filters
product:
Show

With Official Company Response

I ORDERED CHRISTMAS GIFTS ON 12/08/17, I JUST RECEIVED ONLY 3 OUT OF THE 7 ITEMS I PURCHASED, I ALSO REQUESTED A REFUND BECAUSE SOME THINGS I ORDERED THEY DIDN'T HAVE, I HAVE YET TO GET MY REFUND BACK FOR ITEMS THEY DIDN'T HAVE AND I STILL DON'T HAVE ALL MY ITEMS. BY...
Read more
Anonymous
Stela William

Fashionmia is a worse online business. I placed an order three weeks ago with the 7days arrival. Until today I haven't received any of my order in which I need for a business ...

FashionmiaCares
FashionmiaCares

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we...

#1166377
Reply to reviews
I called many times more than 5 times and left messeges,no ones had call me back with an answer. Want the dress or money back for dress floral printed chiffon size Small. Please call me at 321 662 2662. Thank you Ivelisse Gelabert
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we...

1.2
#1164881
Reply to reviews

With Official Company Response

I purchased 2 coats on Fashionmia.com on 9/19/2017. I received them on 10/23/2017. They were too small so I contacted customer service about returning them and getting a refund. I did exactly what they told me to do and shipped them back on 10/24/2017. They received...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we...

1.0
I didn't like
  • No refund despite several promesses
  • Incompetent customer service
  • Treat customers as fools
#1164763
Reply to reviews
ordered two dresses, they were fine took forever to get them. Ordered two more they were too small sent them back for exchange same dresses larger sizes, have tried numerous times to talk to someone. No red, phone no is never answered. All I want is my two dresses....
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we can confirm ...

#1163446
Reply to reviews

With Official Company Response

From china.sizes wrong fit a small child.fur is dog hair stinks.clothes no way as pictured.Stay Away From this horrible non business.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, Thank you for your order from Fashionmia. There is strict quality assurance before each product is packed and shipped. If the items came with defection or bad q...

#1152983
Reply to reviews

With Official Company Response

The items were way off in sizing so were returned after following complicated return instructions. They tried to push store credit, but I requested a refund and was told it would be refunded to my wallet in my account, which took weeks. I then had to request the money...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we...

1.2
#1152867
Reply to reviews

With Official Company Response

I bought 3 dresses on Nov.3, 2017. Two weeks later got an email, they needed my mailing address, which of course I had provided with the order. Gave them the address. 2 weeks later, I get the dresses: they look like a horror show. Write this company. They replied that...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to comment@orderplus.com so that we...

#1152663
Reply to reviews

With Official Company Response

Fashion MIa has debited my account 11 times for a purchase I did not make. I cancelled and used paypal. 11 transactions in the same amount came out of my account, in which they returned my debit payments as nsf. I did not want the one item, and had cancelled and ended...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, I am sincerely sorry to let you wait so long a time.But please tell me about your order number, I think only in this way , I can help you better, thank you.

1.0
I didn't like
  • Not being able to speak with someone
  • Getting my refund
  • No person to speak to
#1147675
Reply to reviews

With Official Company Response

Waited more than five months months. No real package tracking. Everything was 4 sizes smaller than advertised. Beware that it would cost $60 to return same small package back to China. FashionMia does not provide return shipping. No refund, just a credit to their...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear customer, I am sincerely sorry to let you wait so long a time.But please tell me about your order number, I think only in this way , I can help you better, thank you.

Anonymous
William

Now you have to repay PayPal.If you don't, you are a thief.And you're here griping about thieves ; so which will it be ?P.S. : these are the happy results of buying from China

1.0
I liked
  • Horrid
I didn't like
  • That i never got a refund
#1144381
Reply to reviews

Contact Fashionmia

Mailing Address:
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
More

Fashionmia Recently Discussed

 

With Official Company Response

I am a Sargeant for the police force and I want my dress for my bros wedding. My cousin is coming as well who’s OPP and my uncle who’s RCMP. So do the math, either get me my dress or we will get it ourselves.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to cherish.zhang@orderplus.com so t...

1.0
#1143504
Reply to reviews