CANCEL ORDER

i'HAVE ALREADY CANCELLED THE ORDER B256**** BUT I HAVE NOT REIMBURSED, PLZ REIMBURSED IT IN MY ACCOUNT OR I'LL CONTACT THE POLICE
View full review
ID
#1563074 Review #1563074 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Nothing i like
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$18
New Reviewer

It took a month to receive my order. The two red dresses were in size L & XL very bad quality material. No return slip.

This happened two weeks ago. Every time I try calling I get a voice message. When I look up the information on the internet of exchange it says Hmmm can't find the site or something weird. I want to return these items and get my money back immediately.
View full review
ID
#1560306 Review #1560306 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$57
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

I Can't Find A Way To Contact Fashion Mia About Returning Items That Do Not Fit

I received four items of clothing two days ago. Three of them do not fit. I have called their customer service number (888) 553-**** twice and left messages as well as my return phone number. No one has bothered to call me back. I also sent an e-mail to their e-mail...
View full review
View full review
1 comment
#1705370

I am having the same experience. The frustration is rising daily!

I have used every email address that worked when they were trying to convince me to give the non-fitting dress to a frienfpd and only pay 2/3s the price to get a new dress (hopefully in a size that will fit me). ALL OF THOSE FORMERLY WORKING NUMBERS now return my emails, address unknown. No one answers the phone. They now have my dress ( I returned it according to their cockamamie rules, which took countless (working) emails), and my son’s money.

It was a Mother’s Day present.

Big you he’s from them, let me know how you did it. I’d sue them, i’m Sooooo angry, but it was only $27.00, and i can’t REACH THEM!

ID
#1558737 Review #1558737 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • You cant even talk to anyone
Reason of review
Poor customer service
Loss
$86
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Rubish company!!

I ordered a dress 3 weeks ago and i didn’t receive it !! Don’t buy from fashionmia!!Scam!
View full review
ID
#1543838 Review #1543838 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Unfulfilled order

Update by user May 23, 2019

Update: On 5/23/2019 I received an email from the Mail Delivery Subsystem indicating Delivery incomplete on my email request for order status with the following message - There was a temporary problem delivering your message to service@***.com. Gmail will retry for 46 more hours. As a customer, I find this completely unacceptable, which only furthers my frustration with this company and belief it is a rip-off to deal with them.

Original review posted by user May 21, 2019
I placed an order. Received an email stating I successfully paid for my order, but to date have received no further information on the order placed. Sent an email today for a status update, but my expectations are low given previous complaints. The order was placed on 5/10/2019, payment was withdrawn from my account on 5/11/2019 under a different name Fashionmia London GB, than was identified, "Orderplus Intl." in email as the withdrawing merchant name. I will wait on a response to my status request, but as stated I have low expectations of a response.
View full review
ID
#1539628 Review #1539628 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Feel they are fake
  • Delivery
Reason of review
Order processing issue
Loss
$27
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Refund Issues !!

Called Fashion Mia several times but could only leave a message. They emailed me. I sent everything they ask for with pictures to get a refund. They were evasive about how much refund I would get and offered a $10 coupon to purchase from them and did not give me a refund for the full amount of almost $60 canadian. My last email came back saying undelivered. The communication has stopped & they blocked my email with no refund. Wow shady business. How many more people have they done this to..... They will send you the items ordered but if you need a refund that is when the problem begins they will vanish and cut you off. Never again !!
View full review
ID
#1539582 Review #1539582 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Party Dress
Cons
  • Time it takes to receive items
  • Communication-need a way to easily return items
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$60
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Resolved: Order Number B252****

Fashionmia - Order Number B252****
Fashionmia - Order Number B252****
Fashionmia - Order Number B252****
Fashionmia - Order Number B252****
Fashionmia - Order Number B252****
Fashionmia - Order Number B252****
Update by user May 24, 2019

FashionMia gave me my refund.

Original review posted by user May 21, 2019
April 29, 2019 you received the return package with Order Number B252**** April 30, 2019 you told me that my refund is on process that will take 7-15 days to process. May 15, 2019 I checked my account and I didn’t received anything today. May 16, 2019 You sent me an email telling me to wait more days. May 20, 2019 I checked my account again and I didn’t received anything today. I tried to email and visit your site but you blocked me. All I need is my full refund of $90.65
View full review
2 comments
#1690659

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you.

Your order has been checked and our customer service has emailed you. Please pay attention to your inbox. Thanks for your patience.

Any question, please feel free to contact us via comment@orderplus.com. Fashionmia

#1690656

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (1)
Resolved
ID
#1539010 Review #1539010 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Clothing
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Item purchased very, very different from photo on website

I would like my money back but I have not received an email about how to return the item. I want to return it ASAP and money back also
View full review
1 comment
#1688954

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1537957 Review #1537957 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$20
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Paid merchandise never received as promised

Yes I contacted & told them how I was pissed, the money I paid for 2 dresses that cleared my bank, they gave a lying story that it had to be resent due to security checked, don't buy it & still haven't received my merchandise!
View full review
1 comment
#1687343

Dear customer, So sorry for any inconvenience caused to you. In order to help you soon, could you please send us your order number or register email address to comment@orderplus.com?

Thanks for your cooperation. Fashionmia

ID
#1534414 Review #1534414 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

NEVER order from this company!

If I could've given this company zero stars I would have. I ordered items in October 2018 and when they finally decided in JANUARY that they weren't in stock they offered me a credit on our next order. I needed the items in January so I declined that offer and asked...
View full review
View full review
2 comments
#1686857

Dear customer, Thanks for order on our website. We are really sorry to hear that you're not satisfied with the products.

Your order has been checked. Our customer service has emailed you for a solution, please pay attention to your inbox.

Thanks. If you have any questions, please contact us via comment@orderplus.com

View more comments
ID
#1534042 Review #1534042 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Problems with payment
Loss
$140
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Return Authorization Request

I need authorization to return my order #B254****. Nothing is wrong with the item, it just did not go with the outfit I ordered it for. Please send a Return Authorization # & address where I can ship this item. Thank you, Mary Ann Ingold Ph#336-460-**** email:...
View full review
View full review
1 comment
#1687344

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the inconvenience to you.

Your order has been checked and our customer service has emailed you. Please pay attention to your inbox. Thanks for your patience.

Any question, please feel free to contact us via comment@orderplus.com. Fashionmia

ID
#1532171 Review #1532171 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Blouse
Cons
  • Communication-need a way to easily return items
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$25
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Lost money and time

Fashionmia - Lost money and time
I ordered my dresses in September 2018 and waited for months in January 2019 l requested a refund but they said they will refund from the 10March - 15 April which they never did up to now l haven’t received any money. I am not with their services at all.
View full review
1 comment
#1683397

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1526831 Review #1526831 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Same same same

Scam company! I wish I had reviewed before ordering! It is a new era! We need to tell our legislatures
View full review
1 comment
#1683395

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1525663 Review #1525663 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

Issue

I bought some clothing and I’ve received no information about it on my e-mail, but it’s already on my credit card. I have no photos , I have nothing!!!! And I payed for fast delivery!
View full review
1 comment
#1678819

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1521909 Review #1521909 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Never received my order nor money back

I have tried numerous times to contact this company via phone and email. My calls have not been returned and my emails are answered by a different rep each time telling me the exact same thing, that my order was delivered. FashionMia sent me the tracking information from the carrier and it is obvious that they pay no attention whatsoever because right there it clearly states that the order was delivered to a different address. I am going to report Fashionmia to the BBB because i am really upset of the lack of care or concern for clients. Especially the ones who have been charged for items that have not been recieved
View full review
2 comments
#1678818

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email address at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem asap. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

#1679542
@FashionmiaCares

I replied to Fashion Mia with my order number and email address and received the exact same answer as previously. They state that their records show that my package was delivered.

I cannot believe that this place is so robotic. That's the only answer I have received from 10 different reps.

I will never again order from this place and will continue to share my bad experience with as many people I can. DO NOT PURCHASE FROM FASHION MIA.

View more comments (1)
ID
#1521558 Review #1521558 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue