BEWARE DO NOT BUY FROM FASHIONMIS

I order from fashionmia and fist off it took 5 weeks to get items. Second the quality of the items were horrible. The dresses did not even look like the pic online. I order a size XL and my daughter who wear a size 5 could not even fit the dress. i returned the item...
View full review
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1328610

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to winlia@orderplus.com

so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1046602 Review #1046602 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
unhappy with poor customer service, bad quality, delivery time, return and cancellation policy and time frame of refund!!!!!!!
Loss
$125
Preferred solution
Full refund
Junior Reviewer

Lack of customer service / Who ever answers the emails i send CAN NOT UNDERSTAND them !!!

I have had to orders , that never showed up ( much to fashionmia`s ) assurance, that i did get my orders. Order # B185****, $ 10.58. AND Order # B188****, $ 79.75 . Do Not shop and or Buy anything from this Scam / Fake so called clothing company.You spend your hard...
View full review
View full review
3 comments
#1328611

They say i recieved these items.. Well i did not !!!!!!!!!!!! I`ll keep saying DO NOT BUY HERE !!!!!

View more comments
With Company Response
ID
#1046221 Review #1046221 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Everthing
Reason of review
never recieved my orders
Loss
$8999
Preferred solution
Full refund

Still waiting for a refund

I returned a dress two months ago and still haven't received my refund. Never buying from this site again, I think i've lost my money and will never see it again.. I also had do spend my own money to return the dress from Canada to the U.S. I don't receive an answer from my emails until many, many days later..customer service is very poor, sorry I have tried to be patient and courteous but now that patience and courtesy is gone, do not recommend this web site. I have informed my friends, family and co-workers that this is not a trusted site, perhaps a scam to take your money.
View full review
3 comments
#1327993

Please the phone number I just used is my mom phone my phone is broken that is why am using my mom's so you can call me on mum's number is 860_794_**** tnx.

#1327974

I order from fashionmia and the quality of the items were horrible and i returned the item and they received them on march /, 2017 as of today's date 5/13/17 i still have not gotten my refund. I have emailed "Mandy" customer service at least 6 times without reply and 1 reply saying a refund will be issued.

i have informed all friend and family NEVER to purchase from them.

I'm doing as many review i can to let others know how HORRIBLE this online store is and i have completed a BBB complaint against them. i will also be filing a law suite against them for my refund.

PLEASE DO NOT BUY ANYTHING FROM THIS COMPANY!!!!!!!

Fashionmia Response #1327596

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

View more comments (2)
With Company Response
ID
#1045838 Review #1045838 is a subjective opinion of poster.
Location
Denver, Colorado
Pros
  • How fast you delivered
Cons
  • Did not get my refund
Reason of review
no refund yet!!!!
Loss
$65
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Refund

Keep making excuses why I haven't received my refund. Don't buy from them. I finally got a refund after many emails. They don't return calls. It took almost 2 months to get a lousy $13.00 refund. NEVER AGAIN WILL I ORDER FROM THEM.
View full review
View full review
5 comments
#1492165

im still battling for my refund since january 2018 im yet to receive it but i will not relent until i got please dont patronised fashiomia they are a rippedoff clothing store. order #B222****

View more comments
With Company Response
ID
#1045741 Review #1045741 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

My journey with my dress

I purchased the dress back in January. I did not receive the dress on time. I was upset at first because I felt like the dress took too long to be delivered. Due to me moving I finally recieved my dress and I love the way it fits. I was surprised because I thought it cheap material. The customer service reps worked with me . I would purchase another item. Thanks guys !
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1327552

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, welcome visiting us again :)

With Company Response
ID
#1045600 Review #1045600 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Good quality

No refund after a month (so far) - Feel scammed

I placed my order two weeks before Easter, and after one week, I checked the status which said 'processing'. Every time I've tried to call the phone goes straight into voice mail... However, they do respond to my emails, and apologize for the wait each time... Please do not fall for this scam... They really shouldn't be allowed to advertise on Facebook. The cost of my order was $80. I will definitely report them on Facebook, and of course now I see the other scam reports online, which leads me to believe that it is definitely a scam. So sad! Hopefully they will be exposed for who they really are!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1327117

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1044841 Review #1044841 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$80
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

No return calls

I have left messages and emails no one calls back. I have filed 2 complaints with you and still have not heard back from anybody.
View full review
6 comments
#1327185

Again I get an email from another person and she tells me she will get refund 3 to 5 days. What happen to the 5 days thatyou told to me it would be refunded and the 5 day before that.

Let's see that makes it 15 days. Where is my refund. Just tell me why you can't do a refund. Are you that dumb.

Again do not buy from them.

They lie and keep your money even though they received the product back. Don't buy from them.

#1326868

Do not buy from them. They don't refund money and make ton of excuses.

I've been waiting over 6 weeks and no return calls and they keep telling me wait 5 days. It's been over 5 days. Don't buy from them.

I will never buy again from them. This is a scam company

Fashionmia Response #1327157
@Fashionmia Response

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

Fashionmia Response #1326763

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

#1326855
@Fashionmia Response

I don't have an order number anymore. You have my information.

What is wrong with your company. You keep making excuses.

What does it take to get get money back. You still have not satisfied me.

#1326857
@Javarious Zih

You have the product back.

View more comments (5)
With Company Response
ID
#1044758 Review #1044758 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

No refund

Never received refund. Have been told its coming that been 2 months ago. I keep emailing to ask where my refund is and no reply.
View full review
4 comments
#1336267

Yes it was resolved. But after months of waiting and constant getting excuses from the company I will never order from you again .

I have deleted you.

I hope no one goes through what I had too . I hope who ever reads this never orders from you to.

Fashionmia Response #1326761

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

#1326859
@Fashionmia Response

Your company is a joke. You still haven't called me.

#1337312
@Fashionmia Response

No thank you. You should have found out why I never got replies when I keep asking for my refund. Like I said I will never buy from you again

View more comments (3)
With Company Response
ID
#1043558 Review #1043558 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Refund

I sent a dress back about 2 months ago and my refund never came thru. I emailed and Leslie told me that the business office forgot and I would get my refund on May 3. I have emailed several times to Leslie asking if it was sent and no reply. My name is Sandra Brior....
View full review
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1326760

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

View more comments
With Company Response
ID
#1043556 Review #1043556 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Disappointed

The dress was not what I ordered! I don't like it and I will never order from y'all again! The dress is not royal it's navy blue!!!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1325233

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1042775 Review #1042775 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Not as described/ advertised

Didn't receive my order number

I ordered something yesterday which the date is May 4th 2017 and they took the money off of my debit card and I still haven't heard any kind of response about this situation
View full review
View full review
2 comments
#1483798

Have not received my order

View more comments
With Company Response
ID
#1042756 Review #1042756 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery

Kept returned clothes, never refunded my money

This is a huge scam but very clever! They will send you clothes extremely undersized so everyone has to return the merchandise. Example my *** niece who weighs 90 pounds, could not fit in an adult large. When you send your items back don't wait for your money because its never coming no matter what their emails tell you. This criminal and has been going on for quite sometime. They have a warehouse in California but they really work from Hong Kong. Stay away.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1325187

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1042690 Review #1042690 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Clothing
Reason of review
Not as described/ advertised
Junior Reviewer

NO REFUND ! AGAIN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

This company just sucks HAve NO respect for long and VIP ( former ) customers who have SPENT almost $ 2,000.00 dollers here ! Lame and *** excuses ......... Bald outright LIES ! THIS COMPANY AND THE EMPLOYEES SURPASS YOU KNOW WHO , AS THE ( *SO CALLED PRES * ) IN THE U.S.A. ! AS THE BIGGEST LIRES AND CHEATS , SCAMERS, EVER ! THIS COMPLAINT IS TO LET EVERYONE KNOW WHAT A *** AND DISRESPECTFUL , SO CALLED COMPANY THIS REALLY IS THIS COMPANY IS EVEN WORSE THAN UNITED AIRLINES My self and LOTS of other customers of this scam , and BAIT AND SWTTCH , deals... was worthy of bilking the common trusting consumer No one ever even shows up to answer the e-mails and or ship your orders.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1324757

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1042619 Review #1042619 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
closeing because your bankrupt
Loss
$32
Preferred solution
Let the company propose a solution

Excellent

Fashionmia - Excellent
Shopping is very easy on site. I ordered and delivered fast. The selection of the products was very easy and the bodies were exactly on top. The cargo arrived very fast and the packaging was good. I made a payment by credit card and I did not have a problem. The prices of the products on the market are very affordable and come at much more affordable prices with campaigns. When my friends saw the exchange they also ordered. I also encounter new products every time I enter the site. After that I will often shop on this site. Because I like seamless shopping. Thank you so much FashionMia :)
View full review
ID
#1042218 Review #1042218 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Blouse
Reason of review
Fast order processing

I still haven't received my dress it's bn 4 weeks!!!!

Where is my dress! Never received my order from fashionmia!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1323374

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1041403 Review #1041403 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery