Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
With Official Company Response
1.0
Details
Don't be fooled by the pretty pictures. Their inventory is not updated, so most is out of stock. Only the website will let you order as if the item(s) are available, but instead after months waiting you'll get an email asking you to pick a replacement item. If you ask...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1323366

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Review
#1040313 Review #1040313 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
With Official Company Response

Fashionmia - Customer Care Review

1.0
Details
I have been trying to get my money returned to my account and I have been getting the run around. I do not want a Fashion Mia wallet account like I was offered nor do I want my money placed on a Paypal account. I will not pay Paypal $10.00 to get my money. I do not have a Paypal account. This is horrible customer service. Please return my money.
View full review
4 comments
Review
#1040280 Review #1040280 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
I place my order March 30,2017 and here it is April 27,2017 and have not received my order can't get in contact with anyone. Do not order from this COMPANY. THEY ARE HORRIBLE!!!!!! I can't even track my order. They give me a tracking number and can't even track. I even...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1321850

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Review
#1040065 Review #1040065 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Order processing issue
With Official Company Response
1.0
Details
Order # I guess you will have to issue me a refund on this order.. It has been Way to long , for this order..Just send me a refund of my $ 79.75, Please !! This is not right, 2 plus months , and still nothing !! ( I do NOT believe that it takes 31+ days for shipping .....
View full review
2 comments
Anonymous
#1322119

I waited for 2 months for my dress and I needed for New Year... the costumer service is very bad and this company has to improve a lot !!! But at the end I received my package...

Review
#1039959 Review #1039959 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
Loss
$80
Preferred solution
Full refund
With Official Company Response

5 Vestido De Noche Fashionmia Review

My name is yanis Zayas,celular 9044132494,I want change the size L for XL.Than you. Mi nombre es Yanis Zayas, celular 9044132394,yo quiero cambiar la talla L Por XL,gracias
View full review
1 comment
Review
#1039626 Review #1039626 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response
1.0
Details
Just want a return call 574 703 5116, want to return my order. And I would like my money back
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1321777

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Review
#1039531 Review #1039531 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response

Fashionmia - Review in Footwear and Clothing category

My Name is Margie I am still waiting on my money to be refunded to me since March 3rd its been almost 2 months an I still dont have my refund l keep recieving emails of a buch of lies from these scam aritist my lawyer made serval attemps to contact this company ....with no suceess so now I am suing them please be ware of this scam ...
View full review
1 comment
Review
#1039449 Review #1039449 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
With Official Company Response

Fashionmia - Delivery Service Review

No delivery . I emailed the company more than twice and I still have not gotten any call back and I have not received my merchandise
View full review
2 comments
Review
#1039435 Review #1039435 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Problem with delivery
Resolved With Official Company Response
3.0
Details
Fashionmia - Still waiting for refund
I had ordered several items from Fashionmia, one of the dresses was sold out and the other was not as shown on the site. I contacted customer service, several emails and pictures later they agreed that the dress was not as shown and suggested I could either keep it and...
View full review
2 comments
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1320549

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Review
#1039094 Review #1039094 is a subjective opinion of poster.
Pros
  • Products when as described are nice
  • Low prices
  • Styles and prices
Cons
  • Refund not being processed after 5 months waiting
  • Inability to efficiently handle refunds
  • Only received a portion of the order
Reason of review
Not as described/ advertised
Loss
$56
Preferred solution
Full refund
Tags
  • Unacceptable business practices
  • Awful Customer Service
  • Poor Refund Policy
With Official Company Response
Fashionmia - Fashion mia
Fashionmia - Fashion mia
Fashionmia - Fashion mia
Fashionmia - Fashion mia
The item I ordered don't look like what was in the bag. This place should be out of business. I placed this order back in March the very begin and just arrived April 22,2017. need your help!!!!! very displeased with my order, the quality is poor, it took over seven...
View full review
1 comment
FashionmiaCares
Fashionmia Response #1320133

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to joyce.zhang@orderplus.com so tha...

Review
#1038790 Review #1038790 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality
Loss
$60
Preferred solution
Full refund