filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

With Official Company Response

Fashionmia - Wet clothes
I have received my package all my clothes are wet
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1124742

With Official Company Response

Have not received any confirmation or information regarding my order. I can't contact them by email! The money is gone out of my account?
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1124601

With Official Company Response

Accidentally ordered the same item twice because website failed to confirm my order the first time. Have called and called never get a real person never get a call back. I will never order from you again and neither will ALL my Facebook friends. Be careful who you...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.0
#1124317

Fashionmia Cancellation Policy Review from Randolph, Massachusetts

Fashionmia
#818685
I made a command that I cancelled a few days later the company never put my money back on my credit card
Comment
Show

Fashionmia Online Order Review from Chicago, Illinois

Fashionmia
#818043
1.0
Details
Placed an order and they couldn't find it. They still haven't found it yet.placed the order in January! It's now March
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Staff
Website

Fashionmia - Clothing Review from Balmain, New South Wales

Fashionmia
#817994
1.9
Details
Clothes havnt arrived and no one will reply to my emails. Worst online shopping experience in 15yrs. DO NOT WASTE UR MONEY.
Comment
Show
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Staff
Website

Fashionmia Online Order Review from Houston, Texas

Fashionmia
#817786
I placed an order 3 weeks ago have not heard from them and have not received my merchandise
Comment
Show

With Official Company Response

Terrible experience ... ordered items cost me $148 I received the merchandise in poor quality. When I asked for the refund of the remaining items that was no longer available the lady name kitty from customer service keep saying she already made the refund in expedite...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1124311
Fashionmia - Please please don't buy from Fashion mia ,you will be cheated
I ordered 6 items over $100 ,the products looks very cheap not shown as in the photos.I ordered on 9th Sep and still waiting waiting still I did not receive my order .I was keep mailing them regarding my order. But very poor response .and I applied for the cancellation...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1124158

With Official Company Response

I ordered 2 dresses and requested a refund for one. They agreed and told me it takes about 72 hours to refund. Or 3 weeks... 6 weeks later no refund and no dress. Despite the continuous promises nothing actually gets done.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

#1124125

With Official Company Response

It has been over a month since i ordered clothes from fashionmia. Charged my credit card right away and no delivery of the goods still. Wish I had done some research on them before ordering. My mistake. Checked for status after 15 days and got an email saying order is...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.7
#1124060

With Official Company Response

I would give them zero stars.. the most horrific experience ordering online. Main issue: they won;t refund you back no matter what, they would even lie saying they did but they won't send any money back. They would not refund me for the product that was never...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so tha...

1.0
I didn't like
  • Customer service system on website is not helpful
  • Size charts inaccurate
  • Charged for an order that i cancelled
#1123893

With Official Company Response

BUYER BEWARE! Apparently this is your practice, never ship products and never refund money. I wish that I would have researched you prior to ever ordering from you. But now that you have stolen from me all that I am reading are similar stories and testimonies from...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so tha...

I didn't like
  • Did not get my refund
  • Waiting over 3 months and no refund
  • Never received product
#1123840

Resolved With Official Company Response

FashionMia - Still Waiting...For More than 2 Months!
Really liked the clothes shown online. Thought I'd try them out and placed an order for a dress in August. After a month passed, I contacted customer service via email to inquire as to the status of the dress. I received response email telling me that it would be...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

I liked
  • Look of product
I didn't like
  • No respect the delay
#1121182