Sometimes when there are few left and many customers order it at the same time, the system could not adjust the quantity timely and then you may could not get it.

Sorry for it. We have been trying to fix this.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will definitely give you a satisfactory answer.

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175284

 Dear Tara, sorry to hear that you have an unpleasant shopping experience.Please accept our sincere apology.Our products updates on a daily basis. Sometimes when there are few left and many customers order it at the same time, the system could not adjust the quantity timely and then you may could not get it.

Sorry for it. We have been trying to fix this.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will definitely give you a satisfactory answer.

Anonymous
#1175206

I sure wish I had read this review before I shopped at FashionMia. I am having the exact same experience.

They charged me for something that wasn't in stock and keep giving me the runaround about a refund. I will call my bank in the morning and attempt to reverse the charges.

Anonymous
#1175914
@PissedConsumer1175206

Yes, try to have the charges reversed right away. Do not believe them when they say it will show up in a few days, a week, etc.

They lead you on about a refund on purpose.

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1176238
@Fashionmia Response

Dear Tara,

We have sent you an email about your paypal account. Could you please reply us asap so that we can refund you?

View more comments (4)
With Official Company Response
ID
#867377 Review #867377 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • Customer service repeatedly lying
  • Refund not processed after 3 months
Reason of review
All of the above
Loss
$41
Preferred solution
Full refund

Fashionmia - My order

1.4
Details
I am having a nightmare with this company now. they did not deliver all the goods I ordered and they do not want to refund me the money for the goods they did not deliver. I will never use them again. I have send several email asking for the refund but I did not receive a replay yet. I have never had this experience with any other company. ccc cccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc c cccc c c c c c c cc ccc c ccc cc cccc ccc c cc ccc cc ccc ccc ccc ccc c c c c c c c cccc c c c cccc cccc ccccc c ccc c c c ccc c cccc cccccccccccccc
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175277

 Dear Ester, sorry for what happened to you.Please accept our sincere apology.You did not receive all items in your order? Could you please check your junk box to see if the reminder email went there?

There must be sth wrong with them and our system will automatically sent you an email.

Could you please give us a chance to rectify your case by emailing me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will spare no efforts to help you solve it.

With Official Company Response
ID
#866855 Review #866855 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • Very poor customer service
  • Items look great on the site but look very poor quality
  • Items have not been delivered
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$18
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Fashionmia High-quality

Fashionmia Shipping Service Review

Don't understand why it advertising clothes and haven't heard nor seen the purchase after 3 months of purchase ...no tracking number nothing
View full review
2 comments
Anaeli
#1179883

thanks for the warning wish i would have read this site BEFORE i purchased, then i would be sitting here reading how many other people around the world are having the same disgusting experience LIVE AND LEARN AND I GUESS WE JUST WRITE OFF OUR MONEY

GRRRRRRRR ??

WHO IS THIS "DORIS" ANOTHER FALSE PERSON

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175344

Dear Matilda, sorry to hear that you have not received your item.Generally,the item will be sent to our customer in time. But sometimes accidents happen and the item may get lost or be delayed during the transit.

Hope that you can understand it. But please trust us that we do care every customer of us and we will try our best to help you solve your problem.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will reply you asap.

View more comments (1)
With Official Company Response
ID
#866618 Review #866618 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Fashionmia Shipping Service Review from Arkansas City, Kansas

1.2
Details
This online store is a complete scam!!!!!!!!  The positive reviews that are shown online are from the company itself to impose a more consumer-friendly storefront.  However, the actual consumer reviews should be enough to discredit the company entirely.  Unfortunately for me, I failed to read these reviews before falling for the "too good to be real" gimmicks.  I placed a large order back in early March, 2016 and today, June 13 I am still waiting for either shipment or refund.  If we as consumers owed money to FashionMia, we would have been sued for payment if we tried to pull this garbage.  I have come to the decision that China is using this website to get back a portion of the national debt that the USA owes to them.  DO NOT FALL FOR THE FASHIONMIA LIES AND DECEPTION.  PLEASE BE SMARTER THAN I WAS; READ THE REVIEWS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1173261

 Dear Mamrc, thank you for your feedback. We are a legal company and respect every customers.

But we do not accept libel.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will spare no efforts to resolve your issue.

With Official Company Response
ID
#865034 Review #865034 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Bad quality

Fashionmia Shipping Service Review from Modesto, California

1.3
Details
Ordered a dress for a wedding over a month ago. As it was a month before the wedding, I chose 5-7 day shipping. I received a message that it was being shipped the day before the wedding. Just received it over ten days later. Email met with no help. Dress quality terrible. Will never shop here again.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1173257

 Dear anonymous customer , sorry for what happened to you.Please accept our sincere apology.Could you please give us a chance to rectify your case by emailing me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will give you some compensation as apology. Waiting for your reply.

With Official Company Response
ID
#865024 Review #865024 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Fashionmia Shipping Service Review from Toronto, Ontario

1.0
Details
I bought from fashion Mia 4 months ago. I try to contact them and they answered. But they didn't send my items. After all they neither contact me nor refund money. People stay away from luring cheap prices. You will going to lose money and hope both. Just contact your bank and tell them they are fruad. Atleast you ll get money.
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1172385

Dear Yunmi, sorry to hear that you have not received your item.Generally,the item will be sent to our customer in time. But sometimes accidents happen and the item may get lost or be delayed during the transit.

Hope that you can understand it. But please trust us that we do care every customer of us and we will try our best to help you solve your problem.

Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will reply you asap.

Anonymous
#1173754
@Fashionmia Response

Your email is no reply address. I tried to email you all day..but it couldnt go through.

My order number is B1009118.

I just want refund! I ordered on January.

It is June now!!!! Thanks

View more comments (1)
With Official Company Response
ID
#864393 Review #864393 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Bad quality
1.0
Details
They taking money right away and then after you have to wait for the staff more then one months and for the refund already 3 months.And next thing are sizes which are very small.The clothing which I have received were not like description said,fabric was different...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1171954

Dear Jolanta, It is a pity to see that your shopping experience with us is not pleasant.We treat the satisfaction of our customers as our priority. Please accept our sincere apology for any inconvenience caused to you.Could you please email me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? We will try our best to help you solve your problems.

With Official Company Response
ID
#862609 Review #862609 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • Cheaters
  • How small they were
  • Very bad experience at fasion mia
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Garbage Clothing
1.7
Details
I ordered clothes back in January..received partial shipment over a month later..I refused items thru usps so i didnt have to pay return cost..I had only gotten sent about half of my order..I figured out what this place was about (rippin' people off) after i ordered..I...
View full review
5 comments
Anonymous
#1179983

love you reply to them too

View more comments
With Official Company Response
ID
#862212 Review #862212 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue