filters
Product:
Show
With Official Company Response
This company has some fantastic clothes! I love their dresses and the prices are amazing! They're also good to deal with if you need to exchange an item. I have recommended this company to different people. I get many compliments on the clothes I wear from...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your feedback.It is a comfort to see that the you are happy with your shopping experience.Meanwhile, we hope that this can be a good beginning to e...

5.0
#843126
With Official Company Response
This company will be placed under investigation soon
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Hello, Thank you for your comment here. We can assure you of lawful operation of our company. Meanwhile, if there is any problem, please feel free to contact with us (service@...

#843113
With Official Company Response
I placed an order 2 weeks ago with fashion mia. I paid for rush delivery on 10 dresses. I have not received anything. So i tryed to call this 888 phone number located on the website and it just hangs up on.me. Now im out of my money and have nothing to show for it.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thanks for your order from Fashionmia.Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.May I have your order number if you do not mind....

#843104
With Official Company Response
I ordered a dress that was later not avaliable and have been waiting for a refund for 2 months. Communication very poor.
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thanks for your order from Fashionmia.Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.May I have your order number if you do not mind....

2.3
#842750
With Official Company Response
I ordered from here on april 25th you took the money from my checking account and i have had no further communication from yall i need my money or the clothes as soon as you read this or i will get a lawayer involved so i need to hear from yall asap 912 269 0122 is my...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thanks for you ordered from our website.Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.May I have your order number if you do not min...

#842150
With Official Company Response
I order 2 dresses on 25th April 2016 and I paid extra money to have them faster and didn't receive nothing Yet and I will be traveling on Sunday the 8th . If I don't have answer by tomorrow I need my money back
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thanks for your order from Fashionmia.Sincerely sorry for the inconvenience about the problem you mentioned here.May I have your order number if you do not mind....

Anonymous
Anonymous

I ordered something on 4/8, just got it and I paid for express shipping. To beat all it was all wrong!! Good Luck!!

1.0
#842002
With Official Company Response
I ordered 5 items on February 4th. The first item arrived around 30 days later and did not resemble the item I purchased at all. The fabric was what I can only describe as a cross between burlap and dental floss....and did not even remotely resemble cotton. 3 more...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order from Fashionmia.And we are sincerely sorry that our products do not meet your expectations. May I have your order number here? Thus, we ...

1.0
Mount Pocono, Pennsylvania
I didn't like
  • Size chart
  • Steals money
  • Quality
#841920
With Official Company Response
I received my dress after a month I ordered and it was suppose to be a purple polka dot dress and I got a blue one. Please send me the correct dress size medium. Marlene Logrono 413 Rockafellow Way Orlando, Florida 32828
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your feedback.As for the issue you mentioned here, would you please provide us your order number? We will check and confirm it, then send the right...

3.0
#841881
With Official Company Response
I ordered somethings in February of 2016 & didn't receive them all!! they said they would REFUND my money but haven't yet seen that!!! I have gone back and forth with emails and still nothing. as of May 4. I will NEVER recommend this Asinine Company to ANYONE. ...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order from Fashionmia.As for the issue you mentioned here, may I have your order number if you do not mind. Thus, we can check it for you here...

I didn't like
  • Kept my money and gave me nothing a scam
#841614
With Official Company Response
Ordered a blouse last year June 2015 and never received. When I wrong to the customer service multiple time I received one response stating my order has been arrived in the US and it will take time since it's an international shipping. Never received the order.. I have...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear Customer,Thank you for your order in our store.As for the problem you met, may I have your order number here? So that we can check and deal with it for you as soon as pos...