filters
Product:
Show
neobjednávala jsem u vás žádné zboží!!!!!!A neoprávněně podvodně jste stáhli z mého účtu 11 804.97 Kč!!!!!!
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1673037
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email addr...

Review
#1514335 Review #1514335 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
zneužití platební karty
Loss
$522
Preferred solution
Full refund
1.0
Details
Fashionmia - Garbages!!
Fashionmia - Garbages!!
They sent me these garbages Wtf Take a look
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1673036
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email addr...

Review
#1514034 Review #1514034 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
2.0
Details
I just received my purchase after ordering over a month ago. These items are poorly made and run very small. The is nothing in the package about returns. I had to refer to my credit card company to find the name(no it was not on the packing slip).
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1671264
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number or registered email addr...

Review
#1509939 Review #1509939 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Cheap clothing when delivered
Reason of review
Bad quality
Loss
$67
Preferred solution
Full refund
I ordered blouses and dress total purchase was $170.00 and the money was cashed on March 12. order number4029357733. please let me know where is my order and when I am going to receive it.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1670190
Fashionmia Verified Representative

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number(B+six or seven numbers) ...

Review
#1507397 Review #1507397 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
Preferred solution
Price reduction
I have order 4 items on 3/22/19 Paid $82 .80 for them and still waiting to be delivered it has been almost 2 weeks now.. I called the customer service number no one answers it. I need my money back or I’m going to sue your company.. My order # is B2544638... I knew...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1670189
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for your order on Fashionmia. We are really sorry for the inconvenience caused to you. Your order has been checked and our customer service has sent an e...

Review
#1506508 Review #1506508 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
1.5
Details
I ordered for the first time from them in mid February. I am still waiting for my order. I contacted them 2weeks after not hearing about it being shipped and they told me that one of the dresses was super popular and it was out of stock and to be patient so that they...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1667185
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for sharing your shopping experience here. We are so sorry for the inconvenience caused to you. But could you please offer us your order number or regist...

Review
#1503672 Review #1503672 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
Orderd a dress came in wrong size, material is horrible. One wash I'm sure it would disintegrate. Tried to cancel the order,they shipped anyway. Now cant find the site or instructions on returning. Rip off artists.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1667184
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for sharing your shopping experience here. We are so sorry for the inconvenience caused to you. But could you please offer us your order number or regist...

Review
#1503546 Review #1503546 is a subjective opinion of poster.
I place an order on 3-6-19 for a dress and til this day I have not received it, I paid 17.83 with my VISA ending in 5660 and my receipt # is 2224-9126-9030-4854 and would like to know if I will be getting my order and why is it taking so long, I mark the days 6-8 days...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1666619
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for sharing your shopping experience here. We are so sorry for the inconvenience caused to you. But could you please offer us your order number or regist...

Review
#1502298 Review #1502298 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$18
Preferred solution
Deliver product or service ordered
4.9
Details
Good price on the clothes you order. In this store I found a good price for my clothes, I found very good discounts and I could not miss it, I do not know how long these prices will be but you have to enjoy them while you can.
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1666617
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for sharing your shopping experience here and we're so happy that you are satisfied with your order. And we will be always your fashion guide. If you hav...

Review
#1502183 Review #1502183 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Dress prices
Reason of review
Fair pricing
Tags
  • affordable dresses
  • Price Affordability
I ordered 2 dresses on 2/27/19 one was a dress I had decided would be perfect for informal wedding at the beach as I was getting married 3/09/2019. I paid for 5-7 day shipping cutting it close but I paid $27.00 plus to get it here in time. I received my order on...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
#1666303
Fashionmia Verified Representative

Dear customer, Thanks for sharing your shopping experience here. We are so sorry for the inconvenience caused to you. But could you please offer us your order number or regist...

Review
#1501279 Review #1501279 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
THE SAME SIZE I PURCHASE FROM EVERYWHERE ELSE DOES NOT FIT
Loss
$78
Preferred solution
REFUND MY SHIPPING FEES AS I DIDN'T GET THAT SERVICE I GOT REGULAR MAIL. I'LL TAKE THE DRESSES IN A BIGGER SIZE OR A REFUND ON THAT TOO.