State: England City: London Clear all filters (15 of 2776 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show
tried to contact them but needed to get my reference number which i did'nt have on me
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1691193

Dear Customer ,Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1541481 Review #1541481 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
I ordered few items worth £80 a month ago. On booking the e items the website indicated they would be shipped within 5-7 days. Now after one month no information at all and there is no way to contact. there are these items of information on their website but none work...
View full review
2 comments
FashionmiaCares
#1620068

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments
Review
#1432284 Review #1432284 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Awful
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$79
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
please do not waste your time and money on this website. Poor quality and no refund, only apologies and excuses.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1607040

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1411669 Review #1411669 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • I did not get my refund
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$8381
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Do Not Ever Shop There
5.0
Details
Shopping here is seemless and not stressful like most online stores with bad navigation. My experience was great and the delivery came early enough for me to rock my dresses.
View full review
Review
#1404460 Review #1404460 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
With Official Company Response

Fashionmia - Clothing Review

I have not received my order,number b1722026
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1247249

Dear Customer

Thank you for your order and post here :)

Here we checked your order found it has been sent out on 11/26 via First Class :CUE161126APWQ000370

The new status from courier shows it is right in transit to your place,here is the one you can take a look.

And you can always find the update event by visiting http://www.ec-firstclass.org/ with filling in the tracking number you have. Hope you can get the products soon ^^

Pick UpProcessedIn TransitDelivered Tracking History Your time zone: Local Scan Time . Select time zone: Date Time Location Activity 2016-11-28 14:00:00 InTransit Transfer to HongKong gateway 2016-11-28 03:00:00 Guangzhou Order Received on 2016-11-28 03:00 2016-11-27 20:56:09 GUANGZHOU Item received by [GUANGZHOU] Logistics Centre 2016-11-27 19:48:09 GUANGZHOU Item being sent to [GUANGZHOU] Logistics Centre 2016-11-26 10:50:00 N/A Pre-advice Received Please feel free to let us know if you have any other problem need us and you can always reach out to me by lollie.zou@orderplus.com Thank you FashionMia

Review
#962101 Review #962101 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery

Fashionmia - Dress Review from London, London

5.0
Details
This is a form fitting midi dress in navy blue polka dot print. The fabric is silky smooth against my skin and it felt very light when I was wearing it. It's like a dress from the 1950s and I love it so much. It's good material and very well made. It even has a matching ribbon which of the otherside had a ruby red fabric! This ribbon really ties the dress together! I'm really happy with my purchase. I give them five stars
View full review
Review
#909349 Review #909349 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality
With Official Company Response

Fashionmia in London, England - Refusal to refund payment for goods not received due to stock not being available.

2.7
Details
Even after correspondence from a dispute manager (Jessie) Fashion Mia has failed to refund my payment for goods not provided by the company. Goods dated from February and March 2016. I feel that Fashion Mia has treated me as a customer with contempt and a lack of respect. I have communicated several times with customer services, namely, Hope, and was assured several times that I would be dealt with fairly and honourably. Dear Agnes, We are sincerely sorry for the inconvenience. Thanks for your email and it is my great pleasure to be service at you : ) I am so sorry the item below is currently out of stock due to the large demand. We will offer you a full refund as $18.76 but it takes 15-20 days for our Financial department to process it. This was dated 30th April 2016 and I still have not received the refund. I chose the refund and did not receive it. Hope from Fashionmia.com Jul 3 at 9:26 AM To agneshague@yahoo.com Message body Dear friend, Thanks for your email and it is my great pleasure to be service at you : ) We are sincerely sorry for the delay and any inconvenience caused due to large numbers of orders we received. I have confirmed with our financial department again, they will deal with your refund $4.25 and $18.76 within 7 working days and keep you informed through email. Please wait patiently for more days. Thanks for your patience in advance. Thanks for your understanding and have a nice day :-) Best regards, Hope Customer Service Team I definitely will not be recommending this company to my friends and family Regards, Mrs A Hague
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1203857

Hello Agnes,

Thank you for your order from Fashionmia.

I have checked your order and refund US$18.76 has been already back to your bank. Here is the refund transaction ID: 4VL201968M395384U

Please contact your bank to confirm it.

And for the rest refund US$7.95, I have pushed it and refund will be back within 3 business days.

Best wishes! Fashionmia.com

Review
#905932 Review #905932 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Price of products
Cons
  • Non delivery of goods and poor quality of goods
Reason of review
Poor customer service
Loss
$23
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response

Fashionmia in London, England - My order

1.4
Details
I am having a nightmare with this company now. they did not deliver all the goods I ordered and they do not want to refund me the money for the goods they did not deliver. I will never use them again. I have send several email asking for the refund but I did not receive a replay yet. I have never had this experience with any other company. ccc cccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc ccc c cccc c c c c c c cc ccc c ccc cc cccc ccc c cc ccc cc ccc ccc ccc ccc c c c c c c c cccc c c c cccc cccc ccccc c ccc c c c ccc c cccc cccccccccccccc
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1175277

 Dear Ester, sorry for what happened to you.Please accept our sincere apology.You did not receive all items in your order? Could you please check your junk box to see if the reminder email went there?

There must be sth wrong with them and our system will automatically sent you an email.

Could you please give us a chance to rectify your case by emailing me your order number and your problem details to doris@fashionmia.com? I will spare no efforts to help you solve it.

Review
#866855 Review #866855 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very poor customer service
  • Items look great on the site but look very poor quality
  • I have not gotten my refund
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$18
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Fashionmia High-quality
With Official Company Response

Fashionmia in London, England - Customer service

5.0
Details
Ordered to large dress, emailed to customer service and been offered by them new dress with a smaller size without returning the wrong one. Great service. Good quality for the price i paid. Love it! Happy for the quality, happy for delivery, happy for how customer service works, so i recommend to try it. Ordered to large dress, emailed to customer service and been offered by them new dress with a smaller size without returning the wrong one. Great service. Good quality for the price i paid. Love it! Happy for the quality, happy for delivery, happy for how customer service works, so i recommend to try it.
View full review
3 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1168484

Dear Arturas, Thank you for your order from Fashionmia. I am very happy and greatly appreciated that you like the products you ordered.

We are willing to offer customers who love Fashionmia some gifts.

Could you please tell me your order number or please contact me through sending emails to doris@fashionmia.com? Thank you very much.

Anonymous
#1171004
@Fashionmia Response

Are you freaking serious Doris? or whatever your real name is..

do you not realize that people are on to you? we know that this is either one of your own writing this review, or someone that you told could only be refunded or sent what they actually ordered correctly if they posted a positive review...if you want to keep your company in business stop selling things that are made by 9 year olds, start selling equivalent to what you're showing, and advertising, and address the exact time you know it's going to take to deliver to whatever country it may be! your a joke and people are on to you...I sure am and I'm not letting up until you guys pay me the money I'm owed from your stinking company..

$223 to be exact and you've received my emails (DORIS).. I won't stop until you start!

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1172038
@Fashionmia Response

Hello anonymous customer, I do not deny some of the reviews did reflect some issues in a way. Nevertheless, it proves that we do not hide customers’ reviews and never escape our responsibility.

But we will also depend us against any intentional libel. I notice that you have posted several same negative reviews here. It makes me wonder whether you are professional negative reviewers.

If you have any problems when shopping at our store, please email me to doris@fashionmia.com I am very happy to serve you. Thank you very much.

View more comments (2)
Review
#859440 Review #859440 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good quality

Contact Fashionmia Customer Service

Mailing Address:
FashionMia.com
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
All Fashionmia Contacts

Latest Question

Fashionmia Questions
With Official Company Response

Fashionmia Top Review from London, London

1.0
Details
Rubbish stuff, poor stitching n late plus partial delivery! Regretting now! Wasted my 36 pounds
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1163047

Dear Customer,

Thanks for your order from Fashionmia.

Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.

May I have your order number if you do not mind. Rest assure that we will check it for you and deal with it immediately.

Looking forward to hear from you soon.

Customer Service from Fashionmia E-mail: linda@fashionmia.com

Review
#852052 Review #852052 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality