Can I just exchange for a Large size

Fashionmia - Can I just exchange for a Large size
Fashionmia - Can I just exchange for a Large size
These where brought and I just want am exchange the sizes whats so hard about that I have left messages galore!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1383609

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1119680 Review #1119680 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Horrible

I placed an order but cancelled within an hour but they still charged me and after 2 months no refund
View full review
ID
#1119574 Review #1119574 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I fee like I'm being robbed

made an order on Sept 23, 2017. until now items has not been shipped. they never contacted me unless I will send them email first. their 24/7 phone number is always in the voicemail mode. it will just ask me to leave my name, phone and order number. that is crazy! I thought it is a 24/7 number. I never leave my number because the voice mail says their business hour is 9am to 6pm which is 8hrs plus GMT, which means when they are awake, I'm totally asleep. I don't want them to call me in the middle of the night. I don't know if I will still receive my order. It worth $158. every time I will email them, I will get a response from different person with different reasons whey I haven't received my order yet. I feel like I'm being robbed.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1383115

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1119043 Review #1119043 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

I dont receive my order yet

Why it takes so long
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1382676

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1118730 Review #1118730 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue

Very poor .

Yes but cant get past the robot code .not being accepted. I ordered a dress 19 days ago and only now they have contacted me to tell me its out of stock!!! Its paid for!!
View full review
View full review
3 comments
#1381319

You will not get a refund. You will only get excuses that their system is down and unable to process refunds.

I ordered items back in March of 2017. Received only part of the order. After waiting for the remainder of my order, I contacted company via email. The remainder of my order was out of stock.

Since it had taken a couple of months, I requested a refund of the balance of my order. It is now October, 2017. I've received only excuses--not a refund.

Buyer beware. If you're looking for a refund--forget about it.

View more comments
With Company Response
ID
#1116865 Review #1116865 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

I want my refund!

So far I have waited 4 weeks for my refund. Fashionmia acknowledged receipt of my return and originally said it would take 15 - 25 days to action, I'm still waiting and they have stopped communicating with me. I will never deal with them again and I urge everyone else to steer clear. I feel I've been duped.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1380920

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1116557 Review #1116557 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problems with payment

Buyer Beware

I ordered six dresses this summer from the site. From the pictures they looked beautiful but when I received them they were flimsy and way too small. In fact an XL looked like it was a dress made for a doll. In order to return you have to take pictures of the dresses to receive an OK to send them back. I sent him back immediately which cost me $10, and I am still waiting 3 months later for my refund. I have contacted customer service numerous times and I always get the excuse that they need to get the approval from their financial department. Here it is the middle of October and I’m still waiting for my almost $80 refund. Don’t buy from this site! The clothes are garbage and the customer service is even worse. They’ll send you trash and keep your money.
View full review
2 comments
#1533965

Fashion Mia should change their name to #LackOfFashionMia This company is a SCAM And a complete RIP OFF advertised products NEVER ARRIVE and REFUNDS DON'T EXIST #FashionMiaIsASCAM .... don't waste your time nor your money dealing with these unprofessional low life thieves

Fashionmia Response #1380825

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly. The order number is Bxxxxxxx. There are 7 numbers.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1116029 Review #1116029 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • Did not get my refund
  • Not getting my refund back
  • Getting my refund
Reason of review
Poor customer service
Loss
$80
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Worst experience ever, never buy anything from Fashionmia

I ordered 3 items on 7/12. Only one item was shipped to me on 8/9. It took almost one month. Their shipment information online is a lie. Never trust it. The item was very poor quality. The other 2 items were not ready to deliver at all. They canceled them. And agreed to give me refund. I have been dealing the refund for these 2 items since middle of July with their customer service. They have been lied all the times, used all kinds of excuse not to refund me. I even did not talk about the poor item I received. I was afraid if I returned, I paid shipping but never got refund. Until 10/12/17, they still did not give me the refund. I had to contact Paypal, Paypal contacted them on behalf of me, I got my refund for the 2 items immediately. What a joke. As customer, I contacted them for 2 months to get my refund, they did not. When paypal got involved, they could do it right away. I wanted to get my refund for that poor quality item, but paypal only could do it if I shipped it back to its registered address on paypal which is in China. The item costs $26 something. It is not worth to ship it back which will cost more than that. FashionMia has a local address in USA for returning. However I can not trust them any more, If I return my item to the local address, I won't get my refund. So please never never buy things from FashionMia. You will lose your money. The worst thing is to waste your time to deal with them and let them manipulate and play game.
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1380824

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly. The order number is Bxxxxxxx. There are 7 numbers.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

#1381833
@Fashionmia Response

This angie.wang@***.com already contacted me to ask for the order number. I provided the number.

The response is not saying refunding me now instead asking me to close the dispute I opened in Paypal first. Then talking about refund. I am speechless. I have been talking to FashionMia for refund more than 2 months before I opened dispute.

FashionMia did not refund me. With PayPal's help, I got partial refund. If you really want to make effort, you should refund me first not asking me close the dispute. If you really want to refund me, do it not just saying we will do.

If you really do it, I will come back to update the comments here. But I doubt you will do. You just want to play another game. I am sorry, I don't want to waste time with you any more.

If you don't want to refund, I lose $27.

I will take the loss. But thanks to today's social media, I will share my experience as many people as I can so they don't get through this any more and lose money, waste time like me.

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1115723 Review #1115723 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Poor quality no refund
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$27
Preferred solution
Full refund

I haven’t received my hoodies

how long is it going to take since the 14 of September
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1379068

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1113528 Review #1113528 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue

Worst ever

Fashionmia is a scam !!!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1376998

Dear friend, sorry to see your negative review. Have you shopped at our store before?

Did you encounter with any problems?

Could you please email me your order number and your problem details to linda@fashionmia.com? I will try my best to resolve your issue.

With Company Response
ID
#1112325 Review #1112325 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Better to burn your $$ than give it to this company

Products are terrible quality and may look like the tiny photos online but would not let my dog sleep on this crap. No ability to return - just a scam, bait and switch, and our right theft! I ordered a dress that looked very soft and flowey for a wedding. When it FINALLY arrived, too late for the wedding I might add, the fabric was so stiff that it was more like thin plastic sheeting than fabric. Construction was very poor and print was ugly. Went on line with my packing slip which contained my order number, entered that on the site as directed, and received an error message saying that the order number and email address don't match. What a scam. Rather than buy ANYTHING from this place go to the nearest resale shop. You will find better quality, better prices and nicer people.
View full review
3 comments
Fashionmia Response #1376999

Thanks for your kindly reply. I have checked your order.

I noticed that you suspend your order by

yourself. Do you mean that you want to cancel this order and get a refund?

#1376937

I will report you to federal trade Commission consumer complaint I want my money back !! B208**** !! That’s my order no !!!!

Fashionmia Response #1376680

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

View more comments (2)
With Company Response
ID
#1110554 Review #1110554 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • Lack of return ser
  • Products
  • Anyhing
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$52
Preferred solution
Full refund

Horrible

Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Do not order from this company, a waist of hard earned money... took forever to receive a order I paid express shipping on and the product is horrific my cost looks like a blanket cut up sewn and buttons added I order a lg and it looks like a 9 yr old can fit it, my...
View full review
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1376679

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1109550 Review #1109550 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Bad quality

Fake Product listing

It seems that they list products that they cannot deliver -and when they have your money and cannot purchase that particular item from their supplier any more - they put your money (conveniently) into their 'Wallet' on the site for future purchases. This means you do not get a refund and have to buy more items from them - this is unethical at best and downright extortion at best. They, FashionMia, are obviously a clearing house for other people's products and have very little business acumen - certainly in dealing with the USA customer who is extremely savvy after being exposed to Amazon for so long. To everyone reading - the rule of 'buyer beware' is EXTREMELY relative here when dealing with FashionMia.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1376678

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1109345 Review #1109345 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

SCAMMERS

Like other people I ordered clothes wbich took a long time to come and they were too small. I reyurned them but no refund. Just emails promising refunds. Why is this company still allowed to advertise and scam people and Paypal are taking your money to give to them
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1376677

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1108752 Review #1108752 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Clothing
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

I was bought clothes

I didn't riceved any thing up today on 09/09/2017
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1376676

Dear Customer

Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.

Thank you for your kind support and cooperation.

FashionMia

With Company Response
ID
#1108307 Review #1108307 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery