With Company response Resolved
3 comments

Update by user Jul 19, 2018

I've finally got an email from Kitty from customer service, when I asked for a refund this is the answer I got from her "Dear customer, Please just ignore that invoice, it is fraud, do not offer your personal information. We have asked our colleague to take charge of this fraud issue.

Since this is peak shopping season here, we have to deal with many withdraw businesses everyday, so we may need a longer time than usual on issuing refund. Your kindly understanding will be highly appreciated.

We will try our best to ask our colleague speed up processing refund for you from July.23. A thousand sorry for you and hope you can understand." Hopefully I will get the refund she promised I would get, I'll see what will happen on the 23rd of JUly.

Original review posted by user Jun 18, 2018

I've done my order29/05/18,a week late I've got email what my order out of stock,I replaced it with some other products,I d'dnt get any respond from them since.customer service not replied ,so no order,no money

Product or Service Mentioned: Fashionmia Customer Care.

Reason of review: Order processing issue.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Anonymous
#1506620

21/06/18 i emailed my order number and the problem with it to comment@orderplus.com. Waiting for answer.

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1503450

Dear CustomerThank you for your order and sharing.We are sorry for the delay and late reply .Would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

Anonymous
#1504643
@Fashionmia Response

dear sir/madam29/05/18 i've done my order B2347368, 08/06/18 i've got out of stock notification. I replaced my order and send the links of the replacement items the same day 08/06/18 and you didn't respond to me.

i emailed a few times to customer service and your loyalty team still no answer and no order.

Could you give me a refund please, because i don't want this order any more after what happen to me. It was dress for my daughter's prom and she's feel hurt.Thanks,nina george