New Reviewer

I need to know where is my order

I have not received my order
View full review
ID
#1227322 Review #1227322 is a subjective opinion of poster.
Location
Fort Worth, Texas
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Problem with delivery

Failure

Call did not connect . Then I get this survey
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1459422

Dear customer,Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused since sometimes phone can not go through smoothly due to international wire obstacles. Would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1227005 Review #1227005 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

Amazing experience!

I have been in need of stylish but a little bit embroidered dress for wearing it at an evening party hosted by my friend. I was looking for swift shipment and was unsure about the possible options available as my previous experience with online shopping was not that great. However, after seeing the reviews of Fashionmia, I convinced myself to place an order for Round Neck Belt Floral Printed dress. The dress was graceful, displayed the vibrant color and was right according to my needs. I wore it on the party and rest of the guests appreciated it with so much honorable words. The cleaning of the dress seems to be quite convenient. I am very happy with my decision of buying from Fashionmia.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1459418

Thank you for your order and sharing, happy to know you are satisfied with our products and service, welcome visiting us again!

With Company Response
ID
#1226913 Review #1226913 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Party Dress
Reason of review
Reliable warranty
New Reviewer

No items recived

I paid for items i have not recived.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1456780

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1225184 Review #1225184 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Problems with payment
New Reviewer

Answering machine

3rd. Call. No response. Left messages.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1456259

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1224482 Review #1224482 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
Advanced Reviewer

I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???

Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Fashionmia - I want my money back! You sent me rubbish, why should you keep my money???
Nothing happened, dear Pissedconsumer! FashionMia says over and over to write them at comment@***s, which I did, but they never answer back. It's a standard message they send to all of us (see below), but they never take the time to address our problems with their...
View full review
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1456258

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number again and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1224180 Review #1224180 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Cons
  • Treat customers as fools
  • Money back guarantee not correct
  • Failure to refund money
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$122
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

A company not to be trustef

I ordered a winter coat early February. The advert says it would take 3 days to arrive After 4 weeks noone had come back to me to explain why. I made contact and was told someone responsible had gone on holidays for the Chinese new year. Even though it was charged the item never arrived .I decided to select a replacement. This item arrived within a week. Totally under size for xxl size coat short for a long coat very poor quality dispicable. I understand there is a £17 difference in price owed me and was told it would take a month to get a refund. This company should be scapped from the world market. It is a Spam There is no point returing the item not worth the trouble I will throw it away not worth a present to give anybody
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1455831

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1224121 Review #1224121 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Coat
Reason of review
Not as described/ advertised
New Reviewer

Can not get information on my I have paid for no.b225****

Yes serval times by email by ever way possible and by phone no answer from no one
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1455784

Dear CustomerThank you for your order and sharing, we have checked this order and sent your order status to your email address, please check your inbox then let us know if anything you need our assistance :)Thank youFashionMia

With Company Response
ID
#1224011 Review #1224011 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Pathetic

It has been nearly a month since i placed my order. Haven't received it yer and no communication whatsoever. Pissed off.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1455731

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1223975 Review #1223975 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Terrible company ordered an item which never arrived Not .a

No one should order from this company.They are not to be trusted.Poor quality products which look totally different from what is advertised
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1455730

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1223855 Review #1223855 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Love the clothes

This place is fantastic. I found this bridal shop due to the Hayley Paige trunk show that they were putting on. I made a rather last minute request for an appointment but even though they were all booked, they opened their store 1 hour early JUST FOR ME! Whhhhaaatttt....
View full review
View full review
ID
#1223119 Review #1223119 is a subjective opinion of poster.
New Reviewer

Extremely angry

Fashionmia - Extremely angry
Fashionmia - Extremely angry
I order leather leggings in January, paid extra to have it shipped in two weeks. You collected the money and never processed my order. Said I would be refunded in March. Every email I have sent since then has not been responded too. Every phone call I make gets unanswered. I want my refund and I want it soon. My lawyer has every copy of every email, every attempt to call. This is a horrible way to do business. I'm going to make it a point to post every dealing with fashionmia on every social media site. You are scamming people.
View full review
3 comments
Fashionmia Response #1456257

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1456302
@Fashionmia Response

That isn't a real site, wanna try again? Or talk to my lawyer?

#1456303
@Fashionmia Response

Order number B219****. Refund my money

View more comments (2)
With Company Response
ID
#1222729 Review #1222729 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Fashionmia are CRIMINALS

These people are CRIMINALS - ever received my order from January and they do not respond to e-mails or voice messages.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1455728

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1222495 Review #1222495 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

NOT GOOD

Fashion Mia send me an e-mail stating that one of items was sent out I received the necklace 4.95 on Wednesday the rest of my 12 items they say they were working on them that was on March 21,2018 told me to be PATIENT I AM APRIL 2,2108 WILL BE ONE MONTHPLACE ORDER MARCH 2,2018 THEY DID CONTACT BY YOUR COMPANY PAGE SO LET'S SEE WHAT HAPPEN THANK YOU FOR HELP WELL THEIR IS NOT MUCH TO SAY JUST WANT ITEM BY JUNE. THANK YOU THANK YOU AGAIN AND A I WILL KEEP IN TOUCH TO LET YOU KNOW WHEN I GET MY ITEMS I AM TRYING TO TYPE 100 WORDS Respectfully Ms, Joyce Drummond
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1454445

Dear CustomerThank you for your order and sharing, we have checked this order and sent your order status to your email address, please check your inbox then let us know if anything you need our assistance :)Thank youFashionMia

With Company Response
ID
#1222399 Review #1222399 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

PROM DRESS

I have tried to contact them and Emailing them but no reply since ever. I have waited for weeks but they still have not yet contacted me. They took the money from the card and I want a refund. It would say it didn’t go through, but actually it charged me 3 times!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1453781

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1221613 Review #1221613 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Order processing issue