filters
state:
Show
city:
Show
category:
Show
product:
Show

With Official Company Response

I have left messages and emails no one calls back. I have filed 2 complaints with you and still have not heard back from anybody.
Read more
user39410863
user39410863

Again I get an email from another person and she tells me she will get refund 3 to 5 days. What happen to the 5 days thatyou told to me it would be refunded and the 5 day befo...

user39410863
user39410863

Do not buy from them. They don't refund money and make ton of excuses. I've been waiting over 6 weeks and no return calls and they keep telling me wait 5 days. It's been over ...

#1044758

With Official Company Response

Never received refund. Have been told its coming that been 2 months ago. I keep emailing to ask where my refund is and no reply.
Read more
Anonymous
Sandra

Yes it was resolved. But after months of waiting and constant getting excuses from the company I will never order from you again . I have deleted you. I hope no one goes throu...

Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

2.2
#1043558

With Official Company Response

I sent a dress back about 2 months ago and my refund never came thru. I emailed and Leslie told me that the business office forgot and I would get my refund on May 3. I have emailed several times to Leslie asking if it was sent and no reply. My name is Sandra Brior....
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

#1043556

With Official Company Response

The dress was not what I ordered! I don't like it and I will never order from y'all again! The dress is not royal it's navy blue!!!
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

1.0
#1042775

With Official Company Response

I ordered something yesterday which the date is May 4th 2017 and they took the money off of my debit card and I still haven't heard any kind of response about this situation
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please send me ONE of the following information to joyce.zhang@orderp...

#1042756

With Official Company Response

This is a huge scam but very clever! They will send you clothes extremely undersized so everyone has to return the merchandise. Example my *** niece who weighs 90 pounds, could not fit in an adult large. When you send your items back don't wait for your money because...
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

1.0
#1042690

With Official Company Response

This company just sucks HAve NO respect for long and VIP ( former ) customers who have SPENT almost $ 2,000.00 dollers here ! Lame and half ASSED excuses ......... Bald outright LIES ! THIS COMPANY AND THE EMPLOYEES SURPASS YOU KNOW WHO , AS THE ( *SO CALLED PRES * )...
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

#1042619
Fashionmia - Excellent
Shopping is very easy on site. I ordered and delivered fast. The selection of the products was very easy and the bodies were exactly on top. The cargo arrived very fast and the packaging was good. I made a payment by credit card and I did not have a problem. The prices...
Read more
#1042218
Where is my dress! Never received my order from fashionmia!
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

#1041403

With Official Company Response

I received my package 2 months later than my order.. I payed for 5 days tracking and I felt like to have loose my money... but after The costumer service helped me and finally I received my dress! The dress is amazing and I love it!!! Exactly like In the picture.. if I...
Read more
Fashionmia
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and sharing, I am really sorry for the inconvenience. We'll do better and better in the future.Thank you FashionMia

#1040774