State: Colorado City: Denver Clear all filters (50 of 2776 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show
With Official Company Response
1.7
Details
I ordered clothing - maybe 6 items one month ago and to date I have not received my order. They gave me a tracking number that does not work with UPS, FedEx or USPS. You can never speak to anybody live and they are 3 hours behind where I live so at 7:00 pm my time,...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1554773

"Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia "

Review
#1346726 Review #1346726 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • See the stinking previous page -
Reason of review
You should allow for multiple choices at the same time not just one. Poor Customer service, prob with delivery, prob with order processing and God only know what else is to come since I STILL have not received my order.
Loss
$150
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Tags
  • misleading
  • Unacceptable business practices
1.0
Details
STARTED BACK IN MARCH 2018, COULD NOT DELIVER MY ITEM, OFFERED A VOUCHER CODE TO USE WOULD NOT WORK CONTACTED THEM, THEY SAID TRY ANOTHER CODE THAT THEY GAVE ME STILL NOT WORK. ASKED FOR THE MONEY TO BE CREDITED TO MY BANK ACCOUNT, ITS NOW AUGUST STILL WAITING, THEY...
View full review
1 comment
Anonymous
#1535183

"Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia "

Review
#1322336 Review #1322336 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Waiting for my refund disgusting customer care thieves
Reason of review
STILL WAITING FOR MY REFUND 6 MONTHS NOW
Loss
$28
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
Fashionmia will not ship my item and will not return my money. They are a fraud. Paypal hasn't been any help in the matter, either. So, I'm just out $40. DO NOT ORDER FROM FASHIONMIA! You will literally just be giving your money away. I wish I had read all theses...
View full review
2 comments
Anonymous
#1531682

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments
Review
#1315172 Review #1315172 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Very bad experience at fashion mia
  • You cant even talk to anyone
  • Horrible customer service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$40
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Scam Fashionmia
1.0
Details
Ordered 2 dresses, never got them and then when you request a refund they avoid you and never issue it just keep lying and making excuses.
View full review
1 comment
Anonymous
#1539818

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

Review
#1311522 Review #1311522 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
1.7
Details
I ordered 3 items which did not fit what so ever. I went on their site 5 times now to claim a return. I took pictures did everything they asked. I got an email 2 weeks later that I did not purchase "return insurance" (huh?). None the less I paid for that. I emailed...
View full review
3 comments
Anonymous
#1520803

I'm going to keep posting my review all over the internet until I get help ! Worst online shopping experience EVER

View more comments
Review
#1303016 Review #1303016 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Pictures on the site
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$97
Preferred solution
Full refund
2.5
Details
I spent $94 on swimsuits from this company. They poorly fitted and the material was extremely thin. so thin you could see through. I was told free shipping for orders over $75. I spent that and they still charged me approximately $16 in shippping fees. I returned the...
View full review
1 comment
Anonymous
#1517896

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department and solve your problem as soon as possible.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

Review
#1300908 Review #1300908 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Quality and fit of the swimsuits and the costumer service
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$108
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Fashionmia Poor-quality
  • Customer Service And Delivery
Everything stated on Fashionmia is a lie!!! First off, if you decide to order anyway, MAKE SURE YOUR SIZE IS ACCORDING TO THEIR CHART!!!! These cloths come from China and their clothes charts are completely different from the US size charts. If you make a mistake and...
View full review
2 comments
Anonymous
#1515446

This is eerily similar to my experience with HelloCloth. Almost identical.

View more comments
Review
#1295955 Review #1295955 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
Tags
  • No Refunds Or Credit On Returns
With Official Company Response
Ordered 5 tops about three weeks ago. Received one that was too small did not fit. Tried to call customer service number was told there was no such number. Where are my other 4 tops?????? I expect to receive them soon!!!!!!! Lost almost $100.00 Money does not grow on...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1506622

Dear CustomerThank you for your order and sharing.We are sorry to let you wait for such a long time.we have checked this order and some items of your order has been dispatched to you. We have sent the tracking No. and site to your email address, please check your inbox then let us know if anything you need our assistance :)Thank youFashionMia

Review
#1285246 Review #1285246 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response
1.0
Details
I did not order these two cheap dress ! I want a refund ! Pls call me 8168104703 Patrice
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1490722

Dear CustomerThank you for your order and post here.We are so sorry for the quality problem you mentioned. we are always working on improving our service.Could you please send us some pictures of the real items you received to comment@orderplus.com so that we can confirm with the relevant department and better solve your problem.Please let us know if anything you need our assistance :)FashionMia

Review
#1267949 Review #1267949 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue

Contact Fashionmia Customer Service

Mailing Address:
FashionMia.com
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
All Fashionmia Contacts

Latest Question

Fashionmia Questions
With Official Company Response
1.0
Details
I placed an order in The first week of March still not recieved instead of giving my money back they want to give me a wallet meaning it can only be used with them luckily i used paypal
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1481818

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

Review
#1256607 Review #1256607 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue