Product: Fashionmia Coat Clear all filters (0 of 88 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
Ordered 2 jackets/coats. Waited for 3 weeks so decided to cancel. Requested to cancel. My email was ignored and I still have received my 1 coat despite my request. The quality it’s so poor that I am not even going to wear it and cannot return it as I will have to pay...
Read more
FashionmiaCares
FashionmiaCares
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com...

1.0
Product
Fashionmia Coat
#1452435
poor materal,poorsizjng not at all what I want ugly look
Read more
Product
Fashionmia Coat
#1449482
I recieved 2 coats that I paid $98 they didn't fit the normal size I wear. I immediately tried requesting a refund through the website because I am well within the websites refund time frame, it didn't allow me to do that so I called left a message and emailed. The one...
Read more
Anonymous
Dany

I order about 7 different items on December 9 and I have not received them yet. The tracking number they provide is non exist and there phone system is non human and automated...

FashionmiaCares
FashionmiaCares
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com...

1.1
Product
Fashionmia Coat
#1434925
Beware of FashionMia - They are a Fraud
Beware of FashionMia - They are a Fraud
Beware of FashionMia - They are a Fraud
This is what FashionMia replied my post with - We confirmed that you paid USD31.8 for your order, which includes shipping fee USD5.85 and products fee USD25.95. The shipping fee was paid to shipping company, they did make the delivery to you and they finished their...
Read more
Product
Fashionmia Coat
#1434788

Hi, what happened with my order: more them a month, they get the money since nov. 8, today is dec 15....Where is my order plse? Maulaine Charles.
Read more
FashionmiaCares
FashionmiaCares
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com...

Product
Fashionmia Coat
#1424737

i thought i had placed an order yesterday 12/12/18 for a pink hooded winter coat ,gave my credit card number and no info if this order was actually placed. i need to know ,please reply asap so i am aware thank you and have a nice day! ann
Read more
FashionmiaCares
FashionmiaCares
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com...

Product
Fashionmia Coat
#1422518
With Official Company Response
The coat arrived in a nice zipper bag that seems pretty sturdy and meant to be re-used, so I plan to keep it. The coat itself actually looked better in person than it did on the page. No rips, tears, or weak looking seams. It's very comfortable and very warm. The faux...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order from Fashionmia. I am very happy to hear that you are satisfied with our products. Fashionmia is a reliable online shop and we are making efforts to o...

5.0
Product
Fashionmia Coat
#1382184
FASHIONMIA CUSTOMERS: PLEASE CONTINUE TO POST YOUR HONEST REVIEWS REGARDING YOUR SHOPPING EXPERIENCE WITH THIS COMPANY. OTHERS WILL COME TO REALIZE THAT THE SHEER VOLUME OF NEGATIVE REVIEWS ARE ABSOLUTELY CORRECT BEFORE THEY PURCHASE ANYTHING FROM THIS DISHONORABLE...
Read more
Anonymous
Anonymous

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with you...

Product
Fashionmia Coat
#1312705
With Official Company Response
I ordered a winter coat early February. The advert says it would take 3 days to arrive After 4 weeks noone had come back to me to explain why. I made contact and was told someone responsible had gone on holidays for the Chinese new year. Even though it was charged the...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

Product
Fashionmia Coat
#1224121
With Official Company Response
Today is March 13th, 2018 and FAshion Mia still has not refunded my money. They received the coats back in November 4th, 2107. It is absurd. They keep promising and nothing. This is the worst company I bought from. Never again! This is the last email I received from...
Read more
user29609515
user29609515

You can call either your bank or paypal on 1 (888) 221-1161 and file a dispute. File a claim at the Consumer Protection: https://www.consumer.ftc.gov/topics/resolving-consumer...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to ...

1.8
Product
Fashionmia Coat
#1209388