filters
state:
Show
city:
Show

Resolved With Official Company Response

FashionMia - Still Waiting...For More than 2 Months!
Really liked the clothes shown online. Thought I'd try them out and placed an order for a dress in August. After a month passed, I contacted customer service via email to inquire as to the status of the dress. I received response email telling me that it would be...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

I liked
  • Look of product
I didn't like
  • No respect the delay
#1121182
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

Fashionmia - Still waiting for refund
I had ordered several items from Fashionmia, one of the dresses was sold out and the other was not as shown on the site. I contacted customer service, several emails and pictures later they agreed that the dress was not as shown and suggested I could either keep it and...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

3.0
I liked
  • Low prices
  • Products and customer service
  • Styles and prices
I didn't like
  • Failure to refund for product never shipped
  • No refund after i retunred items
  • Only received a portion of the order
#1039094
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

This company sucks.. I have tried to buy items here, But the LONG LONG LONG WAIT !!!!!!!! for my items, and or refunds , is just so unfair.. Avoid this company !! they have some cute clothes, but the sizes are very very small , and of course, the lack of employees who...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

2.0
#1034517
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

I've posted before & got an "official company response", I've sent my order # B1851279 to joyce.zhang@orderplus.com & I am STILL WAITING for an email to say when to expect my refund back! Please return my money!
Read more
scoleman729
scoleman729

I FINALLY RECEIVED MY REFUND THANKS TO PISSED CONSUMER! THANK U FASHION MIA FOR HANDLING THE ISSUE QUICKLY.

Anonymous
Kerria

I have been waiting on refund since Jan 28.

1.8
#1025669
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

Hello, I am new customer in fashionmia.com and placed an order on Sunday 19th Feb 2017. As I didn't like that a paypal account was required, I finally decided to cancel this order. I tried to do that from my new account from Fashionmia.com but the Option Cancel order...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear OlgaWe have cancelled you order and sent the refund status to your email address, please check with your inbox and let us know if you need us more, thanks.FashionMia

1.0
#1011526
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

For my grandchild's birthday, I ordered what appeared to be some cute hoodies, sweaters and such. The order took months to arrive, and when it did arrive, it was missing items PLUS the content was NOTHING like the pictures of the products ordered. A supposed sweatshirt...
Read more
Anonymous
JanIsMad

Still UNRESOLVED, although I get new email every time I complain here, saying the refund is coming in 4 days, or sometimes it says 3-4 days, and sometimes it says 5-7 days....

Anonymous
JanIsMad

This was sent to me on JANUARY 10. It is now FEBRUARY 5th:Dear Valued Customer, Thanks for contacting with us and hope that I can help you solve the problem.I have checked and...

1.5
#988630
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

Ordered a blouse April 1, 2016. Several emails and months later, no blouse, several excuses and promised refund. Guess what? As of 12/25/16..... still no blouse OR refund!!! Biggest rip-off I've ever seen!
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for sharing your experience here. We are deeply sorry for the delay and inconvenience here.Please do not worry and send us a copy of your order confirma...

1.0
#979672
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

ABSOLUTELY HORRIBLE!!!! I ordered 2 coats January 2016. I was charged for them on my credit card upon ordering. One arrived two months later, the other was out of stock. It took 10 emails and 9 months to get a refund which they gave me through PayPal. I did not...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello Elizabeth,Thank you for your order from Fashionmia. My sincere apology for this unfortunate situation.I have pushed your refund status, please don't worry, refund will b...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello Elizabeth,Thank you for your order from Fashionmia. My sincere apology for this unfortunate situation.I have pushed your refund status, please don't worry, refund will b...

1.6
Stormville, New York
#906255
Reply to reviews

Resolved With Official Company Response

In March of this year, I ordered two dresses and a lingerie item, only 2 of which I've received and we are now at August 13th, so nearly 5 months later. This is not a reliable, responsible company for the following reasons: 1) You might not get all of your items, and...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello Constancia,Thank you for sharing your experience here. My sincere apology for this unfortunate situation.I have checked your order and the rest one product was out of st...

3.1
#900040
Reply to reviews

Contact Fashionmia

Mailing Address:
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
More

Fashionmia Recently Discussed

 

Resolved With Official Company Response

I placed an order from Fashionmia, however I didn't receive it until now. Contacted with their customer service, they told me my parcel has already in my country. Totally a month! I am upset
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello Marvelpeach,Thank you for your order from Fashionmia. My sincere apology for this unfortunate situation.I checked your order and according to the tracking info, your par...

Anonymous
Anonymous

Sa me with me

#894436
Reply to reviews