filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

With Official Company Response

I didn't riceved any thing up today on 09/09/2017
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1108307

With Official Company Response

On September 17, 2017 I ordered a pair of jeans with the chains and a white hoodie with pink sequins, the money was deducted from my account, but from there nothing, NO TRACKING NUMBER , NO DELIVERY DATE, ABSOLUTELY NOTHING . I called 5x nothing but a answering...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1108134

With Official Company Response

I WAITED FOR FOUR WEEKS FOR DELIVERY OF TEN DRESSES, TOTALING 212.00 AND I AM STILL WAITING ON ANOTHER PARCEL SINCE I HAVE ONLY RECEVED SIX OF THE TEN DRESSES ORDERED, THERE IS NO EXCHANGE POICY, NO RESPONSE FOR A REFUNDS, CREDIT IS APPLIED TO A "WALLET" WHICH IS A...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1107953

With Official Company Response

I have just read reviews. Bit too late!! As I placed an order and paid. Have not received item emailed them got a coupon number for refund which doesn't work!!! Have emailed back and forth no joy!!! DO NOT BUY FROM THEM!!!!
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1107868

With Official Company Response

Polire words. Dishonourable actions
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1107709

With Official Company Response

I placed my order on 9-08-17 paid 17$ for express shipping , I have not received my order. I left a email requesting a call back , no response they state on the web customer service is 24 /7 but no one answers , I called from 8am till 7pm requires you to leave a...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1106633

With Official Company Response

Horrible quality, items not like photos, sizing wrong and non delivery of some items. They say they refund but this is a lie, they do not. Liars {{Redacted}}
Read more
shelleyperry_29
shelleyperry_29

B1937097

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so tha...

1.0
I didn't like
  • All the lying
#1105496

With Official Company Response

August ordered; sent clothes back; no refund yet
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1105033

With Official Company Response

I purchased two dresses and they were too small and inferior quality. They will not respond for refunds. Do not buy from these people.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1104969

With Official Company Response

I bought some new clothes from the website Fashionmia.com. I received all except on of the items I purchased. The sizes were all off and the clothes were of poor quality. I emailed the company for a refund. I was sent a RMA number to return the items: I mailed the...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

2.3
I didn't like
  • Return process
#1104494