With Company response Not resolved
1.8
Details
Customer service
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Product or Service Quality
3 comments

Today is March 13th, 2018 and FAshion Mia still has not refunded my money. They received the coats back in November 4th, 2107. It is absurd. They keep promising and nothing. This is the worst company I bought from. Never again! This is the last email I received from Customer Service in response to my post here. It was January 13th (2 months ago):

"Dear customer,

Our website have applied for financial department to withdraw your money 85.9USD from Wallet. It will be completed within 35-40 working days. Please check your account later.

Please don’t worry. I'll keep following this matter all the time until you receive the money to your card or Paypal account.

We are sincerely sorry for the inconvenience to you. We have some process to go for issuing a refund, which will take some time.

20-25 days is just a normal processing time for us, but sometimes we also deal with the refund soon.

Sincerely looking forward to count on your comprehension."

Review about: Fashionmia Coat.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $86.

Preferred solution: Full refund.

Do You Have Something To Say ?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
user29609515
#1450275

You can call either your bank or paypal on 1 (888) 221-1161 and file a dispute. File a claim at the Consumer Protection: https://www.consumer.ftc.gov/topics/resolving-consumer-problemsI have a similar case that you can follow here https://fashionmia.pissedconsumer.com/order-cancelled-my-account-overcharged-still-no-refund-201803141210477.html

FashionmiaCares
#1445762
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.

Anonymous
to Fashionmia Response #1446252

ORDER NUMBER B2069715ATTENTION CUSTOMERS,EVERY TIME I WRITE TO THEM COMPLAINING OR WRITE A REVIEW THEY POST HERE THE SAME MESSAGE AS THEY ARE TRYING TO HELP. I'VE GIVEN MY ORDER NUMBER BEFORE AND RECEIVED THE SAME MESSAGE YOU SEE BELOW.

THIS IS JUST TO PRETEND THEY WILL HELP. THEY RECEIVED THE MERCHANDISE BACK IN NOVEMBER. IT'S MID MARCH AND THEY STILL HAVE NOT REFUNDED MY MONEY."Dear customer,We are so sorry for this.I have applied for financial department to withdraw your money US$85.90 from Wallet. It will be completed within 15-20 working days.

Please check your account later.Please don’t worry. I'll keep following this matter all the time until you receive the money to your card or Paypal account.Anyway, we do appreciate your business and hope that you’ll give us the opportunity to serve you again in the future.Thanks for your patience and understanding and patience in advance.Hope you could kindly forgive and give one more chance to be service at you."

You May Also Like