With Company response Not resolved
1.0
Details
Customer service
Delivery Service
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Staff
Warranty
Website
5 comments

I ordered items on 1 Dec, 2017 (order nr. B2134377). My card was overcharged with 412.42 USD (original price should have been 231 USD). I had my order cancelled prior to shipment and have the email confirmation from the shop about that. Mandy from the customer service wrote to me back in December that my bank account will be refunded latest by January 2, 2018. I received nothing until today. My bank started a dispute against Fashion Mia. Mandy claims to have sent out items to my address without me returning them. This is a very poor idea invented by Mandy because first she could not provide a tracking number or anything that proves that any items were sent to my address. Second, I have email-proof from her that she cancelled my order and will refund my bank account.

My bank escalated my dispute three days ago. I also filed a claim through the Federal Bureau of Consumer Protection and they are recommending the next steps and the action I should take against this shop.

I am also collecting information now from all those people affected to start a group claim at paypal and urge them to stop allowing payment for this fraudulent shop.

I WILL NOT by ANY MEANS close my dispute until I have the money on my account.

Do NOT buy from this shop and take action against the shop by reporting them to paypal.

Product or Service Mentioned: Fashionmia Shipping Service.

Reason of review: Return, Exchange or Cancellation Policy.

Monetary Loss: $412.

Preferred solution: Full refund.

Fashionmia Cons: Stole my money.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

You will be automatically registered on our site. Username and password will be sent to you via email.
Post Comment
Anonymous
#1659955

Same here, still waiting for refund. Not happy

Anonymous
#1508929

How may I help? I didn’t pay through PayPal. I received my orders but as everyone mentioned.....poor, poor quality, cheap fabric, and I’ll fitting.....I’ve lost approximately $122 but so called company in China needs to be shut down.

FashionmiaCares
Fashionmia Response
#1448331

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email about the refund status to your email address you left in our site, would please check your inbox? Thank you.FashionMia

user29609515
#1448334
@Fashionmia Response

This is a lie! No refund was issued to my card. Your shop stole my money and has not given it back until today.

Anonymous
#1676426
@Fashionmia Response

It’s a biggest *** They reply the same text message to all negative comments on here! This people don’t care about their customer’s satisfaction as far you pay on time you don’t count to them anymore!

I never received such a poor quality. I think ordering or getting from local markets it will be cheaper and better quality, price and customer service!

Shame on you people. I think someone should really look closer on the structure and procedures of this scam people!!’