filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show

With Official Company Response

Yes but cant get past the robot code .not being accepted. I ordered a dress 19 days ago and only now they have contacted me to tell me its out of stock!!! Its paid for!!
Read more
Anonymous
L.Walker

You will not get a refund. You will only get excuses that their system is down and unable to process refunds. I ordered items back in March of 2017. Received only part of t...

FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

3.3
#1116865

With Official Company Response

So far I have waited 4 weeks for my refund. Fashionmia acknowledged receipt of my return and originally said it would take 15 - 25 days to action, I'm still waiting and they have stopped communicating with me. I will never deal with them again and I urge everyone else...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.7
#1116557

With Official Company Response

I ordered six dresses this summer from the site. From the pictures they looked beautiful but when I received them they were flimsy and way too small. In fact an XL looked like it was a dress made for a doll. In order to return you have to take pictures of the dresses...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.3
I didn't like
  • Did not get my refund
  • Getting my refund
  • Not getting my refund back
#1116029

With Official Company Response

I ordered 3 items on 7/12. Only one item was shipped to me on 8/9. It took almost one month. Their shipment information online is a lie. Never trust it. The item was very poor quality. The other 2 items were not ready to deliver at all. They canceled them. And agreed...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

1.6
I didn't like
  • Poor quality no refund
#1115723

With Official Company Response

how long is it going to take since the 14 of September
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number to Angie.wang@orderplus.com so that...

3.0
#1113528

With Official Company Response

Fashionmia is a scam !!!
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear friend, sorry to see your negative review. Have you shopped at our store before? Did you encounter with any problems? Could you please email me your order number and your...

#1112325
Products are terrible quality and may look like the tiny photos online but would not let my dog sleep on this crap. No ability to return - just a scam, bait and switch, and our right theft! I ordered a dress that looked very soft and flowey for a wedding. When it...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Thanks for your kindly reply. I have checked your order. I noticed that you suspend your order by yourself. Do you mean that you want to cancel this order and get a refund?

Anonymous
Scam

I will report you to federal trade Commission consumer complaint I want my money back !! B2080167 !! That’s my order no !!!!

1.0
I didn't like
  • Lack of return ser
  • Anyhing
  • Nice quality
#1110554

With Official Company Response

Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Fashionmia - Horrible
Do not order from this company, a waist of hard earned money... took forever to receive a order I paid express shipping on and the product is horrific my cost looks like a blanket cut up sewn and buttons added I order a lg and it looks like a 9 yr old can fit it, my...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplu...

#1109550

With Official Company Response

It seems that they list products that they cannot deliver -and when they have your money and cannot purchase that particular item from their supplier any more - they put your money (conveniently) into their 'Wallet' on the site for future purchases. This means you do...
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplu...

#1109345

Contact Fashionmia

Mailing Address:
Flat/Rm 502, 5/F, Tung Sun Commercial Centre 194-200 Lockhart RD,Wan Chai
Hong Kong, 00852
China
Phone:
(888) 553-5616
More

Fashionmia Recently Discussed

 

With Official Company Response

Like other people I ordered clothes wbich took a long time to come and they were too small. I reyurned them but no refund. Just emails promising refunds. Why is this company still allowed to advertise and scam people and Paypal are taking your money to give to them
Read more
FashionmiaCares
Fashionmia Response

Dear CustomerThank you for your order and post here, we are sorry for the inconvenience caused, would you please offer us your order number and problems to Angie.wang@orderplu...

1.2
#1108752