filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

With Official Company Response

The way they scam you is by not refunding your money, whether for items you paid for and then they declare them out of stock or for returned items. I am very inclined to believe that they intentionally sell products that are not the proper fit for their sizes, so that...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear, I am so sorry to let you wait so a long time,I have send an email to your @gmail.com address, please check it, thank you

1.3
I didn't like
  • Never refunded my money for the returned items
#1142244
This order was put in over a month ago the company does not email you or give you any kind of updates. Their phone service sends you to vm and does not reply. Worst customer service ever I want a refund ASAP.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

I have checked your order number and find your order number statu is pending, that's to mean,you can't pay for it successfully. If you lost your money, you can ask your bank w...

1.0
#1142049
I placed an order with this company over a year and a half ago, after seeing some really pretty looking dresses on their website - unfortunately I did not search the web for reviews prior to that. The order arrived, but the look and feel of the dresses in it had a very...
Read more
2.0
#1141677

Fashionmia - Blazer Review from Elyria, Ohio

Fashionmia
#848469
4.6
Details
It was so cool and i liked it, The color, size and material are just as described. It worked for my occasion for suitable price. You can try it and trust it.
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Fashionmia Dress Review from Chesapeake, Virginia

Fashionmia
#848291
4.4
Details
Purchased 3 dresses all fit to size perfectly and look great
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website

Fashionmia Customer Care Review from Pretoria, Gauteng

Fashionmia
#847457
I had a very good experience with this company. Their customer service was wonderful. They were very fast to respond to questions that i had. I would definitely do business with them again.
Comment
Show

Fashionmia - B1403485 Review from Muskegon, Michigan

Fashionmia
#846894
4.0
Details
Great customer service good prices fast shipping had an issue with an order it was resolved very quickly
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Customer service
Delivery Service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Warranty
Website
I had to inquire about something, and wrote a message. To be honest I wasn't hoping to receive a response, but I did. They replied very fast, so customer service is good. This is the thing my main comment is. As it is very important nowadays to have great customer...
Read more
4.5
#1141591
I ordered internationally for shipment to the US. After a month of this order being placed, the customer service came back saying the items were not ready, and I wished to cancel this order. The customer service mentioned that my money will be in wallet for 14 days,...
Read more
Manjishtha
Manjishtha

I emailed you my order number, which is provided in my original note as well. Didn't receive any response back, as I'd suspected. Please let me know how you're planning to ref...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Cherish.zhang@orderplus.com

1.0
I didn't like
  • Getting my refund
#1140180

With Official Company Response

I ordered nine items for $233.26 in May 2017 (oder# B1992260) . Some of them was out in stock. They put $90 to my wallet, I requested a refund , after couple weeks my money disappeared - I have not received it to my account and my wallet was empty. I received the rest...
Read more
Anonymous
Julie Dawson

Yeah, good luck with waiting a few more days, I'm still waiting for my refund as well. They are pirates!

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear, I am so sorry to let you wait so a long time, I have ask our financial department help you to resolve your question, please wait some more days, thank you.

I didn't like
  • Incorrect sizing chart
  • Not getting my refund back
#1140115
I called but I would rather speak to someone in person so I'm asking someone to give me a call back my number is 585-664-5385 thank you require details I want to know about an order that was placed and then it was cancelled that's why I'm trying to contact someone
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Cherish.zhang@orderplus.com

#1137956
I didn't receive all of my items, I have filled out two tickets, none of which have been responded to. Tried to call but it goes to voicemail. I would like to return some clothes but when you can't get anyone to respond, its hard to know the protocol. The clothes are...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Cherish.zhang@orderplus.com

1.8
I liked
  • Cute clothes
I didn't like
  • Still waiting for my order
  • Material not as described
#1137886

With Official Company Response

1) - B2076602, paid $38.31 (Tracking says "Processed" ) 2) - B2076566, paid $30.24 (Tracking says "Processed") 3) - B2076557 paid $30.24 (Tracking says "Refunded") - Duplicate of #2 All my payments have been confirmed by Pay Pal through email which I saved. Until now,...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Cherish.zhang@orderplus.com

1.0
I didn't like
  • Took order a long time to get to me
  • That i never got my refund
#1137156

With Official Company Response

I placed my order in late September and received it in mid November. I think that is a reasonable time frame. Any enquires I had they were dealt with and resolved by a great customer service rep. Mandy. My order was that long because of our Canadian customs. I love...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Cherish.zhang@orderplus.com

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and sharing here with us, happy to know you are satisfied with our service :)

5.0
#1136362