Buyer beware

I ordered a dress that did not fit. I followed their return policy to a T. I kept emailing the company about my refund. They first offered to give me a $10 credit then they offered me a $12 credit. I told them i wanted a full refund of $36. Last correspondance said it may take up to a month. I kept checking and it has now been 3 months and no refund. Quality wasn't that great and customer service was horrible and still no refund! Buyer beware unless you just want to hand them money if you have issues with an item.
View full review
1 comment
#1643685

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1463608 Review #1463608 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Party Dress
Reason of review
Not as described/ advertised
New Reviewer

Mega style in dresses

Mega style in dresses. This store really has a lot of clothes, very well made and above all with a lot of style. When I buy clothes in this store I am buying something totally different from what I usually buy at other clothing stores, I buy super beautiful clothes and totally different from those I buy in other stores.
View full review
1 comment
#1643683

Thank you for your order from Fashionmia. I am very happy to hear that you are satisfied with our products.

Fashionmia is a reliable online shop and we are making efforts to offer customers a great shopping experience with us. Also there is strict quality assurance before each product is packed and shipped. Thank you for your trust.

Anything needs our help when shopping on Fashionmia, please feel free to contact us. Have a nice day:) Fashionmia.com

ID
#1462257 Review #1462257 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Prom Dress
Pros
  • Clothes
  • Styles
Reason of review
Good quality
New Reviewer

Why do you take the payment and then say it takes time for the items to be restocked? I think you should let the customers know up front the items are not in stock before you take their payment

I made my first online oder on 01/17/2019 today is 01/29/2019 I have ordered 7 items ,the payments have been taken and confirmed and yet these items are being processed after almost 2 weeks not even being shipped yet! This does not appear to be good business to me. Please contact me and help me understand what the reasons and the holups are. Thank You I would love to order more items but I cant see that happening before I receive my previous ordered items. Carla Campbell
View full review
2 comments
#1640800

I suggest that you try applying for a refund as soon as possible. They don't have a good track record (either the clothes come but not expected quality or they just go out of stock).

Either way, I suggest you find a way to get your money back than deal with them. Just type fashionmia reviews on Google and save yourself the stress.

#1638601

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (1)
ID
#1459350 Review #1459350 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Order processing issue
Loss
$175
Preferred solution
Deliver product or service ordered
New Reviewer

Great grab and go garment.

Beautiful bright colors.Great product. Good fit,good quality. Great grab and go garment.
View full review
1 comment
#1636937

Thank you for your order from Fashionmia. I am very happy to hear that you are satisfied with our products.

Fashionmia is a reliable online shop and we are making efforts to offer customers a great shopping experience with us. Also there is strict quality assurance before each product is packed and shipped. Thank you for your trust.

Anything needs our help when shopping on Fashionmia, please feel free to contact us. Have a nice day:) Fashionmia.com

ID
#1457326 Review #1457326 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Good customer service
New Reviewer

Refund recieved under great duress, 20+ emails and advice from Pissedconsumer

I will never use your company again, nor will I be recommending you to anyone else. I hope that you are professionally and legally investigated in order that others get their money back or receive their goods. You ruined my Xmas and have put me under a great deal of stress together with wasting my valuable time. It is real hardworking people that you are dealing with, who have trusted you with their hard earned money. The only way I would ever give you another chance is if I see more posts saying 'ISSUE RESOLVED', and I will be checking daily. Customers..Don't give up, fight for your rights!!
View full review
1 comment
#1636936

Dear customer, Thanks for your order on Fashionmia. We are sincerely sorry that you are not satisfied with this shopping experience.

We are always working on improving our service.

I have checked your order, the refund has been completed. If you have other questions, please feel free to let me know at comment@orderplus.com Fashionmia

ID
#1456507 Review #1456507 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Getting my refund
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$82
Preferred solution
Let the company propose a solution
New Reviewer

Refund recieved

Thank you so much for your advice, which worked perfectly. I sent a few threatening emails, suggesting that I would contact watchdog, and start legal proceedings as well as posting bad reviews. I received my refund 2 hours later. Thank you again for your help.
View full review
1 comment
#1635723

Dear customer, Thanks for your order on Fashionmia. We are really sorry for the inconvenience to you.

We are happy to hear that you have received the refund. We are always working on improving our service.

We still expect your support in the near future, and I think you might find a better Fashionmia then. If you have other questions, please feel free to let me know at comment@orderplus.com.

ID
#1455742 Review #1455742 is a subjective opinion of poster.
Location
Leeds, England
Service
Fashionmia Customer Care
Reason of review
Good customer service
New Reviewer

Compra frustrada

Quiero hacer compras y nunca puedo terminar por q dice q mi contraseña incorrecta tengo los articulos Seleccionados y nada q puedo hacer Espinoza.Gutierez@***.com
View full review
1 comment
#1635725

Dear customer, Thanks for your message on Pissedconsumer, we are really sorry for the inconvenience to you. I have sent an email to your registered email address Espinoza.Gutierez@yahoo.com, could you please check your inbox later and give me reply asap?

Once I get your response, I could be able to help you asap. If you have other questions, please feel free to let me know at comment@orderplus.com

ID
#1455492 Review #1455492 is a subjective opinion of poster.
Location
Port Saint Lucie, Florida
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

I'm surprised with the designs

I'm surprised with the designs. I'm surprised with all the variety of clothing designs in this store. In all the tour I did in the store I noticed that they have many different designs and very beautiful. I am very surprised because not all stores have so much variety and this is undoubtedly innovating in the world of fashion. With the clothes that I find here, I am absolutely sure that I am wearing a style clothing that is at the forefront of fashion.
View full review
1 comment
#1635718

Thank you for your order from Fashionmia. I am very happy to hear that you are satisfied with our products.

Fashionmia is a reliable online shop and we are making efforts to offer customers a great shopping experience with us. Also there is strict quality assurance before each product is packed and shipped. Thank you for your trust.

Anything needs our help when shopping on Fashionmia, please feel free to contact us. Have a nice day:) Fashionmia.com

ID
#1455392 Review #1455392 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Clothing
Pros
  • Diversity of products or services
Reason of review
Good quality
New Reviewer

Refund issues

I cancelled my order ( value 82.00) as thay had not yet dispatched it and it was xmas gifts for my daughters. I have had numerous apologetic emails promising that my refund was now top prioriy, Still nothing. Does anyone know how I can deal with this legally , there...
View full review
View full review
1 comment
#1635715

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1454981 Review #1454981 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Refund process
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$82
Preferred solution
Full refund
New Reviewer

Refund issues

Update by user Jan 24, 2019

Thank you so much for your advice, I followed your instructions and received this message less than 24 hours laterRe: Your Order B248**** From: Ellie Scaramastra Date: 2019-01-23 20:41 To: comment@***.com Subject: order number B248**** This order was originally made on 15/12/18 and was Xmas gifts for my daughters. The order was cancelled as you could not get it to me in time as originally stated.

I am still waiting for my refund. I have had email contact with various agents who keep telling me not to worry and that my refund now has top priority. I have raised a ticket on the site but not recieved a reply. Could you please resolve this for me and issue me with my refund?

E scaramastracomment@***.comThu 24/01/2019, 02:10Dear customer, Thanks for your email and really sorry for the delay. I have confirmed with our financial department, your refund USD81.94 has been completed. But since you paid to us through Credit Card, it usually takes a few days for the refund to appear on your card statement.

Or you can also make a call to the bank to confirm more details later. Thanks for your understanding and patience in advanceI will put on an update once (if) the refund hits my account.

Original review posted by user Jan 23, 2019
order B248**** This order was originally made on 15/12/18 and was Xmas gifts for my daughters. The order was cancelled as you could not get it to me in time as originally stated. I am still waiting for my refund. I have had email contact with various agents who keep telling me not to worry and that my refund now has top priority. I have raised a ticket on the site but not received a reply. Could you please resolve this for me and issue me with my refund? E scaramastra
View full review
1 comment
#1635726

Dear customer, Thanks for your order on Fashionmia. We are really sorry for the inconvenience to you.

I have checked your order, the refund has been completed. If you have other questions, please feel free to let me know at comment@orderplus.com Fashionmia

ID
#1454964 Review #1454964 is a subjective opinion of poster.
Service
Fashionmia Customer Care
Cons
  • Never refunded my money for the returned items
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
Loss
$82
Preferred solution
Full refund

Nothing is as described

Fashionmia - Nothing is as described
Fashionmia - Nothing is as described
Fashionmia and Miki are both the same company and even though they have two different websites both have horrible clothing. Both dresses I ordered were nothing like the pictured items. DO NOT BUY FROM EITHER ONE OF THESE COMPANIES. They try to offer half a refund and half a coupon to shop again if you don’t want to ship the item back. What a scam.
View full review
2 comments
#1663372

Order plus a scam I ordered through arealook , have sent six email no response, going to dispute charges, liars!!!

#1635714

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

View more comments (1)
ID
#1454958 Review #1454958 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Dress
Reason of review
Not as described/ advertised

A jacket thinner than saran wrap!

I ordered a jacket from them. Received it late. It looked like something NO ONE would wear. Supposed to have shepa like lining. Red (prunous) color. It had a bad odor. I lost money but know to never buy from them again. Don't see how they could be member of BBB. I threw it away. A learned lesson,$$#@%*
View full review
1 comment
#1634640

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1454283 Review #1454283 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Jacket
Reason of review
Bad quality
New Reviewer

I Oder 2 dress since December 2018 I have not receive my Oder yet

I’m checking on my Oder it’s bern over a month
View full review
1 comment
#1634497

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1453558 Review #1453558 is a subjective opinion of poster.
Location
Jacksonville, North Carolina
Service
Fashionmia Shipping Service
Reason of review
Order processing issue
New Reviewer

Garbage

Nothing look or feel like the items on the web page. They don't answer any complaints or refund your monies. I'm more upset with Paypal, for not protecting my interest. Yes, I have written and text them as well. I'm a senior on a fixed income; I don't have money to toss out the window.
View full review
1 comment
#1633359

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

ID
#1452593 Review #1452593 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Loss
$190
New Reviewer

Disappointed and dissatisfied

Ordered 2 jackets/coats. Waited for 3 weeks so decided to cancel. Requested to cancel. My email was ignored and I still have received my 1 coat despite my request. The quality it’s so poor that I am not even going to wear it and cannot return it as I will have to pay for a shipment which is very expensive. Was advised not to and give away to a friend!!!! Still waiting for a refund for a canceled order. Very poor customer service.
View full review
2 comments
#1633358

Dear Customer Thank you for your order and post here, we are sorry for the delay and inconvenience caused, would you please offer us your order number at comment@orderplus.com so that I could be able to solve your problem as soon as possible. Thank you for your kind support and cooperation. FashionMia

#1634013
@FashionmiaCares

Dear Customer Service. Please your reply from yesterday.

Dear customer, B247**** Sincerely sorry for the inconvenience caused to you. I have made your refund in emergency status and told our financial manager that your refund has been reported for a long time and should be finished in first priority. Would you mind waiting more days?

Hope you could kindly forgive and give one more chance to be service at you. Best regards, Anna.Shen Customer Service Team www.fashionmia.com

View more comments (1)
ID
#1452435 Review #1452435 is a subjective opinion of poster.
Product
Fashionmia Coat
Reason of review
Bad quality