Product: Fashionmia Customer Care Clear all filters (0 of 370 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
With Official Company Response
great place , trusted, high quality , good material , it fit all size . helpful customer service , great place, nice design elegant along with different colors , You will defiantly find something you just " Got to have " They deliver my product on time. You are doing...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you, we feel delighted that you are in love with the products and our service ! Fashionmia will always be your best friends and fashion adviser. Any problem with the ord...

5.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1384022
With Official Company Response
So 6 months ago I posted about this company and howvit had been a year since I returned items and still no refund and guess what still no refund. They responed to my posting and said yet again that thy would expedite my refund. I guess their idea of expidite and mine...
Read more
JovialRoyalPenguin
JovialRoyalPenguin

Trying to find out where my order is and cannot reach any one to answer my emails much less there phone number It’s been over two months now is this company for real

Donttakeadvantageofme
Donttakeadvantageofme

My order was B1803200. I ave sent this information to you all several times. Each time I am offered a credit to order other items. Then i am told tbey will expidite my refund....

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1381330
With Official Company Response
Therefore, they said i should try the size 40 if would enter me and if it didn't enter, they would refund my money to me. I ordered and it got to me after some while then i tried it but it didn't enter me. I placed for return back and my money was refund to me as promised. I was delighted and i will always trust and rely on fashionmia...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your comment which is everything to us. Fashionmia spares no effort to offer customers a great shopping experience. We respect every customer with politeness and...

5.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1381194
With Official Company Response
As I told before after too much hassle to return the item ,They promised me that they will return my money to my card,,,,,,,,,but they lied !!!!!!they didn't do anything and since I used Pay pal for payment not through my credit of Bank, I didin"t apply for dispute...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

"Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with yo...

Product
Fashionmia Customer Care
#1380445
With Official Company Response
they are cheap cheap clothes and they are not american sizing. I have been gettin g the run around, they told me in one email that they dont want to give me the mailing address, give the clothes to someone and they will give me a credit. If they clothes dont fit why...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with you...

2.2
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Refusal of return address
  • Getting the runaround from cust service
#1379831
With Official Company Response
I canceled the order (order #B2369044) placed in June from Fashionmia.com before they even ship their products to me. Kitty and Kya, the persons who deal with refund issues, say they will issue a refund for the order placed in June so many times for months, but I...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer Thank you for your order and post, so sorry for the delay and inconvenience. We have sent you an email about the refund status to your email address you left in ...

Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Do not keep their promises to send out money back
#1379397
Fashionmia - Half a refund
(Because Fashionmia gives a 30 day return time frame but did not respond to requests for (return information) Fashionmia claim that the returned goods never arrived even though I presented a copy of the signed acceptance receipt I am asking for the reminder of my...
Read more
Anonymous
Anonymous

Abc

Anonymous
Anonymous

Stop ordering things from them is fake and it takes 2 months or more to receive the stuff and they have stuff that is out of stock online then when you order getting back your...

Product
Fashionmia Customer Care
#1370173
With Official Company Response
HAD A CASE OPENED SINCE MAY 28, 2018 NO MERCHANDISE!!!!!! NO MONEY!!!!!!!! LIED AND TOLD THE BANK THAT THEY SENT ITEMS PROOF PROVIDED STILL HAVING PROBLEMS GETTING MY MONEY!!!! I HATE THEM!!!!!!! LIERS DONT BELIEVE NOTHING THEY SAY ESPECIALLYTHAT LYING *** BIT** NAME...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with you...

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Friends have been warned
#1364713
Did not receive when told. Received 2 items cheaply made,way too small,when trying to contact company on how to return did not receive response. Never answer their 24 hour phone and never returned any calls. Pay Pal no help. i felt they were stringing me along with the...
Read more
1.0
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Return policy
  • Customer service system on website is not helpful
  • Unethical
#1363496
With Official Company Response
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
Fashionmia is a SCAM
I bought clothes from Fashionmia (https://www.fashionmia.com/) in February 2018. However, I get nothing from them. I tried to communicate with customer service, but they made excuses and never refund me the money. Here are the details. Firstly, I ordered a pair of...
Read more
Anonymous
Anonymous

1year and 9mo and still no refund, the company made out like a bandit. They have their murchandise to resell and my money.

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with you...

1.2
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Suck
#1360817