Worst service ever

I placed an order and the website about few days ago And the shipping being sent my billing address I tried to contact customer service and even emailed them few times and no response whatso ever I'm starting to believe that fashion Mia is scamm I'm just trying to fix my order and haven't recieved ant confirmation What the *** is going on I need someone to call me asap Or else I'm going to twtter and Facebook about how this is a scam and you have poor service
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1344666

Dear customer,

Thanks for your post. Could you please tell me your order number along with a brief summary of your problem to: Bella.meng@orderplus.com, I will help solve your issues at once.

With Company Response
ID
#1066997 Review #1066997 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Refund my money..email kathy59breaux@***.com

There is no contact number, which is bad, and Ive tried to send several messages, emails, even with the tracking number claiming its been shipped from china to miami and its must be swirling in a powerful whirlwind cause I never recieved it. I want my money or Im calling BBB. Look that up!!!
View full review
2 comments
#1466194

I had ordered from FashionMia. One dress was far too small the one one to big and the 3rd they could not deliver. I asked more than 3 month for refund.Now I shall put all my data inlcuding the security number on the back of my credit card as well as a scanned in identity to them.This looks totally unsafe for me and I decied to not give my data for refund but rather never get the money back than sending all my personal data to China.

Fashionmia Response #1344279

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Bella.meng@orderplus.com so that I can check the order status for you? Thanks.

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1066501 Review #1066501 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Problem with delivery

Excellent and Good service

When I saw fashionmia on facebook I just downloaded and ordered for 155$ us after I went to saw the reviews but they said bad thing I was so scared my boyfriend ask me if I'm okay I said no I just bought for 155$ I'm afraid to no get them he ask me where I found this I said on Facebook and he start laughing but you guys I was wrong with you you are a great store I like it like those dresses Thank you so much!!!!! But make sure you have XS please
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1344271

Thank you for your order and sharing,happy to know you are satisfied with our products and service,welcome visiting us again!

With Company Response
ID
#1066477 Review #1066477 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Good quality

Great Clothes!

I love the clothes I get from Fashionmia every time. I get compliments and people want to know where I shop. Of course I tell them Fashionmia and then they decide they are going to checkout the website! Thanks! -Very satisfied! Order#B182****
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1344272

Thank you for your post,you must be amazing on the clothes ^^

With Company Response
ID
#1066349 Review #1066349 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Good quality

Fashion Mia Experience

Although I was a bit sceptical after checking out several online Chinese sites, I decided to give Fashion Mia a try since they had a lot of positive reviews. I was also nervous about the sizes but used their sizing chart I'm a US size 12 and their 2xl and sometimes 3xl fits me perfectly and looks amazing. You have to be a bit patient for the items to arrive it takes about a week and a few days to arrive in the USA. They have always responded to my emails and questions and the customer service experience has been great. The quality has been excellent, including the stitching etc. the fit fantastic, only one item was too small and I took a coupon instead of returning it, prices are excellent, and the clothing attractive and as depicted in the pictures. I definitely recommend them and will continue to use their site and service. Thank you Fashion Mia!!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1343844

Thank you for taking the time to provide us with your feedback, welcome visiting us again :)

With Company Response
ID
#1065957 Review #1065957 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Pros
  • Fit
  • Product and selection
  • Variety of products
Reason of review
Good quality

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Do NOT order from this company!!

Fashionmia - Do NOT order from this company!!
Ordered what appeared to be a beautiful yellow dress in size 6 & 8 for my daughter's role as Belle in her 8th grade Spring Concert in 5/17. Paid for expedited shipping which was a joke because as SOON as I submitted the order, I received a notice saying processing could take up to a week. Paid $81. Received the dresses a week AFTER we needed them. Still considered keeping them since they were so cute on the website. However, in reality, the fabric was awful (felt like curtain material), the style wasn't as pictured (on website, fabric had a subtle sheen to it and the skirt had flattering pleats -- not the case!), there were strings hanging off the hemlines, and one of the zippers didn't even work. They were awful and neither of them fit my daughter. Contacted the company and learned that I had to cover shipping for returns/refunds. Paid $6.65 in shipping AND provided them with all the info they requested including a tracking number. Nothing on their return policy about shipping costs being non-refundable. It has been over a month since my original order and more than 3 weeks since I returned dresses and despite many email exchanges and a chat with customer service, still NO REFUND. And, because "the shipper has already performed their service" they are only willing to refund me $73.90. So because I fell for this bait/switch, I can't even recoup my initial expense! Ready to call the BBB! Do not order from these people!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1343849

Dear CustomerThank you for your order and post, so sorry for the delay, we have sent you an email, would please check your inbox? Thank you.FashionMia

With Company Response
ID
#1065589 Review #1065589 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • Making return for refund difficult
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$81
Preferred solution
Full refund

Will not return my money

I returned items and asked for the money back and almost 60 days later and still no money. It is risky to buy more clothes because a lot of times they don't fit. I just want to be done with them.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1342747

Dear customer, sincerely sorry to hear that you haven't received your refund, would you please kindly e-mail me your order No. to: Bella.meng@orderplus.com so that I can check it for you? Thank you~

With Company Response
ID
#1064414 Review #1064414 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Missed some placed paid irder

Placed order for two dresses almost a month ago,i only received one.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1340965

Thanks for buying from us and sorry to hear that you have not received your parcel. There must be sth wrong with your order.

When did you place the order? Could you please email me your order number and your problem details to Bella.meng@orderplus.com so that I can help check where the problem occurred?

With Company Response
ID
#1061934 Review #1061934 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Dresses

Very poor quality sucks!!!! & also took over 2Months to receive these poor quality products!!!!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1340629

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Bella.meng@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

With Company Response
ID
#1061478 Review #1061478 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Bad quality

No update on my order

I placed an order on May 24,2017 for the amount of $173.49, as of today June 13th I have not received an update on the whereabouts of this order. I have wrote several inquiries to customer care that have gone unanswered. I'm truly fed up and disappointed with the lack of information and slackness of customer service at Fashion Mia. I urge everyone DO NOT BUY FROM THIS COMPANY
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1340146

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Bella.meng@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

With Company Response
ID
#1060566 Review #1060566 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

Good customer service

I ordered the wrong sizing and customer service was able to help me get my order resolved. Item quality was great.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1339287

It's delighted to know you are satisfied with our service :) Welcome visiting us again !

With Company Response
ID
#1060133 Review #1060133 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service
New Reviewer

Thieves and liars!

I ordered 3 dresses on 4/26/17 to wear for my son's college graduation. My original total was $84. Free shipping was free over $79. I paid an additional $14.26 for standard shipping (5-8 days). I should have had the dresses by 5/10/17. No! Only two arrived on 5/24/17. The third dress was still 'processing'. Bad fit, cheap materials, poorly made. I contacted customer service, they refused to refund the extra shipping fee I paid ($14.26) citing high demand and bad weather. Right. They only offered to refund the third dress since it was 'sold out' and a $6 coupon because they can't change the dollar amount to refund. A bunch of BS, right? I caved in and replaced the third dress with a different dress and was asked to wait. It's been 7 weeks and still NOTHING. I regret ordering from these ***
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1338907

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Bella.meng@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

With Company Response
ID
#1058812 Review #1058812 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • No refund given
  • Entire experience
  • Lies
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$40
Preferred solution
Full refund

Horrible Refund experience

Fashionmia - Horrible Refund experience
As explained in other people's complaints I received an order I was dissatisfied with clothing. Unbeknown to me I had to pay out of pocket for return costs. I was told refund would be a credit to my "wallet" which meant store credit. After further argument and demands...
View full review
View full review
5 comments
#1343477

I had similar experience! Ordered two dresses (same dress, two sizes) that were awful and nothing like the website description/pictures.

Paid nearly $7 to ship items back and they have had my items for several weeks. Told they would't refund shipping costs (paid for expedited but still arrived too late for our event) even though their return/refund policy doesn't state this is the case. Weeks later, money has been "withdrawn" from "My Wallet" (their ridiculous refund method which is basically store credit) but no refund showing up in my Paypal account. Getting lots of excuses despite numerous emails and online chats.

Terrible customer service -- sound very apologetic but indicate there is nothing they can do to help me. They are very shady!

DO NOT ORDER from this company! Don't believe the positive reviews!!!

View more comments
With Company Response
ID
#1058462 Review #1058462 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Shirt
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Click & bait, poor quality & horrendous refund process

Fashionmia - Click & bait, poor quality & horrendous refund process
As many of you here on this site, I kept seeing FashionMia's ads online which looked so enticing due to their good looking clothes and low prices. I've never ordered from an online Chinese company that sells clothing and, even if I knew in my guts that I was taking a...
View full review
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1337708

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Bella.meng@orderplus.com

so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

View more comments
With Company Response
ID
#1057716 Review #1057716 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Disgusted beyond belief
  • Wont answer their phone or refund your money
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$50
Preferred solution
Full refund
Junior Reviewer

Great customer service.

I had contact with the dispute team . A very nice employee ( Sunny ) , Wrote to me, and asked that i chose , a different item. and they would send that instead. I found a cpl of items, and wrote back. I recieved a very prompt , and helpfull reply. I have had a very positive , result, and can say that Fashionmia will help and clear up any problems.. Thank you Sunny !! I decided to replace the 2 shirts i found, and found a few replacements, and was informed that they would ship out , and keep me updated on the tracking . Fashionmia, has steped up the customer care. Remember there is a time zone difference, and also different holidays, acts of nature, etc . Yes i even forget that stuff happens.. I am pleased with this company. They are trying hard.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1336772

Thank you for your order and sharing here with us, happy to know you are satisfied with our service :)

With Company Response
ID
#1056067 Review #1056067 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Beautiful clothes
  • Look of product
  • Styles
Reason of review
Good customer service