New Reviewer

Haven’t delivered my package

Haven’t sent me a tracking number
View full review
1 comment
#1623649

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1438832 Review #1438832 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue

Could not get my refund

I received one of two items the other was out of stock. I asked for a refund because the sizing was way off. Fits an 8 year old. I never received my refund and was constantly put off with them saying it was coming. 4 months no refund
View full review
1 comment
#1623648

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1438585 Review #1438585 is a subjective opinion of poster.
Location
Mount Laurel, New Jersey
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
New Reviewer

Unprofessional

I ordered a dress in the beginning of December 2018. I yet have not received a confirmation code, recite, tracking information. This was the first and last time I am purchasing anything from FashionMia.
View full review
7 comments
#1623393

Oder B248****. My Oder was December 7,2018.

Tracking number 301155****32.

Please contact me ASP. I have not got any response to my emails and phone yet.

#1623297

B248****

#1623647
@PissedConsumer1623297

Dear customer, Thanks for posting here. We are really sorry for the delay.

I have checked your order and sent an email to you, could you please check your registered email address later? If you have other questions, please reach out to comment@orderplus.com Fashionmia

#1623028

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

#1623396
@FashionmiaCares

Oder B248**** tracking 301155****32. I have called sent email no reply.

#1623401
@PissedConsumer1623396

Oder B248****. Tracking 301155****32.

I Oder that dress December 72018.

For my birthday I was so heartbroken please send me the dress. Sad customer

#1623645
@PissedConsumer1623396

Dear customer, Thanks for your kind reply. I have checked your order and sent an email to you, could you please check your registered email address later? If you have other questions, please reach out to comment@orderplus.com Fashionmia

View more comments (6)
ID
#1438307 Review #1438307 is a subjective opinion of poster.
Location
Berkeley, California
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Delivery of one item still hasn’t come

I ordered from them in dec 7th and I am still waiting on my dress. They didn’t send out my dress until I emailed them that it had been in “processed” mode for threee weeks. They finally sent it out on Dec 29 but I can not track the package as the order number wouldn’t work. I tried calling customer service but that is a joke and it always goes straight to voicemail every time. I am still waiting on my dress but I won’t my money back. I really wanted this dress for my birthday.
View full review
1 comment
#1623029

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1438261 Review #1438261 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Delivery in Wrong address

No body answer. The sistem don't change my new address, they go to delivery in the old address. My new address is 3608 E Giddens Ave Tampa florida 33610. When I try to take the information of the order the sistem close the window, only I have I'd transaction
View full review
1 comment
#1622435

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1437373 Review #1437373 is a subjective opinion of poster.
Location
Tampa, Florida
Reason of review
Order processing issue

Did not receive all products. what i did get came several weeks after ordering which did not fit and was poor quality. pictures were great product terrible

service would not return calls or texts. PayPal was no help. ended up losing money as they would not tell me where to send back. no communication. dealt with my cc company several months. PayPal told them i received all the products i ordered while i did not. i saved all paper work. fortunately it was printed on outside of package what i received from China and i sent it to cc company. i spent about what i lost to fax all info to cc company. about 20 pages long of dealing with PayPal and trying to get ahold of fashion mia. should have looked at reviews before ordering.
View full review
3 comments
#1622738

I keep trying to contact Fashionmia; so far I did not get any response; The money was deducted from my acct. very fast, however order did not come.

This was time limited but I am waiting still until the 15th....and after?

they will keep my money and what happened to the dress I bought?? How do I know if it had been delivered to the wrong address???

#1623059
@PissedConsumer1622738

Hello, Really sorry for the delay and inconvenience caused. Could you please offer me your order number or registered email address to comment@orderplus.com so that I could be able to help you track your order asap. Thanks for your understanding in advance and hear from you soon.

#1622428

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (2)
ID
#1437178 Review #1437178 is a subjective opinion of poster.
Location
Pearl, Mississippi
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
poor customer service, bad quality, problem with delivery, not as described
Loss
$45
New Reviewer

NEVER BUY FROM THIS COMPANY

THIS COMPANY COPIES THE PICTURES OF OTHER COMPANIES AS THEIRS. IT TAKES 2 MONTHS TO GET POORLY DESIGNED REPLICAS THAT LOOK NOTHING LIKE THE PICTURES OR FIT PROPERLY. THEY ARE MADE OF THE WRONG MATERIALS, 2 SIZES TOO SMALL AND SMELL. THE COLORS DO NOT MATCH THE PICTURES. I HAVE PAID MORE TO RETURN ITEMS AND NEVER GET A REFUND. THE POST OFFICE COULD NOT ASSIST ONCE IT WENT TO CHINA. I HAVE BEEN SWINDLES OUT MORE THAN 100.00. NEVER USED THESE SCAMMERS. CUSTOMER SERVICE IS A JOKE.oRDER B237****#
View full review
1 comment
#1622430

Dear customer, Thanks for your order on our website. We are really sorry for the convenience to you.

I have checked your order and sent an email to your registered email address, could you please check your inbox later? If you have other questions, please reach out to comment@orderplus.com

ID
#1437140 Review #1437140 is a subjective opinion of poster.
Location
Memphis, Tennessee
Product
Fashionmia Clothing
Cons
  • I have not gotten my refund
  • Disgusting
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$75
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

They don't honor refunds

Update by user Jan 30, 2019

They never sent my refund PayPal is having to handle the dispute and they will refund my money. The company told me the only way they could process my refund was if I canceled my dispute with Paypal; as if I am that dumb to do that.

This company is so shady. Do not give them your money.

Original review posted by user Dec 28, 2018
I recieved 2 coats that I paid $98 they didn't fit the normal size I wear. I immediately tried requesting a refund through the website because I am well within the websites refund time frame, it didn't allow me to do that so I called left a message and emailed. The one response I got was. Because shipping would be expensive for me I should keep them and give them to someone who could, they stated they would give me $18.00 towards another purchase, when I paid $98.00. This company will not honor refunds! I have sent multiple emails since and got no response. I am currently trying to dispute through pay pal. Even though their items look good on the site the quality isn't that great and some stink coming out of tha package! Stay away from this company!
View full review
3 comments
#1622626

I order about 7 different items on December 9 and I have not received them yet. The tracking number they provide is non exist and there phone system is non human and automated and the text is also the same responding a different response for for what i asked.

I have never seen a company that is doing business in such a way.

I felt like I was scummed and finally now I am forced to dispute the charge and this is unbelievable. So fellow customers please don't loose your money better to give it for charity,

#1623061
@PissedConsumer1622626

Dear Dany, We are really sorry for the delay and inconvenience caused. Could you please offer me your order number or registered email address to comment@orderplus.com so that I could be able to help you track your order asap. Thanks for your understanding in advance and hear from you soon.

#1622427

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (2)
ID
#1434925 Review #1434925 is a subjective opinion of poster.
Location
Mount Laurel, New Jersey
Product
Fashionmia Coat
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy

Beware of FashionMia - They are a Fraud

Beware of FashionMia - They are a Fraud
Beware of FashionMia - They are a Fraud
Beware of FashionMia - They are a Fraud
This is what FashionMia replied my post with - We confirmed that you paid USD31.8 for your order, which includes shipping fee USD5.85 and products fee USD25.95. The shipping fee was paid to shipping company, they did make the delivery to you and they finished their...
View full review
View full review
1 comment
#1635423

Typical - I too am trying to get a refund on an order I paid for 18 June 2018. Fashionmia needs to be put out of business. I intend to spend every spare minute inline putting up the review they so badly deserve on every review site I can find

ID
#1434788 Review #1434788 is a subjective opinion of poster.
Location
Harrisburg, North Carolina
Product
Fashionmia Coat
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$20
New Reviewer

Messed with the order

Fashion Mia! I have placed an order with your factory in May 2018 !!! I ordered 3 dresses. Even though my account has been débited within SECONDS after I placed the order, I have never received a serious confirmation from the company, or an order number or a receipt. NOTHING! Two months after I have still received nothing , I contacted the company through their website. They couldn’t help me because they had no references or evidences of purchase. I kept sending them the transaction in my bank account , but it was not enough for them. They needed an order number - something they NEVER SENT ME , and their system fails to give after they receive the Money!!! I tried to open a dispute, and file a complaint. NO ONE WAS ABLE TO HELP - ACCOUNTING IS INEXISTANT IN THAT PLACE, THEY JUST HAVE A SECRETARY WHO WILL ASK YOU FOR MORE DETAILS AND WILL BE SORRY THAT SHE CANT HELP YOU IF YOU DONT GIVE MORE INFORMATION. I received a parcel in OCTOBER!! And it was three completely different dresses.things that I have never seen in my life, things that I would never order. Delivered in a plastic zip bag WITH NO RECEIPT - REFERENCE NUMBER - DATE OF ORDER - NOTHING!!!! I guess if there is a problem with the goods, like : wrong item - size- or a default on the item their response is : YOUR PROBLEM NOW. I am really unhappy with their inexistant service and incompetence. I kept on sending letters and the girls had NO CLUE what I was talking about! DONT BOTHER ORDERING FROM THIS SITE.
View full review
4 comments
#1620676

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

#1620899
@FashionmiaCares

Order number? Did you read my letter at all?

#1620903
@FashionmiaCares

WHAT DID YOU NOT UNDERSTAND FROM MY LETTER? NO ORDER NUMBER EVER RECEIVED FROM YOU !!!!!!!

#1643797
@FashionmiaCares

This address that you post online comment@***.com doesn’t exist! Fashionmia, any other address that I could contact you and send you back the crabby items you sent me, and get actually refunded?

View more comments (3)
ID
#1434445 Review #1434445 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • Incompetence
Reason of review
Poor customer service
Loss
$250
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Very Dishonest company

Cannot get hold by phone , after I place my order the money was taken out the next day from my account. A reply from the company stated that i would receive my order within 3-5 days well its 3weeks and i still have not receive my order. I will not be doing any orders...
View full review
View full review
1 comment
#1620689

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1434361 Review #1434361 is a subjective opinion of poster.
Location
Markham, Ontario
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$20
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Curious prospect

I am intrigued by the products I see on your website. However, these terrible reveiws concern me. I would not like to waste my time or my money on low quality items that are delayed or unavailable.
View full review
ID
#1434340 Review #1434340 is a subjective opinion of poster.
Location
Elkridge, Maryland
New Reviewer

FashionMia is Cheater

We ordered a coat online from fashion Mia for $31.00. They sent us a piece of garbage. We complained about it, First they told us they will send us a coupon for $7.00 that we can use for another purchase. really, $7.00 Coupon for another *** Product instead of our money back? When we protested, they asked us to send the product back so that they can refund amount. We spend another $13.00 for sending it back. Now, they are saying that they will refund only $25.00. If they can not pay for shipping, why they asked us to send it back. They could have asked & we could have shown that piece going to our dustbin (May be we will not even put it in there as it was not even worth of our garbage bin). We are telling it to all our friend as well so that they never use this site to buy any product.
View full review
2 comments
#1620099

This is what Fashionmia replied with - We confirmed that you paid USD31.8 for your order, which includes shipping fee USD5.85 and products fee USD25.95. The shipping fee was paid to shipping company, they did make the delivery to you and they finished their work and should get the fee.

So we could refund you USD25.95, hope you can understand. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- My response - Ideally I paid the money for the product that I didn't order because I ordered something and I got something else which is totally different from what I ordered so you tell me why should I be the one to bear the shipping cost? Also what about the fee of $12.90 I paid in shipping that product to LA address that one of your representative has asked me to? I shipped it to LA address in the impression that I will get all my money that I spent back but now you are refuting everything and are willing to pay only $25 that put me in a loss of $20 straight.

You please compare the attachments and tell me if they look similar to you even 50% and surprisingly no one from your company is saying anything about the product they shown in pictures and what they sent. I let you be the judge of my complaint if you think has any grounds.

#1619463

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (1)
ID
#1432929 Review #1432929 is a subjective opinion of poster.
Location
Harrisburg, North Carolina
Product
Fashionmia Jacket
Cons
  • Unsatisfied
  • Lying about refund
  • Rude and unhelpful emails when you actually get a response
Reason of review
Bad quality
Loss
$44
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Total Fraud

I ordered few items worth £80 a month ago. On booking the e items the website indicated they would be shipped within 5-7 days. Now after one month no information at all and there is no way to contact. there are these items of information on their website but none work...
View full review
View full review
2 comments
#1620068

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments
ID
#1432284 Review #1432284 is a subjective opinion of poster.
Location
London, England
Service
Fashionmia Shipping Service
Cons
  • Awful
Reason of review
Problem with delivery
Loss
$79
Preferred solution
Full refund

None Delivery on order

I bought items on the 28.09.2018 I have recieved nothing when I check my items show that they are processed....who processes for 3 months on 8 items.
View full review
1 comment
#1618628

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1431574 Review #1431574 is a subjective opinion of poster.
Location
Lobamba, Hhohho
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue