New Reviewer

Returns made impossible

I have tried for one week now to get an answer to my return of clothes that do not fit and are not necessarily made to fit people taller than 5'8". Way too short in the waist. I am told I have to send in a copy of the credit card I purchased them with. I am not putting a copy of my credit card when they know full well that I purchased them and with what credit card I used to get them. I am ready to send the clothes back never worn barely unopened and now they want more information before they will refund me . Very poor business ethics. I have done everything asked to return them send photos etc. Marja Marting
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1463823

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1463860
@Fashionmia Response

My order number is B226**** . I have offered to return the clothes went through your refund process then was told I had to type in my credit number which you have because you charged me and I am not giving it to you again.

Please let me know where to return the clothes and give me a return slip and refund me that is all I ask. None of the dresses fit me. They are way too short in the waist for someone over 5'8".

Bad construction and I can not wear them. Thank you Marja Marting

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1232958 Review #1232958 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Excellent experience

I had such an excellent experience with fashionmia. I was greatly amazed by their recent classy dress collections for man and women.It's such a more pleasurable shopping experience when you are so much certain that what you like is going to fit you superbly. This site sells the current and last season's style clothing made with high quality materials. You can find popular styles or couture fashion pieces. The personalized service makes it so simple to find your style within the many available options. Fashion mia site is extremely attentive, and I was able to find exactly what I wanted and needed. The quality material really meets great design here.
View full review
ID
#1232712 Review #1232712 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Pros
  • Online product that was advertise
  • Quality garment
  • Clothes
Reason of review
Fast order processing

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

Fraud company

I sent several emails to get refund for poor quality, wrong size,late delivered item and then i shipped the item and paid the shippment and still waiting for my refund after 5 months. They are definitely fruad!!
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1462407

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1232239 Review #1232239 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Order placed and not sent

I checked my bank statement and I did pay for my purchases. Please email me with a response. ruthannjune@***.cin
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1461817

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1231665 Review #1231665 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Don't do it!

I placed an order on Jan. 21, for an event in April, feeling it was more than enough time. I was charged immediately. The confirmation stated it would be 3 to 7 days to be dispatched. It is now April 10. I called several times over the months, with no response to my...
View full review
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1461260

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1231153 Review #1231153 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • That they are trying to steal my money and ignoring my emails
  • Never received order
Reason of review
Poor customer service
Loss
$37
Preferred solution
Full refund

AVOID! SCAM ARTISTS & LIARS!

Similar to what I’ve read on lots of websites, this site is a joke - have been promised a refund since December and keep getting emails to fob me off - it’s a slow process, they will have it inside the next 6, 10, 15, 30 days, I’m next on the list, they apologise a thousand times...! Needless to say, I STILL have not been refunded and, from what I gather, never will. Surely there must be some way of getting this joke of a site shut down? Instead of scamming people they should get a real job. AVOID AT ALL COSTS!!!
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1461259

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1463115
@Fashionmia Response

I have been in touch with Kitty and Catherine for months now and they keep telling me it’ll be done shortly - your company is a complete fraud! I sent back the clothes with the order number to the given address, so you should not need me to send you anymore details online!

You’d probably steal more of my money... joke!

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1230969 Review #1230969 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Status of my refund

Yes i send about 3 email asking about my refund and they never replied to me .
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1461258

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1230899 Review #1230899 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

I ordered dresses on the 25 of March and have no received it

March 25-18 yes I have try to contact someone but i never get a response. We you please just let me know when and if I'm going to get my order!
View full review
3 comments
Fashionmia Response #1460717

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1460841
@Fashionmia Response

You know exactly what I order. Look at your record you received my money in less than a minute so if I don't hear or receive my order on a few days my lawyer will be contacting you and that's a promise. You will not keep my money.

#1462811
@PissedConsumer1460841

I am going through a similar situation - did you ever get this resolved

View more comments (2)
With Company Response
ID
#1229854 Review #1229854 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Very disappointed

I have placed an order over a month ago, they took my money right away. I can't get through to anyone. Worse part is, i really trusted their site and feel like i threw my money away. I can't afford this. How do we find justice in this?
View full review
2 comments
Fashionmia Response #1460016

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1460084
@Fashionmia Response

I did not get an order number or a response, but I do have the posting from my checking account that you took my money.

View more comments (1)
With Company Response
ID
#1229590 Review #1229590 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Really bad

Fashion mia never answers and never returns any calls. I been emailing and no response either
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1460014

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1229488 Review #1229488 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
New Reviewer

Wonderful service...

Ordered a couple of pants from Fashionmia for wearing them in a family event and I am truly overwhelmed with the premium quality experience. The products are delivered right as promised and they look right as in the images on the website. The fabric used in the making of pants seems to be well in order and besides that, the pants are quite soft. Stitches of the pants are very robust and now I have worn them twice but did not face any sort of problem so far. Tremendous quality pants with sheer cheap price. I will recommend Fashionmia to all those who are looking to buy cheap products with swift delivery and reliability.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1460716

Thank you for your order and sharing, glad to know you are satisfied with our products and service, welcome visiting us again!

With Company Response
ID
#1229327 Review #1229327 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Pants
Reason of review
Good customer service

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
New Reviewer

It was superb

I bought surplice color block Maxi Dress coupled with other beach wears and the dresses are of a very high quality and it was gotten at an affordable price. I never believed I could get such beautiful clothes at that rate.But i did because of all the discounts attached to it. I must confess that Fashionmia have good collections and I really appreciate all that I have gotten from them. If I have the need to buy more clothes I will definitely place offer for more clothes from them, because they are the best in fashion business. Kudos to Fashionmia! So if you ever need a high quality dinner gown and beach wears, I recommend you go check Fashionmia out.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1459443

Thank you, we feel delighted that you are in love with the products and our service ! We exists for you and values every customer. Welcome visiting us again.

With Company Response
ID
#1228161 Review #1228161 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Date Dress
Reason of review
Good quality

Still Waiting for Money Back

I ordered a dress from this company for an upcoming wedding, knowing that whether the dress would fit or not would be a crap shoot. I never got the chance to try the dress on because my item never shipped. I contacted them over 10 times and opened a dispute with paypal before I heard a reply from them. I am still awaiting my refund to my paypal account and was told it would take 4 - 5 WEEKS. This is totally unacceptable. This company is an absolute sham and I warn anyone thinking of purchasing an item from them to stay as far away as possible. I have typed 100 words, but the form is saying I need more. This is just filler text.
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1459439

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1227756 Review #1227756 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Item never arrived

Why my ordrr takes for ever ?? How long time i have to wait.? ?
View full review
1 comment
Fashionmia Response #1459430

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

With Company Response
ID
#1227501 Review #1227501 is a subjective opinion of poster.
Location
Washington, District Of Columbia
Reason of review
Problem with delivery
New Reviewer

Because has been 4 months and I have not received my refund

So far after 4 months nothing just passing me around
View full review
3 comments
Fashionmia Response #1459425

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

#1458023

This is worse online company I have ever work with it. Took 6 weeks to get my items and still one item is missing. I refunded 4 items but I have not received my money back and also after 4 months they telling me, will be credit it to my wallet then after that you can request to be refunded to my credit card.This is frud.

Fashionmia Response #1459427
@Fashionmia Response

Dear CustomerSincerely sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and the problem with your order to comment@orderplus.com so that we can confirm with relevant department quickly.Thank you for your kind support and cooperation.FashionMia

View more comments (2)
With Company Response
ID
#1227383 Review #1227383 is a subjective opinion of poster.
Location
Arlington, Virginia
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Poor customer service