Product: Fashionmia Customer Care Clear all filters (392 of 392 reviews match)
Filter by rating
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
With Official Company Response
1.0
Details
First part of package was received the other I received a month later sent to someone home & they left at my front door. I’ve contacted the company numerous times by e-mail, after returning everything, it was too small. Company suggested I pass on to someone that can...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1590645

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1391399 Review #1391399 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
1.0
Details
i have 2 large orders with this company one was for my wedding and the other for my birthday and the 3rd order. i was going on a trip and needed these clothes bably it took me faust to make the order and choose the size color and styl from their selection . there is no...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1590646

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1389448 Review #1389448 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Problem with delivery
With Official Company Response
5.0
Details
great place , trusted, high quality , good material , it fit all size . helpful customer service , great place, nice design elegant along with different colors , You will defiantly find something you just " Got to have " They deliver my product on time. You are doing...
View full review
2 comments
Anonymous
#1613481

Check the language of this report. It is obviously fake and written by Fasionmia's own public relations person.

They have still not responded to my request for the rest of my money. DONT BUY FROM THIS CoMPANY

View more comments
Review
#1384022 Review #1384022 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Good customer service
With Official Company Response
1.0
Details
So 6 months ago I posted about this company and howvit had been a year since I returned items and still no refund and guess what still no refund. They responed to my posting and said yet again that thy would expedite my refund. I guess their idea of expidite and mine...
View full review
7 comments
JovialRoyalPenguin
#1585378

Trying to find out where my order is and cannot reach any one to answer my emails much less there phone number It’s been over two months now is this company for real

View more comments
Review
#1381330 Review #1381330 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
5.0
Details
Therefore, they said i should try the size 40 if would enter me and if it didn't enter, they would refund my money to me. I ordered and it got to me after some while then i tried it but it didn't enter me. I placed for return back and my money was refund to me as promised. I was delighted and i will always trust and rely on fashionmia...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1581225

Thank you for your comment which is everything to us. Fashionmia spares no effort to offer customers a great shopping experience.

We respect every customer with politeness and kindness. Our customer services exist because you need us.

Thank you a lot. Have a nice day:) Best Regards

Review
#1381194 Review #1381194 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Fast order processing
With Official Company Response
As I told before after too much hassle to return the item ,They promised me that they will return my money to my card,,,,,,,,,but they lied !!!!!!they didn't do anything and since I used Pay pal for payment not through my credit of Bank, I didin"t apply for dispute...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1581218

"Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia "

Review
#1380445 Review #1380445 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
2.2
Details
they are cheap cheap clothes and they are not american sizing. I have been gettin g the run around, they told me in one email that they dont want to give me the mailing address, give the clothes to someone and they will give me a credit. If they clothes dont fit why...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1581216

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1379831 Review #1379831 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Refusal of return address
  • Getting the runaround from cust service
Reason of review
Fast order processing
With Official Company Response
I canceled the order (order #B2369044) placed in June from Fashionmia.com before they even ship their products to me. Kitty and Kya, the persons who deal with refund issues, say they will issue a refund for the order placed in June so many times for months, but I...
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1579452

Dear Customer Thank you for your order and post, so sorry for the delay and inconvenience. We have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would you please check your inbox?

Thank you. FashionMia

View more comments
Review
#1379397 Review #1379397 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Do not keep their promises to send out money back
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$90
Tags
  • Fashionmia Steals
Fashionmia - Half a refund

Update by user Oct 31, 2018

Still no response from FASHIONMIA regarding the rest of the money they owe me. As I said before DONT BUY FROM THIS company they ignore emails and are not available via web chat etc. Nothing but thieves.

Original review posted by user Oct 01, 2018

(Because Fashionmia gives a 30 day return time frame but did not respond to requests for (return information) Fashionmia claim that the returned goods never arrived even though I presented a copy of the signed acceptance receipt I am asking for the reminder of my...
View full review
4 comments
Anonymous
#1598930

Abc

View more comments
Review
#1370173 Review #1370173 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
1.0
Details
HAD A CASE OPENED SINCE MAY 28, 2018 NO MERCHANDISE!!!!!! NO MONEY!!!!!!!! LIED AND TOLD THE BANK THAT THEY SENT ITEMS PROOF PROVIDED STILL HAVING PROBLEMS GETTING MY MONEY!!!! I HATE THEM!!!!!!! LIERS DONT BELIEVE NOTHING THEY SAY ESPECIALLYTHAT LYING *** BIT** NAME...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1569000

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1364713 Review #1364713 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Friends have been warned
Reason of review
SCAMMERS
Loss
$89
Preferred solution
Full refund