Product: Fashionmia Customer Care Clear all filters (279 of 279 reviews match)
filters
seller:
Show
state:
Show
city:
Show
product:

With Official Company Response

After hearing a lot about them through many a sources I decided to give them a try and I must say that delivered what I have heard. Coming back to my experience when I visited their website, the outlay and UI of their website is really smooth and easy. They have huge...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you CleverEagle, we feel delighted that you are in love with the products and our service !Fashionmia welcomes you all the time and have been ready for your next order.

5.0
Product
Fashionmia Customer Care
I liked
  • Very nice collection
  • Fashionable clothing for affordable prices
  • Quality and pricing
#1253935

With Official Company Response

So, comment@orderplus agreed to pay me back. BUT check this out: FIRST ANSWER: Please put the order list with product ID within the package back to us. And please offer us the tracking NO. of the parcel after you send it back, after we can get the item back, the refund...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you...

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • I never received a refund
  • Continually lie and make promises they do not fulfill
  • Very poor customer service
#1246562

With Official Company Response

Just want the world to know about the shady business practices of this retailer. On March 27, 2018, another lax representative from their organization contacted me after posting my comments on Pissed Consumer website and as usual did nothing to return my money. Whom...
Read more
Anonymous
ShadyZebra

Here's the order number for the 20th time! B2109519. What payment issued? Fashion Mia has never issued a refund payment to me. Paypal? I gave you a bankcard to render payment ...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused again, would you please offer us your order number and the problem with your ord...

Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • All the lying
  • Not being able to speak with someone
  • That they stole my money
#1240144

With Official Company Response

Placed my order March 20, 2018 My charge card was charged the full amount March 21, 2018. Heard from the company ( after trying to contact them) that a "partial " shipment is one the way, after 4 weeks! Fashion Mia should let US customers know it will take 6-8 weeks or...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

Product
Fashionmia Customer Care
#1237971

With Official Company Response

I have tried to contact them and Emailing them but no reply since ever. I have waited for weeks but they still have not yet contacted me. They took the money from the card and I want a refund. It would say it didn’t go through, but actually it charged me 3 times!
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1221613
I ordered merchandise and returned it requesting the money be put back on the card it was taken from.They asked for 30-35 business days. After that time they claimed they had technical issues and needed 10-15 additional business days. Now they won't respond to my...
Read more
FashionmiaCares
FashionmiaCares

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1218453
Made an order for a dress back in January of the year. By March I was wondering what was going on, tracking said processing consistently. Tried to call, no progress. I paid using PayPal, checked out as guest. I filed a complaint through PayPal. Finally got a response,...
Read more
FashionmiaCares
FashionmiaCares

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
I didn't like
  • Very poor customer service
  • Very bad customer service
  • Product or customer service
#1217220

With Official Company Response

I recently bought two sweaters and a cardigan on Fashionmia, perfect for the cold season. All three arrived very fast and are lovely! I like the design, the soft fabrics, the way they fit and the good prices, therefore I think I made a very good deal. Shipping and...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and sharing,happy to know you are satisfied with our products and service,welcome visiting us again!

5.0
Product
Fashionmia Customer Care
I liked
  • Quality
  • Size measurements
  • Customer service
#1209184

With Official Company Response

I have asked to cancel my order, and was told that it takes 30 t days for a refund on my credit card, due to finance department excuse. Please do not order from this company , the quality of the products is very poor and they do not refund . Here is their response...
Read more
user29609515
user29609515

You can call either your bank or paypal on 1 (888) 221-1161 and file a dispute. File a claim at the Consumer Protection: https://www.consumer.ftc.gov/topics/resolving-consumer...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would ple...

1.2
Product
Fashionmia Customer Care
#1208549

With Official Company Response

I ordered a dress, waited 2 months and told it was out of stock; They also suggested ordering something else.Absolutely NOT since I could not rely on the rise order why would I. They have not responded yet. THIS IS HORRIBLE CUSTOMER SERVICE AND I WLL NOT ORDER FROM...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

Anonymous
Ted

Ha Ha Ha , snicker , giggle.

1.0
Product
Fashionmia Customer Care
#1208130